Kyllä noita homoja ja mielenvikaisia kyllä löytyy.
Tässä on asiallinen, ystävällinen, huumorintajuinen, mukava setä.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 48 vuotta
HEINOLASSA ASUVIA NEITOSIA ETÄÄLLÄ OLE JOTKA HALUAA SEKSIÄ
25
186
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta Rane,mitä tuoreelle parisuhteellesi kuuluu,joko olet päässyt pimpsaa nuolemaan?
- Anonyymi
poikien persettä oli eilen nuollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olitko näkemässä, kun tiedät🤣
- Anonyymi
TÄÄ HOMO TERO RANE HEINOLA EILEN LUPASI OLLA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN ILMOITUKSIA TÄNNE.
- Anonyymi
TÄSSÄ OLISI SÖPÖ RANEN KUVA. KUN UNOHTI SEURANHAUSTA.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 - Anonyymi
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS ENKÄ MÄ OO MIKÄÄN VITUN TERO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ HUORAN PENIKKA TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS ENKÄ MÄ OO MIKÄÄN VITUN TERO
OOT AITO HOMO TERO RANE HEINOLA .Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias. NYT EI OLE HOMON SINISTÄ NIMIMERKKIÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÄSSÄ ON AITO TERO SETÄ HEINOLA
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OOT AITO HOMO TERO RANE HEINOLA .Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias. NYT EI OLE HOMON SINISTÄ NIMIMERKKIÄ.
KATO KU SÄKIN SAATANAN HUORAN KUSIPÄÄ HOMO PENIKKA TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS ENKÄ M OLE MIKÄÄN VITUN TERO
- Anonyymi
Miksi päättyi sinun tuore rakkaussuhde? Kävikö niin, että sait tietää kaiken, minkä halusitkin tuosta uusimmasta rakkaudestasi. Eli taisi löytyä kulkuset ja killutin!
- Anonyymi
SE OLO HOMO KUSIPÄÄ JOKA HALUSI MUNAA PERSEESEEN
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NOIN KÄYPI AINA TYPERILLE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI SULLA TERO SETÄ OLE MUNAA, SE ON NYSÄ KATKARAPU 11/2CM
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NOIN KÄYPI AINA TYPERILLE.
HASTA HOMO TYPERÄ PASKA.!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PUHU VAA ITRSTÄS HOMO.!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KATO KU SÄ HUORAN KUSIPÄÄ HOMO PENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS ENKÄ MÄ OO MIKÄÄ VITUN TERO
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla joku mittamies täällä palstalla, kun yksi päivä se oli 8cm.
Hm, eikös tuon miehen kalun mittailu eli otat sen käteen ja mittaat lasketa sitten homosteluksi🤔
- Anonyymi
Sedän kusipää valehtelee AINA. Eilen illalla mulkku sanoi että on löytänyt neitosen eikä tee tänne enää yhtään ilmoitusta. Aikaisemmin setä selitti aina kuinka hän ei koskaan laita tänne ilmoitusta ilman sinistä homonimmaria.
Nyt molemmat sedän sanomiset on osoittautuneet valheiksi jälleen kerran.
Tästä kaikki neitoset huomaa ettei setään voi luottaa yhtään. Sedän ainoa itsekäs tavoite on ruiskia sekundalaatuinen spermansa jonkun tytön pimpsaan tai pojun peräsuoleen.
Onneksi niin tyhmää ihmistä ei ole että erehtyisi Heinolan kompostikasaan tutustumaan lähemmin.- Anonyymi
KATO KU SÄKIN HUORAN PENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS
- Anonyymi
Neitosia ETÄÄLLÄ? Jos ovat neitoset etäällä, niin eipä niitä Heinolan jalkaisin lompsiva setä tavoita!
- AnonyymiUUSI
Ei oo aito setä
- AnonyymiUUSI
TÄÄLLÄ ON IHAN MUKAVA 48 V SETÄ HEINOLASTA.🐽
SAATANAN HOMOT PIIPITTÄKÄÄ ITSESTÄNNE PERKELE.👅
VITUN LUTKANPENNUT OLETTE SAATANAN KUSIPÄITÄ.💩
NYT KERROTTE NIMENNE JA OSOITTEENNE SAATANA SAATTE TURPIIN.😂 - AnonyymiUUSI
Kaikessa on puolensa, kun siis vetäisee räpylään, niin saa joka kerta saman ikäistä ja kestonkin voi päättää itse:)
Jos huono tuuri sattuu, kuten allekirjoittaneelle aikoinaan, niin siitä oraaliseksistä sain klamydian. Sanoisinkin näin nykyaikana, että yrittää malttaa mielensä, jos mahdollista. - AnonyymiUUSI
Asutaan Heinolassa, mut ollaan nyt Seinäjoella. Onks se tarpeeksi etäällä? Ella ja Siiri, molemmat 20v.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877