Mistähän sitä kirjoittaisi

🤔🧽🪣 ettei osu vahingossa salaliittoteorioihin? 😅

Tänään pesen ikkunoita. Pakkasella niitä ei voi pestä. Nollakelillä pesuveteen voi sekottaa tärpättiä tai etikkaa niin klasit ei jäädy ennen kuivaamista.

Kun ei ole sitä miestä kiipeämässä keittiötikkaille niin mulla on pitkävartinen ikkunanpesin (ei koneellinen).

17

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset käy TÖISSÄ?

• Anonyymi

Käytkö Sinä itse usein vai et ollenkaan TÖISSÄ? Sivusta tiiät kylli

• Itseltäsikö tuota kysyt kun työaikana kirjoitat.

• Ne jotka seuraa enemmän uutisia kuin poliitikkojen puheita tietävät, että nyt ei riitä töitä kaikille. Työttömiä on tulossa yhä lisää näiden 300 000:n lisäksi. Avoimia työpaikkoja 54 000 eli 60 000 vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan.

Työ- ja elinkeinoministeriö joutuu pitämään työllisyydestä tilastoa joka on kaikkien nähtävissä:
        "Työttömiä työnhakijoita syyskuussa 279 700
        Työttömien työnhakijoiden määrä nousi 29 900 henkilöllä viime vuoden syyskuusta. Uusia avoimia työpaikkoja ilmoitettiin 29 700. Kaikkiaan syyskuussa oli avoinna 56 200 työpaikkaa, mikä on 53 100 vähemmän kuin vuosi sitten."

Teksti lainattu ministeriön sivulta:
        https://www.temtyollisyyskatsaus.fi/TextBase/Tkat/Prs/Tkat_fi.htm

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ne jotka seuraa enemmän uutisia kuin poliitikkojen puheita tietävät, että nyt ei riitä töitä kaikille. Työttömiä on tulossa yhä lisää näiden 300 000:n lisäksi. Avoimia työpaikkoja 54 000 eli 60 000 vähemmän kuin viime vuonna samaan aikaan.

Työ- ja elinkeinoministeriö joutuu pitämään työllisyydestä tilastoa joka on kaikkien nähtävissä:
        "Työttömiä työnhakijoita syyskuussa 279 700
        Työttömien työnhakijoiden määrä nousi 29 900 henkilöllä viime vuoden syyskuusta. Uusia avoimia työpaikkoja ilmoitettiin 29 700. Kaikkiaan syyskuussa oli avoinna 56 200 työpaikkaa, mikä on 53 100 vähemmän kuin vuosi sitten."

Teksti lainattu ministeriön sivulta:
        https://www.temtyollisyyskatsaus.fi/TextBase/Tkat/Prs/Tkat_fi.htm

Ainahan työttömiä on rangaistu, mutta menee jo liiallisuuksiin.

• Anonyymi

Miehenä en pese ikkunoita. 🙄

• Anonyymi

Ei niitä tarvi pessä.Ellet asu Hesan keskustassa ,maantasossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä tarvi pessä.Ellet asu Hesan keskustassa ,maantasossa.

Siellähän ne ikkunat kaikkein likaisimpia ovat, mutta eihän ikkunoita siellä pestä vaikka jatkuva savu sotkee. Tätä mieltä korvenmies joka pesee vaikka puhdas on ilma.

• Anonyymi

Minä se täällä korvenmaisemissa pesin yli kymmenen ikkunaa. Ei se mikään iso homma kun vain alkaa hommiin. Tosin on joku lintu taas kopsatanut ruutuun..

• Anonyymi kirjoitti:

Minä se täällä korvenmaisemissa pesin yli kymmenen ikkunaa. Ei se mikään iso homma kun vain alkaa hommiin. Tosin on joku lintu taas kopsatanut ruutuun..

Mulla on parvekelasitus. Siinä on niitä korkeita laseja mitä ei yletä pesemään ilman tuolia tai teleskooppivarttta. Parvekkeen kaide on lasien ulkopuolella. En tykkää kun linnut tulee lämmittelelemään kaiteelle. Se nurkka on kakassa missä ne istuu. En ole vielä keksinyt mitä siihen laittaisi ettei ne tule.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mulla on parvekelasitus. Siinä on niitä korkeita laseja mitä ei yletä pesemään ilman tuolia tai teleskooppivarttta. Parvekkeen kaide on lasien ulkopuolella. En tykkää kun linnut tulee lämmittelelemään kaiteelle. Se nurkka on kakassa missä ne istuu. En ole vielä keksinyt mitä siihen laittaisi ettei ne tule.

