Laittaa tänne tunnistettavia asioita muista ihmisistä. Miteshän sitten suu pantais, jos alkais heistä näkymään juttuja täällä?
Jotkut vajaamieliset stalkkerit
150
1155
Vastaukset
- Anonyymi
Se oliski mielenkiintoista nähdä.
- Anonyymi
Ajojahti, törkeä kunnianloukkaus, toinen törkeä kunnianloukkaus ynnä muut erittäin painavat ja raskaat syyt tulis kyseeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajojahti, törkeä kunnianloukkaus, toinen törkeä kunnianloukkaus ynnä muut erittäin painavat ja raskaat syyt tulis kyseeseen
Tällaisen teoreettisen retorisen praksiksen merkeissä hyvi suuria sanoja käyttäen
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan tässä on tällä hetkellä syytelista tolle kuka vainoo ja syyttelee vaikka mistä,
vaikken mä ole syyllistynyt yhtään mihinkään muuta kun satuin palstalle tulee kirjottelemaan.- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Noinhan tässä on tällä hetkellä syytelista tolle kuka vainoo ja syyttelee vaikka mistä,
vaikken mä ole syyllistynyt yhtään mihinkään muuta kun satuin palstalle tulee kirjottelemaan.Nyt ei satusetä kiinnosta novellis yhtään
- Anonyymi
vaikken mä ole syyllistynyt yhtään mihinkään muuta kun satuin palstalle tulee kirjottelemaan.Ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi
vaikken mä ole syyllistynyt yhtään mihinkään muuta kun satuin palstalle tulee kirjottelemaan.Älä hyvä mies ota itseesi pedosyyttelyitä. Olethan vaan naisina viattomasti esiintyvä skitso🫢
Anonyymi kirjoitti:
Älä hyvä mies ota itseesi pedosyyttelyitä. Olethan vaan naisina viattomasti esiintyvä skitso🫢
Samassa nää menee kaikki tonne rikosilmoitukseen...
- Anonyymi
Samassa nää menee kaikki tonne rikosilmoitukseen...
Aivan vapaasti sano kirvesniemi 🤭
- Anonyymi
Minusta on kirjoiteltu vaikka mitä pskaa tänne joten antaa tulla.
- Anonyymi
Sama juttu! Asioita vääristellään ja ihmissuhteita sotketaan myös irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu! Asioita vääristellään ja ihmissuhteita sotketaan myös irl.
Näinpä.Sekä intimiteettisuojaa rikotaan.
- Anonyymi
Ite sä gubbe oot täällä kaikki asiasi kaikelle kansalle julkisesti toitottanu eikä kukaan muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä.Sekä intimiteettisuojaa rikotaan.
Kyllä. Olen huomannut saman. Missä muualla kuin täällä tietoa vaihdetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylilauta.Kaikki ne saitit missä voi anonyyminä jutella.Missä ei ole modeja.Ulkomaiset parhaimmat.Jos sinä watsupissa tsättää toiselle se jää teletietoihin ja voidaan nopeasti selvittää kuka ja ketkä.
Anonyymipalstalla ei niin nopeaa,voi rikos vanhentua aika äkkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää töihin nisurahojanne tienaamaan, ei täältä mitää irtoa
- Anonyymi
Tunnistan kyllä tuon miehen korkkareissaan, sehän on Gubbe 😍!
- Anonyymi
☺️🤗🥰
- Anonyymi
Niin mäkin. Vielä kruunukin päässä 😇
- Anonyymi
Tirsk🤣🤣🤣
- Anonyymi
Korkkarit kattoon..🎶🎵🎶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkkarit kattoon..🎶🎵🎶
Niin sitä vois luulla
- Anonyymi
Täällä on paljon sairasta porukkaa. Kauan ajattelin että olen itse päästäni sairas mutta kun katsonut miten porukka nitistää toisiaan koen itseni lempeäksi. Koen itseni ihmiseksi. En voisi koskaan toimia noin. Suurin osa täällä läyhäävistä eivät ole rakkaudenkipeitä vaan kirjaimellisesti kipeitä. Ja suurinosa näistä kipeistä on varmasti vanhempia kuin minä itse. Mietin vaan että noinko se katkeroituminen elämälle sitten näkyy..
- Anonyymi
Pienten lasten äitejä ja isiä ja isoäitejä ja isoisiä. On porukkaa. Hieno esimerkki lapsille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienten lasten äitejä ja isiä ja isoäitejä ja isoisiä. On porukkaa. Hieno esimerkki lapsille
Muiden vainoaminen ja kiusaaminen ei ole pienten lasten vanhempien hommaa. Asialla on varmasti ihmiset jotka ovat iältänsä toinen jalka haudassa ja niinkun sanoin katkeroituneita elämälle. Se ei ole koskaan hyväksyttävää eikä esimerkillistä. He ovat pahoja ihmisiä jotka muiden ihmisten kustannuksella pilailevat ja levittävät tietoa joka ei pidä paikkaansa. Rumia ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muiden vainoaminen ja kiusaaminen ei ole pienten lasten vanhempien hommaa. Asialla on varmasti ihmiset jotka ovat iältänsä toinen jalka haudassa ja niinkun sanoin katkeroituneita elämälle. Se ei ole koskaan hyväksyttävää eikä esimerkillistä. He ovat pahoja ihmisiä jotka muiden ihmisten kustannuksella pilailevat ja levittävät tietoa joka ei pidä paikkaansa. Rumia ihmisiä
Eiköhän he ole n.40v perheellisiä miehiä ja heidän tuttaviaan. IT-alan ammattilaisia. Itseinhoa täynnä olevia katkeroituneita setämiehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän he ole n.40v perheellisiä miehiä ja heidän tuttaviaan. IT-alan ammattilaisia. Itseinhoa täynnä olevia katkeroituneita setämiehiä.
Ei kukaan ätmin kanssa sikiä, ei vaikka kuinka koet kollektiivista vihaa perheisiin ja äiteihin. Tiedät olevasi pohjasakkaa ja se tieto tulee tavoittamaan koko pallon. Mark My world pedo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan kuitenkin niitä yli 50 vuotiaita pappasmiehiä ketkä ei saa enään edes oman ikästä paremin säilynyttä ,ovat joko sinkkuja tai parisuhteessa mikä on tylsää.Kaiken kukkuraksi ne yrittää katkeruuksissaan estää naisia ketkä on kiinnostuneet paljon nuoremmista miehistä ihan rakkaus mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Clout chasers mummielest
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan ätmin kanssa sikiä, ei vaikka kuinka koet kollektiivista vihaa perheisiin ja äiteihin. Tiedät olevasi pohjasakkaa ja se tieto tulee tavoittamaan koko pallon. Mark My world pedo.
Niinpä niinpä ja jos ei itse itse kirjoittele naisena esiintyen, nii seuraava skuuppi plz
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni mies tekee mitä vain huomion eteen, se tuntuu hyvältä kun selkää läiskitään
- Anonyymi
Kyllä ilkeys ihmisessä näkyy tällä palstalla kun ei tarvii pakkokirjautua omilla tunnistetiedoilla. Täällä kiusaa ne joilla ei mielenterveys ole tasapainossa tai sellaisia joita poliisi ja mielenterveysammattilaiset nimittäis psykoottisiksi narsisteiksi. Huomiota halutaan kiusaamalla muita mutta kuitenkin niin ettei tunnisteta ettei joudu vastuuseen teoistaan.
Kun itsekin yhden kiusaajan haaviin jäänyt (antoi itse niin paljon tunnistettavia tietoja ettei voinut erehtyä) niin ei voi kuin ihmetellä sitä pahuutta mitä tuollaisessa jo elämän ehtoopuolella olevassa miehessä voikaan olla. Millainen ollut nuorempana huh huh. Ei ihme ettei naisia pörrää tai ole koskaan pörrännytkään ympärillä. Nauttii selvästi kiusaamisestaan sen näjee jo teksteistään. Ja tällasia täällä liikkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Clout chasers mummielest
Noup
- Anonyymi
Vaikka laittaisi mitä niin maailmassa on miljooniabiljoonia triljoonia niihin yhteensopivia. Älkää koukuttuko luulemaan täällä yhtään kenestäkään yhtään mitään. Älkää kuvitelko ketään teitä kaipaavaksi tai teille viestittäväksi . Ainoaa oikeaa on kommunikoida ihan irl. Puhelimet on keksitty. Jos ei joku yhteyttä ota,ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Nämä palstat on harhaisille. Epätoivoisille,toivossaan roikkuville. Heidän paras,olisi herätä. Nähdä faktat ja rakentaa sen pohjalta uutta elämää. Fantasioihinsa koukuttuuneet, missaa haaveunissaan todellisen rakkautensa/tulevaisuutensa.🤷♀️
- Anonyymi
Heh,haaveillakko ei sais.Eiköhän me jokainen tunneta itsemme ja mennä niillä eväillä mitä on annettu.En ole ottamassa kontaktia enään irl.Liian haavoittuvassa asemassa olen.
- Anonyymi
” Älkää koukuttuko luulemaan täällä yhtään kenestäkään yhtään mitään” Asiaa guppe
- Anonyymi
No kun joku haluaa kiusata (joku todella sairas tyyppi) niin kyllä hänellä on juurikin se tarve antaa myös niin paljon tietoa kiusaamisen kohteesta että kohdekin tajuaa kenestä kysymys sehän juuri tuottaa sille sairaalle kiusaajalle tyydytystä. Tällöin kyllä niitä tietoja kohteestakin tulee niin paljon ettei lopulta ole epäselvää kenestä kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun joku haluaa kiusata (joku todella sairas tyyppi) niin kyllä hänellä on juurikin se tarve antaa myös niin paljon tietoa kiusaamisen kohteesta että kohdekin tajuaa kenestä kysymys sehän juuri tuottaa sille sairaalle kiusaajalle tyydytystä. Tällöin kyllä niitä tietoja kohteestakin tulee niin paljon ettei lopulta ole epäselvää kenestä kysymys.
Anna palaa ihan sielun kyllyydestä. Sää oot jo kohtalos sinetöiny
- Anonyymi
Itse ainakin pyrin olla kirjoittamatta siten, ettei toisen turvallisuuden tai yksityisyyden tunne viotu. Oli tunne mikä tahansa.
Pitää löytää myös itselle toduuden/illusion tasapaino, jotta saa tunteet sun muut purettua ja käsiteltyä.
Sais vaan uteliaisuuden myös kuriin.- Anonyymi
Luuri käteen ja ota yhteyttä irl. Et menetä siten mitään. Et jää tänne epätoivoisesti haahuileen. Se minkä menetät luo uutta ja kenties moninverroin parempaa. Menkää eteenpäin ,eläkää.♥️🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuri käteen ja ota yhteyttä irl. Et menetä siten mitään. Et jää tänne epätoivoisesti haahuileen. Se minkä menetät luo uutta ja kenties moninverroin parempaa. Menkää eteenpäin ,eläkää.♥️🤷♀️
Vaikka sainkin pakit niin ei se elämä siinä muutu mihinkään.Miksi minun pitäisi yhtäkkiä ruveta erillailla elään ???
Se on turha niiden muiden haaveilla esim.minusta vaikka lopettaisinkin haaveilun omasta kaivatusta se ei tarkoita että olisin avoin uusille romansseille.Se voi vierähtää taas 20 v.etten ihastu kehenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sainkin pakit niin ei se elämä siinä muutu mihinkään.Miksi minun pitäisi yhtäkkiä ruveta erillailla elään ???
Se on turha niiden muiden haaveilla esim.minusta vaikka lopettaisinkin haaveilun omasta kaivatusta se ei tarkoita että olisin avoin uusille romansseille.Se voi vierähtää taas 20 v.etten ihastu kehenkään.Korjaan ,saisinkin pakit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan ,saisinkin pakit
Mun puolestani saat haaveilla hamaan tappiin. Mutta mihin se vie? Haaveilemiseen hamaan tappiin🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun puolestani saat haaveilla hamaan tappiin. Mutta mihin se vie? Haaveilemiseen hamaan tappiin🤷♀️
Sitä sanotaan itsekunnioitukseksi😀.Varmasti nyky ihmisille vieras sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sanotaan itsekunnioitukseksi😀.Varmasti nyky ihmisille vieras sana.
Niin jos sinäkin esim odotat samaa lopputulosta samalla rutinalla, niin onhan tuo jossain vaiheessa tajuttava, että ei.
- Anonyymi
Taitaa tämän palstan pahimman naisina esiintyjän henkilöllisyys ja lapsiin kohdistuvat rikokset kiertää jo maailmalla, tai tulee kiertämään. Ei armoa mitäs läksi.
- Anonyymi
Niin, menee varmasti johonkin lainsäädännön sapluunaan sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, menee varmasti johonkin lainsäädännön sapluunaan sekin.
Tässä ed kavereissa on kuntoutumiseen liittyviä haasteita huh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ed kavereissa on kuntoutumiseen liittyviä haasteita huh
Ätmissä siis
- Anonyymi
Itsehän tämän aloitit. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
- Anonyymi
Minkä jonkun joku sun ”kokema” henkilö on ikäänkuin aloittanut ja miten? Sivusta kysyy sos päivystys suora linja
- Anonyymi
Sinua tullaan lie luonnehtimaan vaikeahoitoiseksi tulevaisuudessa
Jos en laittais tunnistettavasti niin hän ei tietäisi. Ei hätää, yksityisasioit en palstalle laita, annan vaan tarpeeksi et saa must kiinni jos haluaa ♡
Muutenki, sillon kun oltiin yhteyksis niin en kertonu muille edes hänen nimeään, koska en halua mitään häiriköintiä hänelle.
Ja jos hän puhuis must tääl samoin, niin ei se haittais , not a big deal. Oisha se romanttist hulluutta, jota pystyn ymmärtään
Ja muutenki ihmiset jotka yliarvioi oman älykkyytensä ja haukkuu muit tyhmiks, on yleensä niit moukkii ja ääliöit :p- Anonyymi
Kyllä kiitos.
Täällä pommitetaan mm.pienen vauvan äitiä. Eipä sillä että olisi tunnetaitoja edes sen verran että tajuaisi jättää toisen rauhaan. Ei nämä ole mitään mukavia ihmisiä mitä täällä pyörii. Ei kannata kirjoittaa kenestäkään mitään. Ei tämä ole niin anonyymi paikka kun luulisi.- Anonyymi
Ei huolta. Pidän henkilökohtaisesti huolta että tämä naisia ja lapsia stalkkaava transutyttöilijä kokee kovan kohtalon. Ei kahta sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huolta. Pidän henkilökohtaisesti huolta että tämä naisia ja lapsia stalkkaava transutyttöilijä kokee kovan kohtalon. Ei kahta sanaa.
Mäkin pidän huolen että sä joudut vastuuseen siitä miten oot tuhonnut täysin syyttömiä ihmisiä.
Lapsiperheitäkin.
Alaikäisten lasten elämiä, mielenterveyttä,
sekä perheitä.
Sä olet jopa pahempi kun joku stalkkaava.
Se ei sentään mustamaalaa sekä tahallisesti riko muita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin pidän huolen että sä joudut vastuuseen siitä miten oot tuhonnut täysin syyttömiä ihmisiä.
Lapsiperheitäkin.
sekä perheitä.
Se ei sentään mustamaalaa sekä tahallisesti riko muita.Lopeta se lässytys nettipedo. Kaikki tulee ilmi ja tullut jo, koko vtun vuosikymmeniä kestänyt urasi toisia esittäen, lapsiakin. Todellakin sut tuhotaan säälittävä olio joka ei muuta ole saanut elämässään aikaan kuin tuijotettua muiden elämiä. Nauti työsi hedelmistä saattaa olla kitkerää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se lässytys nettipedo. Kaikki tulee ilmi ja tullut jo, koko vtun vuosikymmeniä kestänyt urasi toisia esittäen, lapsiakin. Todellakin sut tuhotaan säälittävä olio joka ei muuta ole saanut elämässään aikaan kuin tuijotettua muiden elämiä. Nauti työsi hedelmistä saattaa olla kitkerää.
Tajua nyt jo että syytät ihan väärää.
Taidatkin muuten puhua itsestäsi noissa.
Älä silti kohdista sitä ihan keneen tahansa. - Anonyymi
Tosi sairasta haavoittuvassa asemassa olevaa kiusata.Nainen synnytyksen jälkeen pitkään on esim.hormoonimyräkässä ja masentuu todella helposti jos häntä ei tueta vaan haukutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä silti kohdista sitä ihan keneen tahansa.Kuitenkin tunnistit itsesi. Mene änkyttämään poliiseille syyttömyyttäsi ja laita sukkahousut jalkaan 😂 vtun low life naisten ja lasten stalkkeri, sua ei mikään enää pelasta.
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin tunnistit itsesi. Mene änkyttämään poliiseille syyttömyyttäsi ja laita sukkahousut jalkaan 😂 vtun low life naisten ja lasten stalkkeri, sua ei mikään enää pelasta.
Mistä mä tunnistin itteni sun mielestä?
Sua ei pelasta mikään kun syytät ketä vaan tollasesta.- Anonyymi
Sua ei pelasta mikään kun syytät ketä vaan tollasesta.Kato gubekko tuli tällä surullisella perheenäitihahmollaan vielä itkemään tähän, sulla ei taida olla mitään käsitystä mikä sua odottaa. Ehkä se on hyvä niin, ja nämä äitiesitykset tekee vain sen että jengillä on entistä enemmän tahtoa saada sut pois ihmisten ilmoilta, varsinkin lasten. Ei sun käppänät tietoturvan riitä enää mihinkään kun on ammattilaiset asialla eikä nettielämää ikänsä opiskellut hylkiö. Olisi kannattanut tuokin opiskelu käyttää hyvään, nyt tulee niin paljon pskaa tupaan kuin pieni studios vetää. Kuten sanoin, nauti, pieni säälittävä mies.
Anonyymi kirjoitti:
Kato gubekko tuli tällä surullisella perheenäitihahmollaan vielä itkemään tähän, sulla ei taida olla mitään käsitystä mikä sua odottaa. Ehkä se on hyvä niin, ja nämä äitiesitykset tekee vain sen että jengillä on entistä enemmän tahtoa saada sut pois ihmisten ilmoilta, varsinkin lasten. Ei sun käppänät tietoturvan riitä enää mihinkään kun on ammattilaiset asialla eikä nettielämää ikänsä opiskellut hylkiö. Olisi kannattanut tuokin opiskelu käyttää hyvään, nyt tulee niin paljon pskaa tupaan kuin pieni studios vetää. Kuten sanoin, nauti, pieni säälittävä mies.
Sä oot kyl nii kujalla noissa jutuissa.
Anonyymi kirjoitti:
Kato gubekko tuli tällä surullisella perheenäitihahmollaan vielä itkemään tähän, sulla ei taida olla mitään käsitystä mikä sua odottaa. Ehkä se on hyvä niin, ja nämä äitiesitykset tekee vain sen että jengillä on entistä enemmän tahtoa saada sut pois ihmisten ilmoilta, varsinkin lasten. Ei sun käppänät tietoturvan riitä enää mihinkään kun on ammattilaiset asialla eikä nettielämää ikänsä opiskellut hylkiö. Olisi kannattanut tuokin opiskelu käyttää hyvään, nyt tulee niin paljon pskaa tupaan kuin pieni studios vetää. Kuten sanoin, nauti, pieni säälittävä mies.
Jos te kerran jotenki vahtaatte, etsitte
ja löydätte mut kommenttien avulla nii miksi vtussa sä et tuu naaman eteen ku olen vuoden sitä pyytänyt?????- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsiperheitäkin.
sekä perheitä.
Se ei sentään mustamaalaa sekä tahallisesti riko muita.Aika hurmoksellista revittelyä, guppe. Sivusta se toine ”talkkaaja”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä silti kohdista sitä ihan keneen tahansa.Tarkotatko, että kuka tahansa weirdo voi omia tämän ätmin elämänkulun käsittelyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi sairasta haavoittuvassa asemassa olevaa kiusata.Nainen synnytyksen jälkeen pitkään on esim.hormoonimyräkässä ja masentuu todella helposti jos häntä ei tueta vaan haukutaan.
Mistä sinä gubbe nappaat nämä kaikki visiot, onko tullu taas surffaltua lukemassa viihteellisiä artikkeleita sun muuta?
- Anonyymi
Sua ei pelasta mikään kun syytät ketä vaan tollasesta.Sä et gubbe näe tässä sun kirjautumispolitiikassa itse mitää outoa? No eihä nämä hönötkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helvetin transu tyttöilijä?
Oletko jollekkin naiselle kateellinen jos sillä on leveämmät hartiat ku sulla ja parempi perse ku sulla. - Anonyymi
ja löydätte mut kommenttien avulla nii miksi vtussa sä et tuu naaman eteen ku olen vuoden sitä pyytänyt?????Aika rivoa. tule naaman eteen:)
Anonyymi kirjoitti:
Sä et gubbe näe tässä sun kirjautumispolitiikassa itse mitää outoa? No eihä nämä hönötkää
Voi gubbe sua kun soot nii höpöhöpöhönö ...
Koita nyt ees hieman tunnistella että nytkin urputat ja gubettelet kahta eri kirjoittajaa tässä minuutin sisällä.- Anonyymi
Sä oot kyl nii kujalla noissa jutuissa.
Sillähän ei ole mitään merkitystä kuinka kujalla joku on ns anonyymi sivustolla, silti löydät itsesi aina näistä teksteistä kun puhutaan naisiin ja lapsiin verkon kautta kajoamisesta. Mä vähän luulen että nämä äiti-lapsiesitykset on monen vuoden ajalta tiedossa juuri niillä joilla pitääkin olla. Btw piiloudut aika stressitilanteissa näiden hahmojen taakse, hyvin tyypillistä mt kamaa kun et kestä edes ite itteäs.
- Anonyymi
ja löydätte mut kommenttien avulla nii miksi vtussa sä et tuu naaman eteen ku olen vuoden sitä pyytänyt?????Kyllä me gubbe näkemään tullaan. Viititkö silloin tulla esille esim. tällä naishahmollasi, voin luvata että siinä tilanteessa katsotaan mikä naisia esittävä hiiri on miehiään. Toki sehän me tiedetään jo.
Anonyymi kirjoitti:
Aika rivoa. tule naaman eteen:)
Rivoa tossa ei viel ollu edes. (:
Anonyymi kirjoitti:
Sillähän ei ole mitään merkitystä kuinka kujalla joku on ns anonyymi sivustolla, silti löydät itsesi aina näistä teksteistä kun puhutaan naisiin ja lapsiin verkon kautta kajoamisesta. Mä vähän luulen että nämä äiti-lapsiesitykset on monen vuoden ajalta tiedossa juuri niillä joilla pitääkin olla. Btw piiloudut aika stressitilanteissa näiden hahmojen taakse, hyvin tyypillistä mt kamaa kun et kestä edes ite itteäs.
Sä oot kyllä mahdottoman hönö ei voi muuta sanoo. Mä en löytänyt itteeni mistään tässä, kävin vaan sanomassa että tollanen miten on aiheuttanut haittaa meiän perheelle
saa kyllä itse vastata teoistaan.
Kyllä mä itteeni kestän erittäin hyvin,
ja moni muukin kestää mua.
Mä en oo vuosia täällä ollut.
Vasta vuoden ja muutaman kk.
Ja miten mä piiloudun tässä yhtään mihkään?
Ite piiloudut anonyyminä.Anonyymi kirjoitti:
Mikä helvetin transu tyttöilijä?
Oletko jollekkin naiselle kateellinen jos sillä on leveämmät hartiat ku sulla ja parempi perse ku sulla.Onkohan sillä rassukalla jotain mennyt sekasin asioissa jos on muhun liitettävistä laitteista sekotellut naisia ja miehiä keskenään yhdeksi tyypiksi.
Mun perheessä on kaks molempia sukupuolia...
Sen siitä saa kun kuvittelee
ja luulee eikä ota selvää asioista.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me gubbe näkemään tullaan. Viititkö silloin tulla esille esim. tällä naishahmollasi, voin luvata että siinä tilanteessa katsotaan mikä naisia esittävä hiiri on miehiään. Toki sehän me tiedetään jo.
Se voi silloin pukeutua prinsessaks ja laittaa kruunun päähän😇 Pääset säkin avaruusaluksella Kuuhun 🌖🚀
Anonyymi kirjoitti:
Se voi silloin pukeutua prinsessaks ja laittaa kruunun päähän😇 Pääset säkin avaruusaluksella Kuuhun 🌖🚀
Mä en kyllä ole se prinsessa.
Mä asun monen sadan kilometrin päässä siitä.
Se on puolet nuorempi kun mä.
Ja ihan eri kirjaimilla nimet alkaa.
Enkä mä kato salkkareita.
Sinäkin siellä vattuilet piilosta,
onpas rohkeeta ja reilua.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin tunnistit itsesi. Mene änkyttämään poliiseille syyttömyyttäsi ja laita sukkahousut jalkaan 😂 vtun low life naisten ja lasten stalkkeri, sua ei mikään enää pelasta.
Minä en ole kyllä mikään lowlife vaan ihan tavallinen mamma. Hankkikaa hoitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika rivoa. tule naaman eteen:)
Katse eteenpäin guppe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me gubbe näkemään tullaan. Viititkö silloin tulla esille esim. tällä naishahmollasi, voin luvata että siinä tilanteessa katsotaan mikä naisia esittävä hiiri on miehiään. Toki sehän me tiedetään jo.
Niin, eikö tämä hahmo ole nimenomaan joku gupen fuusio t-naisesta/naisista? Sitä varten on hyvä jumittaa pohtimassa juttui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kyllä mikään lowlife vaan ihan tavallinen mamma. Hankkikaa hoitoa.
Miksi mies esität usein nimenomaan perheenäitejä, onko joku kiintymys-suhderauma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mies esität usein nimenomaan perheenäitejä, onko joku kiintymys-suhderauma?
Voin laajentaa analyysia skidisti tarveharkinnalla
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eikö tämä hahmo ole nimenomaan joku gupen fuusio t-naisesta/naisista? Sitä varten on hyvä jumittaa pohtimassa juttui
Mulla ei oo hajuakaan tollasesta jutusta
mikä se sitten onkaan, mutta se että mun nimi alkaa T kirjaimella ei liity mihkään teiän ihme harhaisuuksiin sun muihin sekoi juttuihin.
Silti sekoitettiin tollaseen.- Anonyymi
Onkohan sillä rassukalla jotain mennyt sekasin asioissa jos on muhun liitettävistä laitteista sekotellut naisia ja miehiä keskenään yhdeksi tyypiksi.
Mun perheessä on kaks molempia sukupuolia...
Sen siitä saa kun kuvittelee
ja luulee eikä ota selvää asioista.Säälittävä pieni mies esittää pitkin nettiä vainottuja naisia ja perheenäitejä, ihan hyvää reflektointia sinänsä omiin tekemisiin mutta kyllä sä itsekin tiedät että olet todella sai-ras ihminen. Autan sinut avun piiriin oikein mielelläni, kysele sillä aikaa vaikka naamakirjan ryhmissä arkaluontoista tietoa toisten lapsista feikkiprofiileilla.
You are DONE mate. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susigubbe on aikoinaan jääny tissiä vaille 🤣🤣
- Anonyymi
Olen pari jajulaa.
- Anonyymi
Auttaako ne astalot tms kuitenkaan sinua?
- Anonyymi
Mulla olisikin täällä jo paljonkin arkaluontoista paljatettavaa, joista täällä olen jo vähän paljastellut, mutta isompi paljastus on vielä edessä. :)
- Anonyymi
On kyllä tosi jännää millaisia paljastuksia on luvassa. En malta odottaa.
- Anonyymi
So,What!Et siltikään saa pilsua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti pennuilla on puhelimet käytössä..miettikääpä hetki mitä puuhaatte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä gubbe moitit usein itseäsi näin, onko itseinhoja?
- Anonyymi
Lue gubbe vaikka scifiä välillä pohjalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ,tämä oli uhkailija stalkkeri hakkerille.Tehkööt vaan mitä yksityisasia paljastuksia pilsua et saa.Siinälö uhkailet.Hah,haa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä gubbe aina loppupeleissä kuittaat kaikki "pentujen" tekemisiks🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijä on ite noin viisivuotiaan asteella.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki näyttää olevan sulle gubbeja 🤭
Mut niin et taida uskaltaa tulla naaman eteen sieltä...- Anonyymi
Isompi paljastus? Älä vaan julkisella paikalla ota vaatteitas pois, ettei ihmiset näe kaikkia sun läskejäs🐖🐽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun olis äijä pitäny jo ajat sitten MIETTIÄ!
- Anonyymi
Kaikki näyttää olevan sulle gubbeja 🤭
Mut niin et taida uskaltaa tulla naaman eteen sieltä...Se koira älähti, johon kalikka kalahti🦮🤣
- Anonyymi
Sä tunnut jo olevan miespuolinen synnyttäjäkin🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Sä tunnut jo olevan miespuolinen synnyttäjäkin🤣🤣🤣
Mä olen kyllä synnyttänyt lapsia enkä edelleen ole mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isompi paljastus? Älä vaan julkisella paikalla ota vaatteitas pois, ettei ihmiset näe kaikkia sun läskejäs🐖🐽
Miks joku ottais vaatteet pois julkisella paikalla? Mitäs toisen läskit sinulle kuuluu? Et sä itsekään täydellinen ihminen ole.
Minulle riittää kuule se että kotona ja lähipiirissä kaikki ok, ei mua kiinnosta sinun mielipide mistään asiasta.
Sinulla ei ilmeisesti ole kokemusta lapsen saamisesta? Tuolla pers.häröllä toivon että hoidatat itseäsi tai koita edes kasvaa vähän ihmisenä vaikka olisit teini. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ,tämä oli uhkailija stalkkeri hakkerille.Tehkööt vaan mitä yksityisasia paljastuksia pilsua et saa.Siinälö uhkailet.Hah,haa!!!
Näin on. Miks kukaan antaisi mitään jollekin painostajalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äijä on ite noin viisivuotiaan asteella.
No kyllä, aika autuasta on meno
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Miks kukaan antaisi mitään jollekin painostajalle?
Niin ei se kyllä kovin eroottiselta ajatukselta vaikuta
- Anonyymi
Kelle se yksäri nyt teki kakaran?
- Anonyymi
No sepä ei sinulle kuulu. Pitkään on ollut parisuhteessa jo. Hanki kuule elämä kuka oletkin.
- Anonyymi
Sää oot guppe ruvennu vähän taas fuusioimaan. Onpa harmi, not
- Anonyymi
eräs kertoi että halusi vahvistuksen onko joku juttu hänestä lähtevää, ja kuvasi tilannetta tai asiaa, tämä ei ihan oikein varmaan mennyt, ja varmaan jotkut mt jutut asiaan myös vaikutti ja monet muut jutut.
Tää oli hieman sekavasti mun aivoilleni,
Mut eipä kai muhun liity mitenkään.
Koska jos eräs haluaisi tietää jotain
niin voisi kysyä sitä suoraankin.
Tosin ilman erästä en olis ikinä tänne palstalle eksynyt ja joutunut tähän pskaan...- Anonyymi
Tää oli hieman sekavasti mun aivoilleni,
Mut eipä kai muhun liity mitenkään.
Koska jos eräs haluaisi tietää jotain
niin voisi kysyä sitä suoraankin.
Tosin ilman erästä en olis ikinä tänne palstalle eksynyt ja joutunut tähän pskaan...Mikset sitten poistu?
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sitten poistu?
Miksi vtussa mun pitäis poistua?
Mitä se auttaa kun se joku on silti laitteissa..- Anonyymi
Miksi vtussa mun pitäis poistua?
Mitä se auttaa kun se joku on silti laitteissa..Missä laitteissa? Ootko sä siellä osastolla jo hengityskoneessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sitten poistu?
Nytkö sinä piuaat tämän guben hahmon ympärillä mustan suden ns substituuttina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä laitteissa? Ootko sä siellä osastolla jo hengityskoneessa?
Sun läpät on jopa kiistakumppanias guppea nolostuttavampis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun läpät on jopa kiistakumppanias guppea nolostuttavampis
Vai onko vaivaantunut mykkyys, mikä huutaa nurkissa kuvaavampi ilmaisu?
Anonyymi kirjoitti:
Missä laitteissa? Ootko sä siellä osastolla jo hengityskoneessa?
Ooks sä sekasin vai osastolla ite?
- Anonyymi
Kuinkahan paljon meitä vainottuja täällä on?
Mulla se tosin ei alkanut täällä.- Anonyymi
Ei minullakaan.Alkoi jo yli 20 vuotta sitte.Muuttaminen ei ikinä auttanut.
- Anonyymi
Et siis netin ulkopuolellakaan tullut toimeen kenenkään kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis netin ulkopuolellakaan tullut toimeen kenenkään kanssa?
Larppaa toista henkilöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Larppaa toista henkilöä
Intressant- ketä tämä guppe sitten mahtaisi larpata ja miten?
- Anonyymi
Juu tästä on tulossa aika iso KEISSI. Tyyppi harrastanut yötä kuitenkin jo sen pari vuosikymmentä joten asianomaisia on aika stanasti. Varjoissa väijyvä nettipredaattori joka on tienannut dark webin kautta näillä urkkimillaan tiedoilla kuvilla ymymym
Vai niin että ylläpito pitää tollasen
uhkailijan ja mustamaalaajan puolia...
No ei mitään uutta ole,
kyllähän se yhteys on ollut tiedossa kauan.
Mut tulipahan se taas näytettyä todeksi...
Onneks otin kaappaukset tällä kertaa kaikesta talteen...
Niin ja naista anonyymisti uhotteleva
on hyvä ja tulee vaan nyt tänne Vihtiin sieltä.
Tuskin uskallat kuitenkaan.
Onhan äiti ja lapset todella kamalan pelottavia...- Anonyymi
Vai että ihan Vihdissä tänään 🤣
Vihti on sit muuttanut Keski-Suomeen. - Anonyymi
Vihdiddä joutuu pihtiin.
- Anonyymi
Täältä sivusta sanon, että olet tuossa oikeassa. Yp on nykyään tän gubettajan puolella. Muistanpa alkuun kun yp:sta ilmestyi joku ”Jaakko” tomerana nuhtelemaan sitä että tuo vainoaminen (tässä joku vastaava ilmaus) pitäis nyt lopettaa. Itse silloin vielä puolustin tätä kirjoittajaa, joka sittemmin täysin villiintynyt, kuten on nähtävissä. Että pitikin olla tyhmä.
- Anonyymi
Miksi gubbe poistatit tästä viestin, jossa Vihdin maantieteellistä sijaintia kyseenalaistettiin?
Anonyymi kirjoitti:
Vai että ihan Vihdissä tänään 🤣
Vihti on sit muuttanut Keski-Suomeen.Kuinka niin tänään?
Täällähän mä olen koko aika ollut..
Sulla on hieman väärässä kohdassa kartalla nää sun maalitus/vainon kohteet kun et tiedä edes ketä vainoot ja syytät ainostaan luulet tietäväsi.
Menepäs blondi välillä savuille siitä
ja miettimään mitähän tulikaan tehtyä.Anonyymi kirjoitti:
Miksi gubbe poistatit tästä viestin, jossa Vihdin maantieteellistä sijaintia kyseenalaistettiin?
Mikä tässä on poistettu mukamas?
Ooks seonnut?- Anonyymi
Mikä tässä on poistettu mukamas?
Ooks seonnut?Sinä kyllä oot⚠️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kyllä oot⚠️
Pidähän gupen kanssa prosessoiva lippu korkealla loppuun asti
Anonyymi kirjoitti:
Sinä kyllä oot⚠️
Emmä kyllä ole ikävä kyllä.
Se ois oikeesti hyvä jos oisin
ja tää kaikki ois pelkkää kuviteltua hässäkkää
ja sais poistettua lääkkeillä.
Jopa tunteet jotain kohtaan ja ikävä...- Anonyymi
Kuinka niin tänään?
Täällähän mä olen koko aika ollut..
Sulla on hieman väärässä kohdassa kartalla nää sun maalitus/vainon kohteet kun et tiedä edes ketä vainoot ja syytät ainostaan luulet tietäväsi.
Menepäs blondi välillä savuille siitä
ja miettimään mitähän tulikaan tehtyä.” Menepäs blondi välillä savuille siitä
ja miettimään mitähän tulikaan tehtyä.” Voi kiitos ,oikein mielelläni. Sivusta - Anonyymi
Meinaaks guppe pistää pilaria pollareille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Menepäs blondi välillä savuille siitä
ja miettimään mitähän tulikaan tehtyä.” Voi kiitos ,oikein mielelläni. SivustaKetäpä tässä sitten ns jaloissa pyörimässä tarvitaan. Lisäys.
Anonyymi kirjoitti:
Meinaaks guppe pistää pilaria pollareille
Mitä sä nyt tolla koitat kysellä?
Ei mulla ole syytä pilasoittoja niille soitella.
Ihan asiasta kyllä.Anonyymi kirjoitti:
Ketäpä tässä sitten ns jaloissa pyörimässä tarvitaan. Lisäys.
Et sä kyllä ole mun jaloissa pyörimässä joten.....
Mun jaloissa vois olla pyörimässä joku.
Tai jotain sinnepäin...- Anonyymi
Et sä kyllä ole mun jaloissa pyörimässä joten.....
Mun jaloissa vois olla pyörimässä joku.
Tai jotain sinnepäin...Kummallisesti nämä vainofantasiasi kääntyy kuitenkin ätmi aina melko tragikoomikseksi vinkumiseksi jotain menetettyä rakkautta tai paneskelua kohtaan. Pel Le 😂
- Anonyymi
Olen pallopää ja talvehdin Torreviejassa.
- Anonyymi
Oikee meininki. Hömppäpalsta vaan näyttää kiinnostavan sua sielläkin🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikee meininki. Hömppäpalsta vaan näyttää kiinnostavan sua sielläkin🤔
Tää on parempaa ku salkkarit.
- Anonyymi
Kaikki on joo tiedossa niin ei väliä enää. Nyt poistun lopullisesti.
- Anonyymi
No kuule koitappa sillähän se selviää miten luulit muuten sen selvittäväs
https://youtube.com/shorts/xCoBvL1pTB8?si=bVfbLVVXTajA9A3I
Mu ennen sitä kannattaa muistaa mitä olet puhunut hänestä/heistä hänen/heidän selkänsä takana - Anonyymi
Kokkolastako talkkeri vakoilee?
On se varmaan mukavaa jos kerran
tiiät kuka on kyseessä tms mutta silti
mitenkään et viiti jeesata asioissa.- Anonyymi
On se varmaan mukavaa jos kerran
tiiät kuka on kyseessä tms mutta silti
mitenkään et viiti jeesata asioissa.Tiiän kyllä kuka seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiän kyllä kuka seuraa.
Se on hyvä kun tiiät. Tietäspä iteki kuka tekee mitäkin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3852072Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882019- 941698
- 4401696
- 71394
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1041089- 197904
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9826Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41802Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69768