Kerron nainen nyt miksi

Anonyymi-ap

Minun kanssani on vaikeaa. Minulla on kaikki persoonallisuushäiriöt ja minun on vaikea tehdä päätöksiä.

23

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla taas on vasemman jalan sukka oikeassa ja vastaavasti oikean vasemmassa. Olen siksi tällainen ja on hyv' että kaikki tietää tämän.

• Anonyymi

Mikset sanonut kasvotusten

• Anonyymi

Mene T mies nukkumaan. Eihän tuo mikään uutinen ollut.

• Anonyymi

Eikö ne muka kumoa toisiaan, noi häiriöt.

• toi "nainen" on jotenki alentava kuulosta siltä niinkun määräilisit ja komentelisit toista, niinku jotain eläintä. "Hei nainen nyt kuuntele! minä sanon miksi minä teen näin", kuulostaa niin inhottavalt tavalt puhulla ihmisil ja en sano tätä pahalla, persoonallisuushäiriöitä ymmärrän kun niistä on itelläkin kokemust. :)

• Anonyymi

Mahdotonta olla kaikki persoonallisuushäiriötyhdellä Ihmisellä. Siellä on toisiaan kumoavia vikoja nääs. Ettet vaan olisi diagnosoimaton a-burgeri? Siitä on itselläkin vähän kokemusta. Ei muuta kuin jalat ristiin ja kädet myös. Hengität ja muistat, että tämä on vain elämää ja elämässä sattuu eikä kukaan ole täydellinen.

• Anonyymi

Siis T miehellä on mt ongelmia ja huono itsetunto, J mies on naisten suosiossa ja käy paneskelemassa lääkäriä.
      Noniin, eipä ole ihme jos ei etene mikään. Taidan nyt lopettaa tämän haihattelun täällä hetkeksi😅

• Anonyymi

t. J nainen 🐨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. J nainen 🐨

Tauskillako huono itsetunto

• Anonyymi

Entäs jos nainen olisi ymmärtänyt ja rakastanut silti vaan sinua kaikista vaikeista asioista ja sun häiriöistäs huolimatta?

• Anonyymi

Eihän aloitus siihen ota kantaa. Eikö tässä tilanteessa nainen voisi myös kertoa tunteistaan? Tai haluaako aloittaja sitä edes tietää, se jää epäselväksi.

• Anonyymi

Minulle ei syntynyt turvallisuuden tunnetta kanssasi. Olit ailahtelevainen. Toisinaan tuli lämpimiä tunteita ja toisinaan olit pisteliäs ja kylmä. Yritin kysyä, miettiä, mitä tein väärin. Lopuksi loukkasit välittämättä. Olen lukenut häiriöistä. Jouduin takiasi käymään työterveyshuollossa. En kestänyt.

• Anonyymi

Kyllä minä silti siihen kelkkaan lähtisin jos sinuun rakastun.

• Anonyymi

Rakastuin häneen, mieheen, silti. Näin hänen kauniin, herkän sielunsa. Rakastuin juuri sellaisena, rikkinäisenä omana itsenään, hyväksyen sen, mikä hän on. Minulla oli kaikesta huolimatta turvallinen olo. Henkeni rakastaa hänen Henkeään.

Ero hänestä tuntuu erilaiselta kuin yleensä. Nyt koen, että henkeni on hänen luonaan, ei siltä, että puolet sydämestäni olisi siellä. Tämä on jotenkin outoa.

• Anonyymi

Noniin, eikun keula kohti uusia tuulia

• Anonyymi

Tästä ei ole juuri mistä rakentaa varmaankaan

• Anonyymi

minä en tiedä ketä ootte ja mitä ootte tehnyt, kiva pääsyä teistä eroon ja miten ikinä elämään vaikutatte. ja päästä takaisin omaan elämään ilman teidän sairaita juttuja.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä juuri!

• Anonyymi
      UUSI

Mitä päätökis on vaikea tehdä sen että jättäisit vaimosi.

• Anonyymi
      UUSI

Onko tämän siis tarkoitus kertoa että et halua naista elämääsi?
      Pelkäät että nainen vie sinulta elämässäsi jotain tai tunkeutuu alueelle johon et häntä halua?
      Ymmärrän kyllä jos tarkoitus on selvittää mikä odottaa sinun kanssasi, ettet ole aina niin vakaa ja haluat sen ilmaista ettei myöhemmin tule konfliktia siitä ettet kertonut asiasta. Näistä asioista on joskus hankala puhua, varsinkin jos ei tunne toista mutta haluaa hänen ymmärtävän mikä odottaa.
      Itse olen ollut ammatissa monet vuodet jossa erilaisia "persoonoja" niin sanoakseni on tullut vastaan joten asia ei ihan vieras.
      Asioista ei kannata stressata kuitenkaan etukäteen. Hiljaa hyvä tulee asioiden etenemisissä.
      Kukaan meistä täällä maailmassa ei ole täydellinen, puutteita ja erilaisia ominaisuuksia löytyy kaikista.
      Joku on jossain huono mutta toisessa astiassa taas vastaavasti keskivertoa parempi.
      Älä stressaa. Nainen varmaan ymmärtää jos on sinusta kiinnostunut.

• Anonyymi
      UUSI

Ai. Luulin että sulla on vaan epävakaa persoonallisuus .

• Anonyymi
      UUSI

Minusta olit vähän sen oloinen että tykkäät enemmän miehistä. Selät vastakkain olisimme nukkuneet.

• Anonyymi
      UUSI

Jättäisin väliin...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe