Kyllä on ikävä MAUNO KOIVISTOA.

Anonyymi-ap

Hän oli RAUHAN MIES.

22

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän ahkeroi naapurisuhteiden ylläpitäjänä.

• Anonyymi

Koivistohan luovutti kaikki presidentinoikeudet muille ja mielellään delegoi kaikki presidentille kuuluvat tehtävät muille, kuten uudenvuodenpuheen pidon pääministeri Aholle. Koivisto piti matalaa profiilia ja ulkoisti presidentille kuuluvat velvollisuudet muille. Paitsi että kutsui Inkerin paluumuuttajat Suomeen, heidätkin, joilla ei ollut mitään yhteyksiä Suomeen. Siitä alkoi maahanmuuttorumba Suomeen ja suomalaisten syyttely mm. kulutusjuhlien vietosta. Eipä jäänyt Koiviston naapurisuhteiden ylläpitämisestä eikä edes kotiseutumatkailusta mitään juttua mieleen. Ahtisaari jäi historiaan rauhantekijänä ja matkamarana. Niinistö muistetaan kaikkia suomalaisia huomioivana ja naapuruussuhteita taitavasti hoitavana presidenttinä.

Koivistolle yritetään väkisellä luoda olemattomia ansioita, Kekkosen kohdalla historiantutkijat yrittävät poistaa hänen todellisia ansioitaan, vähätellä niitä.

• Anonyymi

Malliksi stubellekin.

• Anonyymi

Realismi olisi terve.

• Anonyymi

Mauno piti suhteet kohillaan.
        Hän olikin realisti.

• Anonyymi

Hän teki rauhantyötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän teki rauhantyötä

MAUNO KOIVISTO OLIKIN OSAAJA. 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Malliksi stubellekin.

MAUNO KOIVISTO OLIKIN OSAAJA 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän teki rauhantyötä

Pohjatyötä MARALLE.

• Anonyymi

Siinä hän teki historiallsta työtä .
      Yhteistyö ja kaupankaynti sujui.

• Anonyymi

Höpö, höpö. Koivisto istui norsunluuntornissaan ja mietiskeli syntyjä syviä.

• Anonyymi

Joo nää nykypäättäjät täysin sotahulluja. Aseisiin ja sotaharjoituksiin on vara, mutta vanhukset jotka tään maan on rakentaneet jää hoitamatta. Orpo, Purra , Satonen jne Viikko palkasta pois jos sairastavat. Turpaan vaan riistoporvareille

• Anonyymi

Mauno oli realisti.
      PRESIDENTTI.

• Anonyymi

Ikävä Kekkosta. Muistan 80-luvulla ei ollut mitään työttömyyttä ja pienituloisillakin oli autot ja jopa ok-talot, vanhukset eleli hyvin omissa taloissaan.

Sitten tuli 90-luku ja "lama", eli aloitettiin taloudellinen uudelleenjärjestely.

Lisäksi on ihan päivänselvää, että nykypoliitikot on monet huumeriippuvaisia. Kokaiini tekee ihmisestä kylmän ja julman muita kohtaan ja egoistin. Purrankin (ja Marinin oli) käytös niin hullua, että miksi kansa maksaa tuollaisten palkkoja? Huumetestit jos on yhteiskuntavastuuta.

Kokoomus rohmuaa ja muuttaa Suomen talousrakenteita omaksi hyväkseen, varokaa!!

• Anonyymi

Sulla tuntuu olevan ikävä vähän kaikkia. Äsken Haloskaa ja nyt Manua🤣

• Anonyymi

Veteraani oli realisti.

• Anonyymi

Esti Karjalan palautuksen.

• Anonyymi

Ei mitenkään tukenut Baltian maita itsenäistymisessä vähätteli vain tilannetta. Suomen toiseksi huonoin presidentti Halosen jälkeen.

• Anonyymi

Hyvin käy 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹

• Anonyymi

Mauno Koivisto ei tosiaan aloittanut yhtään imperialistista valloitussotaa eikä naapurimaansa miehittämistä, toisin kuin sotarikollinen, valehtelija Putin.

• Anonyymi

Vahvan markan mies..korkeankustanuksien maassa
      tuhon tiellä.!

• Anonyymi

Totta .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4608
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      87
      4444
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3789
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3722
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3007
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2864
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2731
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2203
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1778
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      122
      1356
    Aihe