sutinaa monen kanssa yhtäaikaa? Ei osaa päättää mitä haluaa?
Onko kaivatullasi
60
787
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on sutinaa monen kanssa ja he kaikki tietävät toisistaan. Tiedän oikein hyvin mitä keneltäkin halua ja mitä kukin minulta haluaa. Kaikki on sopusointuisessa harmoniassa ja muovautuvassa tilassa jossa vallitsee kunnioitus jokaisen yksilöllisiä tarpeita, rajoja ja tilannetta kohtaan. Heillä jokaisella on omat kuvionsa kaiken ohessa.
- Anonyymi
Semmoset tavistiinan fantasiat sieltä sitten
- Anonyymi
En tiedä,, Eikä sillä ole väliä vaikka hänellä olisi atm sutinaa kunhan sitten kun joskus kohdataan on vain mie.🤔
- Anonyymi
Sen kaliiberin muikkeli että varmasti vientiä riittää.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Mikä vajaa tän poisti?
- Anonyymi
Kyllä ja kauaa ei viihdy saman kanssa
- Anonyymi
Välttämättä ei ole kyse viihtymisestä. Mulla ainakin on kertynyt useita lyhyitä suhteita, kun alkaa paljastumaan millon mitäkin. Yleisimmin päihdeongelma, sitoutumiskyvyttömyys, väkivaltaisuus tai yhteensovittamattomat asiat.
- Anonyymi
Ei ole sellainen tyyppi hän ollenkaan. En olisi kiinnostunut ihmisestä, joka toimii noin, kun itsekään en sellainen ole.
- AnonyymiUUSI
Näin on.
sivusta
- Anonyymi
Hän mies voi olla kenen kanssa tahtoo eikä minulla ole siihen sananvaltaa. Ehkä seuraavassa elämässä sitten paremmalla ajalla ja mahdollisuuksilla lähestyn toisen kerran.
Tämä elämä on kuitenkin nyt ja sitä on elettevä. - Anonyymi
En todellakaan usko.
- Anonyymi
Joillain on ja joillain ei muuta kuin ruutu ja äänet 😅
- Anonyymi
Salakuuntelu ja salakatselu on laitonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro se niille joille asia kuuluu 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset pitää ilmoittaa poliisille.
- Anonyymi
Mä uskon et hän on samankaltanen kun minä. Eli kun pitäisi toimia niin luikkii vaan pois..😀 Eli ei en usko
- Anonyymi
On jo lähialueen käynyt perusteellisesti läpi. ;D
- Anonyymi
Sepä antoisaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä antoisaa!
Joo se nainen on kolunnut kaikki vanhat lähialueen rahaukot läpi ja kyninyt niiltä pienen omaisuuden🤣. Nyt siirtyi kauemmas kun maine meni pikkukylällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se nainen on kolunnut kaikki vanhat lähialueen rahaukot läpi ja kyninyt niiltä pienen omaisuuden🤣. Nyt siirtyi kauemmas kun maine meni pikkukylällä.
Höpö höpö! Siellä hän se tiluksillas edelleen loisii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maiza
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maiza
Nyt meni Maisan maine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maiza
Vai rahat kyniny 😂😂 taitaa naisella vuositulot olla enemmän kuin teillä kahdella rotalla yhteensä 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja palaa taas lähialueen ukkoja kynimään kun ovat leppyneet kuppauksesta, iloisin ilmein hän tulee ja taas lompakot aukeaa mutta sakset pysyy kiinni...
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Tuohon päättämisen vaikeuteen voi toinenkin vaikuttaa olemalla päättäväisempi, kyse on usein myös epäilystä onko toinen kiinnostunut.
- Anonyymi
Voin uskoa, että on yksi kerrallaan suhde jossa sekstaillaan ja vietetään aikaa, muttei sitouduta rakentamalla yhteistä elämää ja kumpikin vastaa omista tunteistaan. Mies tekee tämän selväksi heti alussa siten, että seksillä aloitetaan ja treffejä turha odottaa.
Monet naiset kuvittelee, että mies rakastuu ja sitten suhde muuttuu, mutta niin ei tule tapahtumaan, suhde loppuu, kun mies kyllästyy ja/tai siirtyy seuraavaan.
Tälleen toimii monet joilla vientiä riittää. Eivät toki valehtele. - Anonyymi
Taitaapi olla nykyään puolivallaton mies, kun saa olla vapaa. Oikeasti hänhän ei edes osaa seurustella tai olla naimisissa.
- Anonyymi
En usko tuohon. Tarvitaan vaan uskottava alku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko tuohon. Tarvitaan vaan uskottava alku.
Onhan sitä yritystä toki ollut...
- Anonyymi
Nuorena usein nautitaan vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksesta ja osoitetaan sitä myös herkästi. Mutta kun ikää hieman tulee lisää, muuttuu käsitys kumppanuudesta ja minkälaisen tulevaisuuden toivoisi itselleen. Se saa aikaiseksi sutinan laantumisen ja katseen etsimisen vakaampiin ja sopivampiin kumppani ehdokkaisiin. Pysyvyys ja luottamus nousevat tärkeimmiksi kriteereiksi eikä pintaa hipova elämäntapa tunnu enää ominaisimmalta. Ihmiselle tulee aika rakastua ja löytää se ihminen jonka luota koti löytyy tai jonka kanssa sen tahtoo perustaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se aina niin mene kaikilla.
Sua ei kukaan halua kotiinsa naukumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sua ei kukaan halua kotiinsa naukumaan.
Luuletkos että se haittaa ollenkaan? Mua mikään pakko ole kenenkään halutakaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei se aina niin mene kaikilla.
Totta. Itsellä ei ollut edes nuorempana "sutinoita". Teinistä lähtien kiinnosti vain vakavat ja sopivat kumppaniehdokkaat. Ei tarvinnut kasvaa aikuiseksi, että tuon tajusi.
- Anonyymi
En usko että se nainen jaksaa pelleillä. Haluaa yhden kiltin miehen jota rakastaa.
- Anonyymi
Veikkaan samaa. Kateelliset täällä vaan panettelee vaik eivät tiedä kuinka vaikeat ajat joillain oikeesti voi olla. Mutta aina pahalla ihmisellä on syy veistellä toisen asioita. Omassa pesässä on kaikki niin puhdasta tai tylsää. Siittä vaa. Karma hoitelee 3x jokaisen pahan puheet. Jopa seuraavaan sukupolveen ja siitä vielä eteenpäin
- Anonyymi
Tai sitte ne miehet oli vaan viinaan meneviä sekopäitä. Eikös niitä nimitetä jännä miehiksi. Huoria viinaa ja huumeita. Niistä on suomalaisen miehen elämä tehty. Jos ei muna toimi ja jännittää ni akka tapetaan.
- Anonyymi
Olet oikeassa! ❤️
- Anonyymi
Kiitos❤️niin se on. en ole uskaltautunut edes kahville kenenkään kanssa ja erosta on aikaa. ei se minua haittaa mitä muut puhuvat kun eivät he minua tunne yhtään /sivusta vaan joku
- Anonyymi
Ota mut sitten tykkään
- Anonyymi
Jos on niin on ollakeeen koska kaivattu ei siis
mutta kun tämä kaivattu on myös
Mieheni niin toivottavasti ei! - Anonyymi
Liikaa tarjokkaita, itsellä ei mitään mahdollisuuksia. :o
- Anonyymi
Liian komea mies? 🤔
- Anonyymi
Ei hän ole sitä tyyppiä. Yllättyisin jos olisi.
- Anonyymi
Ei. Se rakastaa vaan mua.
- Anonyymi
Todennäköisesti! Rumia en nussi ja tässä on tulos!
- Anonyymi
Sillä toisella on ja toisella ei...siks mä täällä varmaan jahkailen ja kulutan elämääni.
- Anonyymi
Yks poismenossa oleva oikees elämäs ja kaks ihkuu palstailijaa on kierroksella, toinen on susi ja tosta toisesta en oo viel ottanu selvää 👩🏻🦳❤️🚬mut saas nähä johtaako mihinkään 🤗oisko jommasta kummasta vastusta blondille
- Anonyymi
Sähän olet ku kopio minusta. Mistä näitä identiteettivarkaita tulee?
- Anonyymi
Valehtele lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän olet ku kopio minusta. Mistä näitä identiteettivarkaita tulee?
Whaat? 😂👩🏻🦳❤️
Meinaatsä että oot se mun sielunkumppani vai😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Whaat? 😂👩🏻🦳❤️
Meinaatsä että oot se mun sielunkumppani vai😉No voi olla...mä en sillee naisista välitä mutta kaunis ajatus😅
- Anonyymi
Ohan sillä. Koton on pirttihirmu muija ja piltit ja sensseil on nuoria tyttösiä ja osin vähän vanhempiakin, kyntää minkå kerkee, ainakin mielikuvissaan 🤣
- AnonyymiUUSI
En tiedä, eikä se ole minun asiani. Tärkeintä, että henkilö itse tietää ja osaa päättää. Tuskinpa se olisi minä ollut kuitenkaan.
Yksi tunteita herättänyt henkilö kerrallaan on minulle tarpeeksi. Tunteilua, muistelua, huolehtimista ja älytön juuttuminen ilman mitään järkeä. Jokin päivä herään ja mietin, että olenpa tyhmä. - AnonyymiUUSI
En usko, yleensä "sutinalla" peitellään huonoa itsetuntoa ja itseluottamusta, hän vaikuttaa liian fiksulle nostattaakseen itseään muiden kiinnostusta kerjäämällä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole. Sellainen on entinen kaivattu, eikä koskaan täydestä otettava. Suhteessa ihastumisen ymmärrän, mutta en monen kanssa säätäjiä.
- AnonyymiUUSI
Niin varmuudellahan en sitä tiedä onko sillä nuorella nätillä naisella paljon sutinaa muiden kanssa. Mutta jos persoona on yhtään sitä minkälaiseksi hänet ajattelen, niin ei todellakaan oo sutinaa muiden kanssa silloin.
Itsekkin olen sellainen että otan kohteeksi yhden johon panostan ja jos se ei etene mihinkään, niin unohdan koko asian, olen pari kuukautta omissa oloissa ja siirryn yrittämään seuraavaa.
Ja näin olen tehnyt koko ikäni, ne jotka monia yrittää yhdellä kerralla, niin ne sellaiset ovat aivan kamalia ihmisiä omasta mielestäni. - AnonyymiUUSI
Hän on muutenkin seko
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877