Et sinä siihen tulemisen mitään keksi. Minä täällä korvessa laiton tuulessa heiluvia kirkkaita heijasteita ja pääskyihin se tepsi. Ei näihin talvilintuihin mikään tepsi. Laitoin pihan perälle ruokintapaikan ja heti kaiteet puhtaammat.

• Anonyymi kirjoitti:

Et sinä siihen tulemisen mitään keksi. Minä täällä korvessa laiton tuulessa heiluvia kirkkaita heijasteita ja pääskyihin se tepsi. Ei näihin talvilintuihin mikään tepsi. Laitoin pihan perälle ruokintapaikan ja heti kaiteet puhtaammat.

Täällä kaupungissa ei saa laittaa ruokia linnuille rottien takia. Täällä on lamppujen ja valvontakameroiden päällä sellaisia metallipiikkejä tiheästi. Olen miettinyt saisko esim. juuriharjasta tarpeeksi piikikkään rakennelman. Onhan täällä paljon muita pervekkeita ja kattoja missä linnut voivat hukkalämmöstä nauttia. EI niiden tartteisi just mun kaiteella istua.

Mökille laitoin lasten lelukäärmeitä terassille. Ne pitivät linnut loitolla.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Täällä kaupungissa ei saa laittaa ruokia linnuille rottien takia. Täällä on lamppujen ja valvontakameroiden päällä sellaisia metallipiikkejä tiheästi. Olen miettinyt saisko esim. juuriharjasta tarpeeksi piikikkään rakennelman. Onhan täällä paljon muita pervekkeita ja kattoja missä linnut voivat hukkalämmöstä nauttia. EI niiden tartteisi just mun kaiteella istua.

Onpa sulla huonosti rakennettu talo, kun linnutkin pystyvät parvekkeen kaiteella nauttimaan hukkalämmöstä. Taitaa vetää kaikista nurkista.

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa sulla huonosti rakennettu talo, kun linnutkin pystyvät parvekkeen kaiteella nauttimaan hukkalämmöstä. Taitaa vetää kaikista nurkista.

Mihin sinä kuvittelet lämmitystä tarvittavan, jos lämpö sun mielestä pysyy sisällä?

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mihin sinä kuvittelet lämmitystä tarvittavan, jos lämpö sun mielestä pysyy sisällä?

Et voi olla noin helvetin toope!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Lelukäärmeet ja cd-levyt auttavat kyllä lintuja vastaan. Varislinnut muka pitävät kaikesta kiiltävästä, sanotaan. Kyllä ne silti kavahtavat vilkkuvia esineitä vaikka ovatkin uteliaita otuksia. Ehkä jos ne ovat staattisia eli paikallaan pysyviä kohteita niin ne eivät pelota niitä. Siksi on hyvä että ripustaa ne naruilla roikkumaan, jotta ne huojuvat ja välkehtivät. Tekovariksenpelättimet eli ne mustalintuleijat saattavat houkutella lintuja luokseen. Lokit ainakin parveilevat niiden äärellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Lelukäärmeet ja cd-levyt auttavat kyllä lintuja vastaan. Varislinnut muka pitävät kaikesta kiiltävästä, sanotaan. Kyllä ne silti kavahtavat vilkkuvia esineitä vaikka ovatkin uteliaita otuksia. Ehkä jos ne ovat staattisia eli paikallaan pysyviä kohteita niin ne eivät pelota niitä. Siksi on hyvä että ripustaa ne naruilla roikkumaan, jotta ne huojuvat ja välkehtivät. Tekovariksenpelättimet eli ne mustalintuleijat saattavat houkutella lintuja luokseen. Lokit ainakin parveilevat niiden äärellä.

Kausivalot eivät ainakaan noita lintuja pelottaneet. Toisaalta en ole koskaan nähnyt kaiteella lintuja. Joten voihan se kakki pudota ylempää. Täällä on paljon lokkeja ja harakoita hampurilaispapereita kärkkymässä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      264
      2404
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      71
      2383
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1568
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      43
      1406
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe