Mitä tehdä, kun ei voi mittään tehä ?
Ei autoa, ei töitä, ei rahhoo !
Mitä tehdä, kun ei voi mittään tehä ? Ei autoa, ei töitä, ei rahhoo !
18
378
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä nukkua ,pieree ja käy ulkoilemassa ja odota, että saat töitä ja sitten rahhoo, niin sitten voit ostaa auton ja pääset kulkemaan !
- Anonyymi
Tuhnutat sohvalla ja kuolet mahdollisimman nopeasti pois. Siinä sossunelätin elämänura.
- Anonyymi
Vedä jännäpaskat aluksi.
- Anonyymi
Mitä tehdä kun ei voi mittään tehä ?
Mitä tehdä ? Apua tarvittais ?
Aika surkeeta on elämä kun mittään ei voi tehä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tehdä kun ei voi mittään tehä ?
Mitä tehdä ? Apua tarvittais ?
Aika surkeeta on elämä kun mittään ei voi tehä !Sellainen on sossunelätin ura. Omapahan on valintasi.
- Anonyymi
Tube videoita mittään teosta!
- Anonyymi
Siitäkö se tarve tulee sotkea pienkone palstan kaikki keskustelut? Mikäli näin on, niin ihan oikein teille ja toivottavasti menisi vielä huonommin tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Näin just. Vetäkää kiikkuun vaan.
- Anonyymi
Ainakin voi mennä jännäkakalle
- Anonyymi
Subathoni jännäkakkaamisesta olis rahasampo
- Anonyymi
Tai se että nämä palstan sotkijat striimaisi livenä sen kun päättävät päivänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai se että nämä palstan sotkijat striimaisi livenä sen kun päättävät päivänsä.
Tekoäly alkoi moderoida Suomi24:ää jo vuonna 2017.
https://www.iltalehti.fi/digi/a/201702142200070509
Tätä on nyt mainostettu koko suomi 24, että kaikki huomaa kuinka tyhmää on sakki !
Mitä sää ääliö kyselet ?
Kyllä on tyhmää porukkaa kommentoimassa tuusniemipalstalla !
Mutta miksi ? Turhat aloitus valitukset on turhinta kirjoityelua
Tämähän on keksuteluoalsat
Mitä sää ääliö kyselet ?
Mutta miksi ?
- Anonyymi
Ensiksi voisit alkaa miettimään mitä osaat tehdä, jos et osaa mitään, niin sitten sun kannattaa ensiksi opetella tekemään jotain ja sen kautta sitten hakemaan töitä.
- Anonyymi
Mutta miksi ? - Anonyymi
Älä nys aseta liikaan suorituspaineita sossunelätille!
- Anonyymi
Pienkoneman
- Anonyymi
Ei autoa, ei töitä, ei rahhoo ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei autoa, ei töitä, ei rahhoo !Lipität kaljaa, kunnes kuolet pois. Näin muutkin sossunelätin uran valinneet tekevät.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848