Onpas mukavaa kun viisikymppisenä olen osannut antaa itselleni luvan puuhastella hiukan myös miesten kanssa. Tykkään hulluna kun minulta otetaan suihin, mutta naisten kanssa kaikki seksihommat tahtovat olla aina jotain peliä ja pidempiä prosesseja. Ja kuten kaikki ikätoverit tietää, vaikka kotona on vaimokin niin se ei suinkaan ole mikään tae suikkareiden tai minkään muunkaan intiimin kokemuksen saamisesta.
Mutta kun löydät miehen joka tykkää imeä kalua, niin ai miten helppoa ja mutkatonta homma on. Sovitaan vaan aika ja paikka, menen sinne, ja käytännössä samantien housut pois ja toinen alkaa touhuta. Kun se toinen on ihan himoissaan, saa tehdä sitä mistä koko ajan haaveilee, niin siinä en jaksa olla huolissani siitä että tuohan on äijä. Kalu tykkää joka tapauksessa. Ja vielä kun munanimijä-miehet pääsääntöisesti haluavat myös niellä lastit, niin pakettihan on täydellinen.
Eli kaikki vaan rohkeasti toteuttamaan halujaan, yksi haluaa munan toisen suuhun, ja toinen haluaa munan suuhun, niin matematiikka on harvinaisen selkeästi 1+1 = 2.
Toisen miehen kanssa on kyllä helppoa!
37
1333
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi varmaan kokeilla
- Anonyymi
Tämä EI OLE KEHOITUS EIKÄ MAINOSTA!
ÄLÄ KOKEILE VAAN SATSAA KESTÄVÄÄN SUHTEESEEN RUNKKU-IMURIEN SIJAAN!
MISSÄ NÄITÄ "IMURIKAUPPIAITA" SIKIÄÄKIN?!
- Anonyymi
Huh, miten kiihottavaa ja kiimaista. Ukm60+
exukm kirjoitti:
Jyväskylä. Auto on
Ok mä ukm mutta kiva kokeilla,miten tarkemmin yht tiedot sais
Ap151 kirjoitti:
Ok mä ukm mutta kiva kokeilla,miten tarkemmin yht tiedot sais
nimpä miten. missä tavattas. 180 87
- AnonyymiUUSI
exukm kirjoitti:
Saat nussia suuhun 65v JKL
terve. Ol isi kiva tavata ja runkata ja imeä jossa kin parkkipaikalla. Olen hoikka70-v biukm runkkari tällä ja ensi viikolla Jyväskylässä. Missä olisi hyvä paikka ja milloin voitaisiin tavata ja runkata? Minulle sopisi parhaiten päivällä 10-13 välillä.
- Anonyymi
Kova runkkumies olen ja tämän tästä käyn imettämässä kyrpääni ja pallejani toisilla miehillä. Onneksi heitä on. Arvostan kullinimiöitä vaikka alinta homokastia ovatkin.
- Anonyymi
Voi kun löytyisikin tällaiselle miestenvälisestä täysin kokemattomalle 65 (180/85/15) vuotiaalle vastaavanlaista vakkaria molemminpuolisiin runkku, imu ja panohommiin Lapinlahdella. Voitaisiin opetella miten miesten kesken nautitaan, siis pelkkää seksiä ilman suutelua ja muuta hempeilyä.
- Anonyymi
Nii täälä ukm 63 samat ajatukset keski-suomi
- Anonyymi
60+ukm haaveena olisi saada kokea miltä tuntuu imeä kullia, olen asialla ensimmäistä kertaa, mielellään imettäjänä joku komea nuorempi puhdas noin 30v kaveri Uudeltamaalta, vaikka autossa ensin.
- Anonyymi
Janis1 kirjoitti:
Täällä olis 53v ukm kiinnostunut
Kiinnostaisi, mistä päin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi, mistä päin olet?
Niuvanniemen suljetulla pyllistelen speden kanssa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla pyllistelen speden kanssa buaahaa
Sää mää ja bää mitäs pyllistelet. Selvispä sekin missä olet.
Pk-seudulta...
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittajan kanssa.
Hyvän imurinkun löytää,niin ei kun nauttimaan-
Juurikin näin monien kanssa se menee.
Menet paikalle ja avaat/avataan housut ja kalu suuhun.
Imetät ja nautit.
Ei turhia löpinöitä.
Monesti riittää että vaan kiität ja poistut.
Onneksi näitä munasta nauttivia tyyppejä löytyy.
Vain munalle hyvää,miehet ei eroottisesti muuten kiinnosta.- Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuohi ittes luuseripelle
Joo mitäs se luuseripelle toistelet tuota fraasia ittestäs.
- Anonyymi
Ai että kun löytyisi luottokaveri joka tykkäisi imeskellä kalua um 50 170 93 16 vantaa
- Anonyymi
Saattaisi kiinnostaa olenkin etsinyt vakituista imettävää
- Anonyymi
Olisin Hyvinkäällä myös ukm 64v bi. Tykkään imeä kyrpää ja panettaa suutani. Vakkari ois parasta.
- Anonyymi
Niinpä! Oiskohan Joensuussa sellaista+50v m imu tai runkku hommiin m55
- Anonyymi
Jep, olis täällä.
- Anonyymi
myös ukm käyn pyynnöstä imemässä 5 miehen kalut kun puhelin soi sanon vaimolle työ keikka hyväks on ukot kehuneet imuani
- Anonyymi
Missäpäin imet? Onko tarvetta saada lisää imettävää? Ukm 46 Uusimaa
- Anonyymi
Kyllähän se kulli maistuu ja lasti niellään totta kai. Itsekkin imetän, isoksikin kehuvat kyrpääni.
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsas röh röh
Hähähää mitäs olet.
- Anonyymi
Sama homma,tykkään myös antaa kullia suuhun.Vielä kun löytyisi vakkari joka tykkää pidellä ja imeä,loppuun asti olisi homma täydellinen.Oikein kun kiima päällä voisin myös kokeilla istua kullin päälle ja tuntea kun lasti lähtee syvälle.M63Tre
- Anonyymi
Hämeenlinnassa 58v haluaa imeä puhdasta ja kookasta.
Alaston.hml at Gmail.com
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926