...mutta liityin kirkkoon taas heti vuodenvaihteen jälkeen. Kätevää: säästän kirkollisverossa, mutta voin käyttää seurakunnan palveluja. Ihan laillista.
Aion toimia samoin taas tänä vuonna.
Onko muita samoin tehneitä?
Erosin kirkosta 31.12.2023, en enää maksa kirkollisveroa...
6
388
Vastaukset
- Anonyymi
Minä erosin, mutten liittynyt takaisin. En koe saaneeni kirkosta kuin helvetillä pelottelua... :-P
- Anonyymi
Mitä ihmeen palveluja?
- Anonyymi
Mitä kirkon palveluja noin tehden voit saada ilman ettet vastaavia palveluja saisi jostain muualta? Kirkollisverohan on yleisesti noin 1%:a ansioista eli ei ihan pienistä rahoja nekään.
- Anonyymi
Kuntaveroja korotetaan - eromalla kirkosta voit alentaa kokonaisverotustasi
https://yle.fi/a/74-20124884?utm - Anonyymi
Jos ei kirkosta mitään saa niin kannattaa erota.
Miksi firmat joutuu maksamaan kirkollisveroa ja yle veroa, mitään telkkaris kerkee töissä kattelee - Anonyymi
Minä erosin kirkosta 1991 olin silloin vän päälle 20.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941