Voiko urheiluseuraa huonommin hoitaa?Edustuskiekkoilu tulee tiensä päähän kun mitäänsanomattomat läskikasat hoitaa perinteikästä seuraa haaksirikkoon.Pitäisi älytä erota jos ei ole mitään annettavaa.
Lieksan Hurtat
15
325
Vastaukset
- Anonyymi
Edustusjoukkue on kuolleen hevosen piiskausta. Riittäisi kun tarjottaisiin taitoluistelua ja höntsäkiekkoa halukkaille.
- Anonyymi
Olen noin 64-vuotias mies. Olin mielestäni hyvä luistelemaan pentuna. Nyt en kovin hyvin pysty enää liikkumaan.
- Anonyymi
Melkein yhtä hölmö seuran nimi kuin vetelinkuivat.
- Anonyymi
Ei tarvitse lähteä ketään haukkumaan. Jos koet itsesi urheilulliseksi, olet varmasti tervetullut seuran toimintaan. Voisit päästä atleettina huolehtimaan apuvalmentajana juoksulenkeistä ja saliharjoittelusta. Löydä sisäinen Raimo Vormistosi ja liity seuraan.
- AnonyymiUUSI
Jos pelaaja-aines on heikko niin ei huippuvalmentajakaan voi ihmeitä tehdä. Ja hurttien valmentajaa on turha mollata, on tarpeeksi ketterä luistimilla.
- Anonyymi
Voiaikoja. 60luvulla ollinusein katsomassa kun hurtatpelasi. Maalissa Rexa Laitinen. Pelasivat kuhmonkivaa, nurmeksenseppoa ja jokipoikia vastaan. Oli yleisöä ja meteliä.
- AnonyymiUUSI
Mähkön kaukalon uusiminen nostaa hurtat lentoon kun kunniakansalaiset oppivat luistelemaan siellä sihvosen luistelukoulussa.
- AnonyymiUUSI
Tehdään Reunatien työttömistä uusi edustusjoukkue. Siinä on samalla uusi Coop testi, 3 x 20 min juomatta.
- AnonyymiUUSI
Tulokseni oli 2 x 6 min. Onko se hyvä tulos, pääsenkö joukkoeeseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulokseni oli 2 x 6 min. Onko se hyvä tulos, pääsenkö joukkoeeseen?
Lämpimästi tervetuloa!
- AnonyymiUUSI
Tässä hurttien kapteeni näyttää osaamistaan...
https://aijaa.com/zLKCtd- AnonyymiUUSI
Pirre-kissa näyttää hyvin tyytymättömältä!
- AnonyymiUUSI
😂🤣😅
- AnonyymiUUSI
No mutta sehän on Jore 👆
- AnonyymiUUSI
Jävla rutten!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453696Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653534Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302979Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882095- 1501749
- 1051700
- 1221465
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401192Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085