Minun kanssani on vaikeaa. Minulla on kaikki persoonallisuushäiriöt ja minun on vaikea tehdä päätöksiä.
Kerron nainen nyt miksi
23
512
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla taas on vasemman jalan sukka oikeassa ja vastaavasti oikean vasemmassa. Olen siksi tällainen ja on hyv' että kaikki tietää tämän.
- Anonyymi
Mikset sanonut kasvotusten
- Anonyymi
Mene T mies nukkumaan. Eihän tuo mikään uutinen ollut.
- Anonyymi
Eikö ne muka kumoa toisiaan, noi häiriöt.
toi "nainen" on jotenki alentava kuulosta siltä niinkun määräilisit ja komentelisit toista, niinku jotain eläintä. "Hei nainen nyt kuuntele! minä sanon miksi minä teen näin", kuulostaa niin inhottavalt tavalt puhulla ihmisil ja en sano tätä pahalla, persoonallisuushäiriöitä ymmärrän kun niistä on itelläkin kokemust. :)
- Anonyymi
Mahdotonta olla kaikki persoonallisuushäiriötyhdellä Ihmisellä. Siellä on toisiaan kumoavia vikoja nääs. Ettet vaan olisi diagnosoimaton a-burgeri? Siitä on itselläkin vähän kokemusta. Ei muuta kuin jalat ristiin ja kädet myös. Hengität ja muistat, että tämä on vain elämää ja elämässä sattuu eikä kukaan ole täydellinen.
- Anonyymi
Siis T miehellä on mt ongelmia ja huono itsetunto, J mies on naisten suosiossa ja käy paneskelemassa lääkäriä.
Noniin, eipä ole ihme jos ei etene mikään. Taidan nyt lopettaa tämän haihattelun täällä hetkeksi😅- Anonyymi
t. J nainen 🐨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. J nainen 🐨
Tauskillako huono itsetunto
- Anonyymi
Entäs jos nainen olisi ymmärtänyt ja rakastanut silti vaan sinua kaikista vaikeista asioista ja sun häiriöistäs huolimatta?
- Anonyymi
Eihän aloitus siihen ota kantaa. Eikö tässä tilanteessa nainen voisi myös kertoa tunteistaan? Tai haluaako aloittaja sitä edes tietää, se jää epäselväksi.
- Anonyymi
Minulle ei syntynyt turvallisuuden tunnetta kanssasi. Olit ailahtelevainen. Toisinaan tuli lämpimiä tunteita ja toisinaan olit pisteliäs ja kylmä. Yritin kysyä, miettiä, mitä tein väärin. Lopuksi loukkasit välittämättä. Olen lukenut häiriöistä. Jouduin takiasi käymään työterveyshuollossa. En kestänyt.
- Anonyymi
Kyllä minä silti siihen kelkkaan lähtisin jos sinuun rakastun.
- Anonyymi
Rakastuin häneen, mieheen, silti. Näin hänen kauniin, herkän sielunsa. Rakastuin juuri sellaisena, rikkinäisenä omana itsenään, hyväksyen sen, mikä hän on. Minulla oli kaikesta huolimatta turvallinen olo. Henkeni rakastaa hänen Henkeään.
Ero hänestä tuntuu erilaiselta kuin yleensä. Nyt koen, että henkeni on hänen luonaan, ei siltä, että puolet sydämestäni olisi siellä. Tämä on jotenkin outoa.- Anonyymi
Noniin, eikun keula kohti uusia tuulia
- Anonyymi
Tästä ei ole juuri mistä rakentaa varmaankaan
- Anonyymi
minä en tiedä ketä ootte ja mitä ootte tehnyt, kiva pääsyä teistä eroon ja miten ikinä elämään vaikutatte. ja päästä takaisin omaan elämään ilman teidän sairaita juttuja.
- AnonyymiUUSI
Niinpä juuri!
- AnonyymiUUSI
Mitä päätökis on vaikea tehdä sen että jättäisit vaimosi.
- AnonyymiUUSI
Onko tämän siis tarkoitus kertoa että et halua naista elämääsi?
Pelkäät että nainen vie sinulta elämässäsi jotain tai tunkeutuu alueelle johon et häntä halua?
Ymmärrän kyllä jos tarkoitus on selvittää mikä odottaa sinun kanssasi, ettet ole aina niin vakaa ja haluat sen ilmaista ettei myöhemmin tule konfliktia siitä ettet kertonut asiasta. Näistä asioista on joskus hankala puhua, varsinkin jos ei tunne toista mutta haluaa hänen ymmärtävän mikä odottaa.
Itse olen ollut ammatissa monet vuodet jossa erilaisia "persoonoja" niin sanoakseni on tullut vastaan joten asia ei ihan vieras.
Asioista ei kannata stressata kuitenkaan etukäteen. Hiljaa hyvä tulee asioiden etenemisissä.
Kukaan meistä täällä maailmassa ei ole täydellinen, puutteita ja erilaisia ominaisuuksia löytyy kaikista.
Joku on jossain huono mutta toisessa astiassa taas vastaavasti keskivertoa parempi.
Älä stressaa. Nainen varmaan ymmärtää jos on sinusta kiinnostunut. - AnonyymiUUSI
Ai. Luulin että sulla on vaan epävakaa persoonallisuus .
- AnonyymiUUSI
Minusta olit vähän sen oloinen että tykkäät enemmän miehistä. Selät vastakkain olisimme nukkuneet.
- AnonyymiUUSI
Jättäisin väliin...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877