Joko Huomenna PAMAHTAA ja KAIKEN Turhuudesta !
Ei ole ukko saanu eilen Tiistai mitään aikaseksi kävi terkkarissa ja kärytti poppareita ja puhu arkusta !
MetsaManin Päiväkirja
15
347
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä edespäin tulette kuulemaan mitä ukko touhuaa
- Anonyymi
Joko Huomenna PAMAHTAA ja KAIKEN Turhuudesta !
https://www.youtube.com/watch?v=miDz-zLUI4w - Anonyymi
Metsämanin oma pöljä avaus.
- Anonyymi
Kaikkihan tietää, mitä kuololla ja omasta arkusta leikkiminen merkitsee. Ennustukset käyvät yleensä aina toteen ja metu taitaa vedellä pidemmän korren, vaikka mestari kuinka yrittää pelleillä katselijoilla.
- Anonyymi
Sen toive on tieten ottaa poppareita arkkuun mukaan.
On ihmiset pöljiä kun avaavat tämän hupi-ukon videoita ,kun video aukeaa niin rahaa tulee tämän hullun tilille ja patu nauraa kun saa huijata ihmisiä .
- Anonyymi
Liekkö se sulta pois? Tyhmiä aina kustaan silmään kuten edellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekkö se sulta pois? Tyhmiä aina kustaan silmään kuten edellistä.
Keskiviikon touhut !
ESITTELY - VEVOR 7in1 SÄÄASEMA !!
Esittely ja käyttöönotto VEVORIN monipuolinen sääasema, sisältää mm.tuulen suunta, tuulen nopeus, sademittari lämpötila, UV ja kosteusmittarit.
https://www.youtube.com/watch?v=bgmwxVQ9Ql8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskiviikon touhut !
ESITTELY - VEVOR 7in1 SÄÄASEMA !!
Esittely ja käyttöönotto VEVORIN monipuolinen sääasema, sisältää mm.tuulen suunta, tuulen nopeus, sademittari lämpötila, UV ja kosteusmittarit.
https://www.youtube.com/watch?v=bgmwxVQ9Ql8Tiistai , kävi liekärissä ja kuvas säämittarin ja paisto popparia ja puhu arkusta !
- Anonyymi
Sama temppu mitä itse tekee seuraajilleen, kannikkaa ylös ja pierua naamalle mokomalle ukolle.
- Anonyymi
Tuo seuraajille piereskely on taito.
- Anonyymi
Siinä kaikki mitä ajattelen sinusta, et ole kuin vapaaksi päässeen suolikaasun törähdyksen arvoinen ja hajut saat kaupantekijäisinä .
- Anonyymi
Huomannut, että vähemmällä pääsee kun pyörittää tuota sirkusta eläkeläisfaneille pirtistä käsin. Ei tartte sotkea käsiä öljyjen vaihdossa tai huolto hommissa kuten ennen.
- Anonyymi
Koneita on paljon mutta öljynvaihdot ja huollot ovat jääneet unohduksiin, ennen puljasi öljyjen ja suodattimien kanssa yhtenään.
Liekö tänä vuonna vaihtanut suodattimia ja öljyjä mihinkään mutta tarvinneeko, eiköhän ne toimi kun lisää öljyä tarvittaessa niin säästyy nekin rahat tärkeämpään.
- Anonyymi
Täysin muiden kuin omilla ansioillaan pinnalle nostettu turhajulkkis, ei ihme miksi koneman alkoi välttelemään mokomaa ylpistelijää.
Lieneekö muuta innovaatiota elämässään keksinyt kuin lankunpätkästä ja puupulikasta yhteen naulattun lumenkaapimen.
Kaikki muu roju on kaupasta ostettua tai muiden rakentamaa.
Tekemällä tehty mielikuvitus sankari, keisari ilman vaatteita.
Mutta markkinatalous tarvitsee hölmöjä ostajia joilla on hölmöjä unelmia.
Jos on metsämanilla niin pitää minunkin pystyä hankkimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569