Kumma juttu, nyt ei ole pariin viikkoon lehdessä ollut enää vakiovihjeriviä lauantain kierrokselle, mikähän mahtaa olla syynä?
Vihjerivi on ollut välillä ihan hyvä, ei tästä ole pitkä aika, kun tais rivillä saada 11 oikein.
Yleensä nämä rivit menevät pieleen, itse en koskaan laittaisi samaa riviä, kuin näissä vihjeissä, paitsi silloin kun olen samaa mieltä, eli aika harvoin.
Jos vihjeet olisivat hyviä, ja niihin osuisi voittoja jatkuvasti, niin siinä ei olisi oikein mieltä, tuntuu siltä, että rivin laatijat tekevät tahallisesti vihjeitä, jotka eivät osu. Liian hyvä vihjerivin laatija ei oikein taida olla järkevä valinta laatijaksi, mikä on ehkä hassua, mutta niin se taitaa vaan olla, että ei helmiä sioille.
Iltasanomat ei enää julkaise vakiovihjeitä
9
133
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kopioit valmisvihjeen jostain valtakunnallisesta lehdestä ja siihen osuu 11 oikein, niin on hyvin mahdollista että et saa edes omiasi takaisin. Syy: liian moni muukin on kopioinut saman rivin.
Toisin sanoin tuollainen peesaaminen ei ole voittava strategia.
Mitä IP-lehtiin tulee, niin muistaakseni Iltalehdessä on joko pe tai la painettuna taulukko peliprosenteista ja laskennallisista prosenttirajoista, mistä näkee jos jotain merkkiä on pelattu jo liikaa ja olisi järkevää pelata sitä vastaan. En nyt toki muutamaan viikkoon ole asiaa tarkastanut että onko sekin ilo ihmisiltä poistettu.- Anonyymi
Toki jos kaikki kopioivat vihjerivin, niin voitot jäävät pieniksi, itse kun olen lukenut iltiksen vihjeen jo varmaan ainakin 10 vuoden ajan, niin sinä aikana vihje on suurimmalta osalta pitänyt paikkansa varmaan alle 10 kertaa, viime vuosina vihjerivit ovat olleet kuitenkin osuvampia, kuin koskaan aiemmin, tapanani on ollut pelata aina muita merkkejä, kuin mitä vihjerivissä on juuri sen takia, että vihjerivi on ollut yleensä niin kehno. Monia merkkejä olen välillä ihmetellyt, kuten esimerkiksi sitä, että vihjeessä on voitu laittaa vaikka sarjan paras joukkue häviämään kotonaan sarjan heikoimmalle, ja oudointa siinä on se, että aika usein nimenomaan se aivan älytön merkki on jopa toteutunut!
Välillä on tullut tunne, että vihjerivin tekijä vetelee hatusta niitä vihjeitään, kun aivan outoja voittoja voi tosiaankin olla useampikin. Vakiossa on kyllä viime vuosina alkanut tulla aika outoja tuloksia, jossa selvästi heikompi joukkue voittaa parempansa. Ns. varmat kohteet ovat alkaneet pettää useammin, kuin ennen. Olen pelannut vakiota, lähinnä brittifutista jo 30 vuotta.
Viime viikolla tais olla vakiorivi, jossa Veikkauksen oma vihjerivi tais antaa 13 oikein 14 ottelun rivistä, en pystynyt varmistamaan sitä, kun vihje poistetaan heti, kun pelit käynnistyvät.
Eipä näy vihjeriviä vieläkään Iltiksen sivulla, ovat sen sitten haudanneet, harmi koska olisi ihan hyvä tietää mitä nämä asiantuntijat ovat matseista mieltä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki jos kaikki kopioivat vihjerivin, niin voitot jäävät pieniksi, itse kun olen lukenut iltiksen vihjeen jo varmaan ainakin 10 vuoden ajan, niin sinä aikana vihje on suurimmalta osalta pitänyt paikkansa varmaan alle 10 kertaa, viime vuosina vihjerivit ovat olleet kuitenkin osuvampia, kuin koskaan aiemmin, tapanani on ollut pelata aina muita merkkejä, kuin mitä vihjerivissä on juuri sen takia, että vihjerivi on ollut yleensä niin kehno. Monia merkkejä olen välillä ihmetellyt, kuten esimerkiksi sitä, että vihjeessä on voitu laittaa vaikka sarjan paras joukkue häviämään kotonaan sarjan heikoimmalle, ja oudointa siinä on se, että aika usein nimenomaan se aivan älytön merkki on jopa toteutunut!
Välillä on tullut tunne, että vihjerivin tekijä vetelee hatusta niitä vihjeitään, kun aivan outoja voittoja voi tosiaankin olla useampikin. Vakiossa on kyllä viime vuosina alkanut tulla aika outoja tuloksia, jossa selvästi heikompi joukkue voittaa parempansa. Ns. varmat kohteet ovat alkaneet pettää useammin, kuin ennen. Olen pelannut vakiota, lähinnä brittifutista jo 30 vuotta.
Viime viikolla tais olla vakiorivi, jossa Veikkauksen oma vihjerivi tais antaa 13 oikein 14 ottelun rivistä, en pystynyt varmistamaan sitä, kun vihje poistetaan heti, kun pelit käynnistyvät.
Eipä näy vihjeriviä vieläkään Iltiksen sivulla, ovat sen sitten haudanneet, harmi koska olisi ihan hyvä tietää mitä nämä asiantuntijat ovat matseista mieltä?Englantilaisesta jalkapallosta parhaiten lienee kärryillä Juho Rantala, joka vihjaa joka viikko Urheilulehdessä "Nimimerkit veikkaavat" -osiossa. Kannattaa ottaa kyseinen heppu seurantaan - ainakin paremman puutteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Englantilaisesta jalkapallosta parhaiten lienee kärryillä Juho Rantala, joka vihjaa joka viikko Urheilulehdessä "Nimimerkit veikkaavat" -osiossa. Kannattaa ottaa kyseinen heppu seurantaan - ainakin paremman puutteessa.
Tuo Urheilulehtihän on Ilta-Sanomien julkaisu, eli ilmeisesti vakiovihje onkin siirretty sitten siihen, että ihmiset tilaisivat lehteä. Yhden vihjeen takia en kyllä ala lehteä tilaamaan.
- Anonyymi
"Vakiossa on kyllä viime vuosina alkanut tulla aika outoja tuloksia, jossa selvästi heikompi joukkue voittaa parempansa."
Tuohon on ainakin yksi ihan luonnollinen selitys: Nämä isot ja "paremmat" joukkueet pelaavat useita eri sarjoja samaan aikaan (oma liiga, cupit, europelit) eli rasituksen vuoksi pelaajia joudetaan kierrättämään. Varsinkin silloin kun vastaan tulee se ennalta selvästi heikompi joukkue, niin ennakkosuosikille tulee kiusaus kokeilla jotain uusia kokoonpanoja ja silloin jos huono päivä sattuu, niin se kokeilu menee ihan vihkoon ja altavastaaja korjaa pisteet ja tilastoihin kirjataan isoja toteutuneita vedonlyöntikertoimia.
Pallo on pyöreä ja se voi pomppia myös sille ns. huonommalle.- Anonyymi
Pari hyvää esimerkkiä tästä "nykyisestä kehityksestä" tuli vain vähän aikaa sitten, kun Bournemouth voitti sekä Arsenalin, että Man Cityn.
Nykyään taitaa olla tosiaankin liikaa pelaamista, ja joukkueiden keskittyminen selvästikin vaihtelee. Man Cityllä on paljon pelaajia poissa kokoonpanosta, mikä osin selittää miksi se hävisi juuri Bournemouthille.
- Anonyymi
Yhden vihjeen takia harva tilaa lehtiä ja siksi vihjaan tässä, että ilmainen vakiovihje lauantaivakioon löytyy
https://cms.veikkaus.fi/sites/default/files/content/assets/urheilu/pelilistat/pelilista_keskiviikko.pdf
tuosta Veikan pelilistasta, joka ilmestyy viikottain (yleensä keskiviikkoisin) ja nykyään vain digitaalisena.- Anonyymi
Tuo sama vihje löytyy Veikkauksen sivultakin.
Pitää varmaan kaupassa salaa vilkaista tuon Urheilulehden vihjerivi, tilaamaan en ala, koska vain se vihjerivi kiinnostaa...
- Anonyymi
"Nykyään taitaa olla tosiaankin liikaa pelaamista..."
Ehdottomasti ja vuodenvaihteessa liigapeleissä on vielä se perinteinen ruuhkahuippu. Meitä englantilaisen jalkapallon ystäviä hemmotellaan holiday seasonin aikaan ja samalla joukkueiden urheilijat huhkivat hullun lailla. Toki heille siitä hyvä korvaus pankkitilille maksetaan, mutta pelaajien suistakin kuulee joka vuosi valituksia siitä, että otteluista ei ehdi palautua kun jo pitäisi olla valmiina seuraavaan otteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071