Onko kaivatullasi

Anonyymi-ap

sutinaa monen kanssa yhtäaikaa? Ei osaa päättää mitä haluaa?

60

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on sutinaa monen kanssa ja he kaikki tietävät toisistaan. Tiedän oikein hyvin mitä keneltäkin halua ja mitä kukin minulta haluaa. Kaikki on sopusointuisessa harmoniassa ja muovautuvassa tilassa jossa vallitsee kunnioitus jokaisen yksilöllisiä tarpeita, rajoja ja tilannetta kohtaan. Heillä jokaisella on omat kuvionsa kaiken ohessa.

• Anonyymi

Semmoset tavistiinan fantasiat sieltä sitten

• Anonyymi

En tiedä,, Eikä sillä ole väliä vaikka hänellä olisi atm sutinaa kunhan sitten kun joskus kohdataan on vain mie.🤔

• Anonyymi

Sen kaliiberin muikkeli että varmasti vientiä riittää.

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Mikä vajaa tän poisti?

• Anonyymi

Kyllä ja kauaa ei viihdy saman kanssa

• Anonyymi

Välttämättä ei ole kyse viihtymisestä. Mulla ainakin on kertynyt useita lyhyitä suhteita, kun alkaa paljastumaan millon mitäkin. Yleisimmin päihdeongelma, sitoutumiskyvyttömyys, väkivaltaisuus tai yhteensovittamattomat asiat.

• Anonyymi

Ei ole sellainen tyyppi hän ollenkaan. En olisi kiinnostunut ihmisestä, joka toimii noin, kun itsekään en sellainen ole.

• Anonyymi
        UUSI

Näin on.

sivusta

• Anonyymi

Hän mies voi olla kenen kanssa tahtoo eikä minulla ole siihen sananvaltaa. Ehkä seuraavassa elämässä sitten paremmalla ajalla ja mahdollisuuksilla lähestyn toisen kerran.
      Tämä elämä on kuitenkin nyt ja sitä on elettevä.

• Anonyymi

En todellakaan usko.

• Anonyymi

Joillain on ja joillain ei muuta kuin ruutu ja äänet 😅

• Anonyymi

Salakuuntelu ja salakatselu on laitonta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro se niille joille asia kuuluu 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset pitää ilmoittaa poliisille.

• Anonyymi

Mä uskon et hän on samankaltanen kun minä. Eli kun pitäisi toimia niin luikkii vaan pois..😀 Eli ei en usko

• Anonyymi

On jo lähialueen käynyt perusteellisesti läpi. ;D

• Anonyymi

Sepä antoisaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä antoisaa!

Joo se nainen on kolunnut kaikki vanhat lähialueen rahaukot läpi ja kyninyt niiltä pienen omaisuuden🤣. Nyt siirtyi kauemmas kun maine meni pikkukylällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se nainen on kolunnut kaikki vanhat lähialueen rahaukot läpi ja kyninyt niiltä pienen omaisuuden🤣. Nyt siirtyi kauemmas kun maine meni pikkukylällä.

Höpö höpö! Siellä hän se tiluksillas edelleen loisii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maiza

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maiza

Nyt meni Maisan maine

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maiza

Vai rahat kyniny 😂😂 taitaa naisella vuositulot olla enemmän kuin teillä kahdella rotalla yhteensä 👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja palaa taas lähialueen ukkoja kynimään kun ovat leppyneet kuppauksesta, iloisin ilmein hän tulee ja taas lompakot aukeaa mutta sakset pysyy kiinni...

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Tuohon päättämisen vaikeuteen voi toinenkin vaikuttaa olemalla päättäväisempi, kyse on usein myös epäilystä onko toinen kiinnostunut.

• Anonyymi

Voin uskoa, että on yksi kerrallaan suhde jossa sekstaillaan ja vietetään aikaa, muttei sitouduta rakentamalla yhteistä elämää ja kumpikin vastaa omista tunteistaan. Mies tekee tämän selväksi heti alussa siten, että seksillä aloitetaan ja treffejä turha odottaa.

Monet naiset kuvittelee, että mies rakastuu ja sitten suhde muuttuu, mutta niin ei tule tapahtumaan, suhde loppuu, kun mies kyllästyy ja/tai siirtyy seuraavaan.

Tälleen toimii monet joilla vientiä riittää. Eivät toki valehtele.

• Anonyymi

Taitaapi olla nykyään puolivallaton mies, kun saa olla vapaa. Oikeasti hänhän ei edes osaa seurustella tai olla naimisissa.

• Anonyymi

En usko tuohon. Tarvitaan vaan uskottava alku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko tuohon. Tarvitaan vaan uskottava alku.

Onhan sitä yritystä toki ollut...

• Anonyymi

Nuorena usein nautitaan vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksesta ja osoitetaan sitä myös herkästi. Mutta kun ikää hieman tulee lisää, muuttuu käsitys kumppanuudesta ja minkälaisen tulevaisuuden toivoisi itselleen. Se saa aikaiseksi sutinan laantumisen ja katseen etsimisen vakaampiin ja sopivampiin kumppani ehdokkaisiin. Pysyvyys ja luottamus nousevat tärkeimmiksi kriteereiksi eikä pintaa hipova elämäntapa tunnu enää ominaisimmalta. Ihmiselle tulee aika rakastua ja löytää se ihminen jonka luota koti löytyy tai jonka kanssa sen tahtoo perustaa.

