Mistähän sitä kirjoittaisi

🤔🧽🪣 ettei osu vahingossa salaliittoteorioihin? 😅

Tänään pesen ikkunoita. Pakkasella niitä ei voi pestä. Nollakelillä pesuveteen voi sekottaa tärpättiä tai etikkaa niin klasit ei jäädy ennen kuivaamista.

Kun ei ole sitä miestä kiipeämässä keittiötikkaille niin mulla on pitkävartinen ikkunanpesin (ei koneellinen).

17

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset käy TÖISSÄ?

• Anonyymi

Käytkö Sinä itse usein vai et ollenkaan TÖISSÄ? Sivusta tiiät kylli

• Itseltäsikö tuota kysyt kun työaikana kirjoitat.

• Ne jotka seuraa enemmän uutisia kuin poliitikkojen puheita tietävät, että nyt ei riitä töitä kaikille. Työttömiä on tulossa yhä lisää näiden 300 000:n lisäksi. Avoimia työpaikkoja 54 000 eli 60 000 vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan.

Työ- ja elinkeinoministeriö joutuu pitämään työllisyydestä tilastoa joka on kaikkien nähtävissä:
        "Työttömiä työnhakijoita syyskuussa 279 700
        Työttömien työnhakijoiden määrä nousi 29 900 henkilöllä viime vuoden syyskuusta. Uusia avoimia työpaikkoja ilmoitettiin 29 700. Kaikkiaan syyskuussa oli avoinna 56 200 työpaikkaa, mikä on 53 100 vähemmän kuin vuosi sitten."

Teksti lainattu ministeriön sivulta:
        https://www.temtyollisyyskatsaus.fi/TextBase/Tkat/Prs/Tkat_fi.htm

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ne jotka seuraa enemmän uutisia kuin poliitikkojen puheita tietävät, että nyt ei riitä töitä kaikille. Työttömiä on tulossa yhä lisää näiden 300 000:n lisäksi. Avoimia työpaikkoja 54 000 eli 60 000 vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan.

Työ- ja elinkeinoministeriö joutuu pitämään työllisyydestä tilastoa joka on kaikkien nähtävissä:
        "Työttömiä työnhakijoita syyskuussa 279 700
        Työttömien työnhakijoiden määrä nousi 29 900 henkilöllä viime vuoden syyskuusta. Uusia avoimia työpaikkoja ilmoitettiin 29 700. Kaikkiaan syyskuussa oli avoinna 56 200 työpaikkaa, mikä on 53 100 vähemmän kuin vuosi sitten."

Teksti lainattu ministeriön sivulta:
        https://www.temtyollisyyskatsaus.fi/TextBase/Tkat/Prs/Tkat_fi.htm

Ainahan työttömiä on rangaistu, mutta menee jo liiallisuuksiin.

• Anonyymi

Miehenä en pese ikkunoita. 🙄

• Anonyymi

Ei niitä tarvi pessä.Ellet asu Hesan keskustassa ,maantasossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä tarvi pessä.Ellet asu Hesan keskustassa ,maantasossa.

Siellähän ne ikkunat kaikkein likaisimpia ovat, mutta eihän ikkunoita siellä pestä vaikka jatkuva savu sotkee. Tätä mieltä korvenmies joka pesee vaikka puhdas on ilma.

• Anonyymi

Minä se täällä korvenmaisemissa pesin yli kymmenen ikkunaa. Ei se mikään iso homma kun vain alkaa hommiin. Tosin on joku lintu taas kopsatanut ruutuun..

• Anonyymi kirjoitti:

Minä se täällä korvenmaisemissa pesin yli kymmenen ikkunaa. Ei se mikään iso homma kun vain alkaa hommiin. Tosin on joku lintu taas kopsatanut ruutuun..

Mulla on parvekelasitus. Siinä on niitä korkeita laseja mitä ei yletä pesemään ilman tuolia tai teleskooppivarttta. Parvekkeen kaide on lasien ulkopuolella. En tykkää kun linnut tulee lämmittelelemään kaiteelle. Se nurkka on kakassa missä ne istuu. En ole vielä keksinyt mitä siihen laittaisi ettei ne tule.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mulla on parvekelasitus. Siinä on niitä korkeita laseja mitä ei yletä pesemään ilman tuolia tai teleskooppivarttta. Parvekkeen kaide on lasien ulkopuolella. En tykkää kun linnut tulee lämmittelelemään kaiteelle. Se nurkka on kakassa missä ne istuu. En ole vielä keksinyt mitä siihen laittaisi ettei ne tule.

Et sinä siihen tulemisen mitään keksi. Minä täällä korvessa laiton tuulessa heiluvia kirkkaita heijasteita ja pääskyihin se tepsi. Ei näihin talvilintuihin mikään tepsi. Laitoin pihan perälle ruokintapaikan ja heti kaiteet puhtaammat.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinä siihen tulemisen mitään keksi. Minä täällä korvessa laiton tuulessa heiluvia kirkkaita heijasteita ja pääskyihin se tepsi. Ei näihin talvilintuihin mikään tepsi. Laitoin pihan perälle ruokintapaikan ja heti kaiteet puhtaammat.

Täällä kaupungissa ei saa laittaa ruokia linnuille rottien takia. Täällä on lamppujen ja valvontakameroiden päällä sellaisia metallipiikkejä tiheästi. Olen miettinyt saisko esim. juuriharjasta tarpeeksi piikikkään rakennelman. Onhan täällä paljon muita pervekkeita ja kattoja missä linnut voivat hukkalämmöstä nauttia. EI niiden tartteisi just mun kaiteella istua.

Mökille laitoin lasten lelukäärmeitä terassille. Ne pitivät linnut loitolla.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Täällä kaupungissa ei saa laittaa ruokia linnuille rottien takia. Täällä on lamppujen ja valvontakameroiden päällä sellaisia metallipiikkejä tiheästi. Olen miettinyt saisko esim. juuriharjasta tarpeeksi piikikkään rakennelman. Onhan täällä paljon muita pervekkeita ja kattoja missä linnut voivat hukkalämmöstä nauttia. EI niiden tartteisi just mun kaiteella istua.

Onpa sulla huonosti rakennettu talo, kun linnutkin pystyvät parvekkeen kaiteella nauttimaan hukkalämmöstä. Taitaa vetää kaikista nurkista.

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa sulla huonosti rakennettu talo, kun linnutkin pystyvät parvekkeen kaiteella nauttimaan hukkalämmöstä. Taitaa vetää kaikista nurkista.

Mihin sinä kuvittelet lämmitystä tarvittavan, jos lämpö sun mielestä pysyy sisällä?

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mihin sinä kuvittelet lämmitystä tarvittavan, jos lämpö sun mielestä pysyy sisällä?

Et voi olla noin helvetin toope!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Lelukäärmeet ja cd-levyt auttavat kyllä lintuja vastaan. Varislinnut muka pitävät kaikesta kiiltävästä, sanotaan. Kyllä ne silti kavahtavat vilkkuvia esineitä vaikka ovatkin uteliaita otuksia. Ehkä jos ne ovat staattisia eli paikallaan pysyviä kohteita niin ne eivät pelota niitä. Siksi on hyvä että ripustaa ne naruilla roikkumaan, jotta ne huojuvat ja välkehtivät. Tekovariksenpelättimet eli ne mustalintuleijat saattavat houkutella lintuja luokseen. Lokit ainakin parveilevat niiden äärellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Lelukäärmeet ja cd-levyt auttavat kyllä lintuja vastaan. Varislinnut muka pitävät kaikesta kiiltävästä, sanotaan. Kyllä ne silti kavahtavat vilkkuvia esineitä vaikka ovatkin uteliaita otuksia. Ehkä jos ne ovat staattisia eli paikallaan pysyviä kohteita niin ne eivät pelota niitä. Siksi on hyvä että ripustaa ne naruilla roikkumaan, jotta ne huojuvat ja välkehtivät. Tekovariksenpelättimet eli ne mustalintuleijat saattavat houkutella lintuja luokseen. Lokit ainakin parveilevat niiden äärellä.

Kausivalot eivät ainakaan noita lintuja pelottaneet. Toisaalta en ole koskaan nähnyt kaiteella lintuja. Joten voihan se kakki pudota ylempää. Täällä on paljon lokkeja ja harakoita hampurilaispapereita kärkkymässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1712
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      918
    3. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      912
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      902
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      859
    6. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      190
      842
    7. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      813
    8. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      759
    9. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      755
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      750
    Aihe