KUKA on RAPlooja?(pieni infopaketti uusille tilaajille)
https://www.youtube.com/watch?v=pca8D3pb8ik
KUKA on RAPlooja?(pieni infopaketti uusille tilaajille)
17
1450
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on Suatava KAKKOSTA !!
Turhat aloitus valitukset on turhinta kirjoityelua
Tämähän on keksuteluoalsat - Anonyymi
Kovasti on kouluja käynyt. Tosin kaikki kuulosti jääneen kesken.
- Anonyymi
"Kovasti on kouluja käynyt. Tosin kaikki kuulosti jääneen kesken."
Uskalla olla erikoinen, jätä koulu kesken, lyö lössiksi ja myy perintömetsää.
- Anonyymi
Perintöpoikana pärjäät, sinun ei tarvitse ajaa kylmille holveille eikä hikipajoihin.
Entäpä kesät, ajattele kevättä kun sinä ajoit varhain aamulla koko päiväksi vangiksi hikipajaan.
Minä heräilin äidin laittaman aamupalan kimppuun, rasvailin varpajyrän laakeria ja kuuntelin lintujen laulua.
Sinä olit jo vetänyt orjankamppeet niskaan ja aloittanut päivän savuisessa hikipajassa.
Kyläkaupalta kävin ostamassa punaista mallua komealla Massikalla ja tapaisin vaimosi joka pyysi muokkaamaan perunamaataan.
Kun tulet illalla orjan hommista niin perunamaa on muhevaksi muokattu.- Anonyymi
perinnön saanu
- Anonyymi
Päihde riippuvaisen avunhuuto.
- Anonyymi
Kuolet tupakoitsijan keuhkosyöpään.
- Anonyymi
Kyllä niin helevetin asiallisen viestin kirjoitin. Minkää taatta poistettiin. Olokoon koko V…tun Raplooja.
- Anonyymi
Voi voi sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi sentään.
Nyt tullu paljon uusia videoita raploojalta !
- Anonyymi
Kuulin vaimoltasi kuinka sinä holveilla ja työmaa monttujen savessa orjana päivät pitkät rypiessä olit alkanut luulemaan, että käyn katsomassa sinun katiskan.
Vaimosi kertoi sinun käyneen valittamassa työterveyslääkärille luulotautiasi johon vaivaan olit saanut muutaman päivän sairauslomaa. - Anonyymi
Ketä kiinnostaa hänen nu##imiset Olipa kotimaisia tai ulkomaisia. Loukkaavaa nykyistä kumppania kohtaan.
- Anonyymi
Onhan se ennenkin pitäny luentoa ex heiloistaan. Kuviakin näkyi. Erittäin outoa käytöstä. Kysyikö edes lupaa exältään.
- Anonyymi
Totuus Kosulasta:
https://youtu.be/C4fSaz7t1lc?si=BPpMu1iAHWNg9IUS- Anonyymi
Raplooja sai nyt kuulla kunniansa
- Anonyymi
Mitähän uudet tilaajat meinaa kun kanavat poistui
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569