• Ei se aina niin mene kaikilla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei se aina niin mene kaikilla.

Sua ei kukaan halua kotiinsa naukumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sua ei kukaan halua kotiinsa naukumaan.

Luuletkos että se haittaa ollenkaan? Mua mikään pakko ole kenenkään halutakaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei se aina niin mene kaikilla.

Totta. Itsellä ei ollut edes nuorempana "sutinoita". Teinistä lähtien kiinnosti vain vakavat ja sopivat kumppaniehdokkaat. Ei tarvinnut kasvaa aikuiseksi, että tuon tajusi.

• Anonyymi

En usko että se nainen jaksaa pelleillä. Haluaa yhden kiltin miehen jota rakastaa.

• Anonyymi

Veikkaan samaa. Kateelliset täällä vaan panettelee vaik eivät tiedä kuinka vaikeat ajat joillain oikeesti voi olla. Mutta aina pahalla ihmisellä on syy veistellä toisen asioita. Omassa pesässä on kaikki niin puhdasta tai tylsää. Siittä vaa. Karma hoitelee 3x jokaisen pahan puheet. Jopa seuraavaan sukupolveen ja siitä vielä eteenpäin

• Anonyymi

Tai sitte ne miehet oli vaan viinaan meneviä sekopäitä. Eikös niitä nimitetä jännä miehiksi. Huoria viinaa ja huumeita. Niistä on suomalaisen miehen elämä tehty. Jos ei muna toimi ja jännittää ni akka tapetaan.

• Anonyymi

Olet oikeassa! ❤️

• Anonyymi

Kiitos❤️niin se on. en ole uskaltautunut edes kahville kenenkään kanssa ja erosta on aikaa. ei se minua haittaa mitä muut puhuvat kun eivät he minua tunne yhtään /sivusta vaan joku

• Anonyymi

Ota mut sitten tykkään

• Anonyymi

Jos on niin on ollakeeen koska kaivattu ei siis
      mutta kun tämä kaivattu on myös
      Mieheni niin toivottavasti ei!

• Anonyymi

Liikaa tarjokkaita, itsellä ei mitään mahdollisuuksia. :o

• Anonyymi

Liian komea mies? 🤔

• Anonyymi

Ei hän ole sitä tyyppiä. Yllättyisin jos olisi.

• Anonyymi

Ei. Se rakastaa vaan mua.

• Anonyymi

Todennäköisesti! Rumia en nussi ja tässä on tulos!

• Anonyymi

Sillä toisella on ja toisella ei...siks mä täällä varmaan jahkailen ja kulutan elämääni.

• Anonyymi

Yks poismenossa oleva oikees elämäs ja kaks ihkuu palstailijaa on kierroksella, toinen on susi ja tosta toisesta en oo viel ottanu selvää 👩🏻‍🦳❤️🚬mut saas nähä johtaako mihinkään 🤗oisko jommasta kummasta vastusta blondille

• Anonyymi

Sähän olet ku kopio minusta. Mistä näitä identiteettivarkaita tulee?

• Anonyymi

Valehtele lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähän olet ku kopio minusta. Mistä näitä identiteettivarkaita tulee?

Whaat? 😂👩🏻‍🦳❤️
        Meinaatsä että oot se mun sielunkumppani vai😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Whaat? 😂👩🏻‍🦳❤️
        Meinaatsä että oot se mun sielunkumppani vai😉

No voi olla...mä en sillee naisista välitä mutta kaunis ajatus😅

• Anonyymi

Ohan sillä. Koton on pirttihirmu muija ja piltit ja sensseil on nuoria tyttösiä ja osin vähän vanhempiakin, kyntää minkå kerkee, ainakin mielikuvissaan 🤣

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, eikä se ole minun asiani. Tärkeintä, että henkilö itse tietää ja osaa päättää. Tuskinpa se olisi minä ollut kuitenkaan.

Yksi tunteita herättänyt henkilö kerrallaan on minulle tarpeeksi. Tunteilua, muistelua, huolehtimista ja älytön juuttuminen ilman mitään järkeä. Jokin päivä herään ja mietin, että olenpa tyhmä.

• Anonyymi
      UUSI

En usko, yleensä "sutinalla" peitellään huonoa itsetuntoa ja itseluottamusta, hän vaikuttaa liian fiksulle nostattaakseen itseään muiden kiinnostusta kerjäämällä.

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole. Sellainen on entinen kaivattu, eikä koskaan täydestä otettava. Suhteessa ihastumisen ymmärrän, mutta en monen kanssa säätäjiä.

• Anonyymi
      UUSI

Niin varmuudellahan en sitä tiedä onko sillä nuorella nätillä naisella paljon sutinaa muiden kanssa. Mutta jos persoona on yhtään sitä minkälaiseksi hänet ajattelen, niin ei todellakaan oo sutinaa muiden kanssa silloin.

Itsekkin olen sellainen että otan kohteeksi yhden johon panostan ja jos se ei etene mihinkään, niin unohdan koko asian, olen pari kuukautta omissa oloissa ja siirryn yrittämään seuraavaa.

Ja näin olen tehnyt koko ikäni, ne jotka monia yrittää yhdellä kerralla, niin ne sellaiset ovat aivan kamalia ihmisiä omasta mielestäni.

• Anonyymi
      UUSI

Hän on muutenkin seko

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe