Miksi täällä on niin harvinainen ei näe koskaan leikattuja. Jenkki miehenä itse uimahallissa saa tuijottelua taas. Tuntuu oudolta olla ainoa täällä päin.
Ympärileikkaus suomessa.
12
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ympärileikattu muna on luonnoton, sama kuin käsi ilman sormia.
- Anonyymi
Kertoo itse eunukki buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo itse eunukki buaahaa
Et taida vammainen edes tietää mitä eunukki tarkoittaa, miksi toistelet samoja vammaisia fraasejasi päivästä toiseen?
Olet yhtä vammainen kuin Heinolan Setä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida vammainen edes tietää mitä eunukki tarkoittaa, miksi toistelet samoja vammaisia fraasejasi päivästä toiseen?
Olet yhtä vammainen kuin Heinolan Setä.Sää mää ja bää on nyt Heinolan sedän iskä ihguu buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää on nyt Heinolan sedän iskä ihguu buaahaa
Hä hä hää Mitäs olet. Onneksi olkoon saavuksestasi.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Kyllä niitä näkee ja paremman näkösiä kun jotkut tuppimunat. M 02al
- Anonyymi
Munaton kurppa avautui
- Anonyymi
Kyllä luonnollinen on aina parempi kuin silvottu kalu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munaton kurppa avautui
Mitäs avauduit. Oliko pakko sun päästä kertoo tuokin itsestäsi.
- Anonyymi
Jenkkilässä noudatettu perinne liittyy alun perin uskonnolliseen fanatismiin.
Fanaatikot karkotettiin Euroopasta, joten he siirtyivät moninaisemman ajattelun sallivaan Jenkkilään opit mukanaan. Nämä levottomat ihmiset eivät pelkästään pitäneet itsetyydytystä tabuna, päin vastoin puhuivat siitä paljonkin ankarana syntinä.
Heillä oli myös käsityksenään, että esinahka olemassa olollaan kiihottaa itsetyydytykseen, joten sen ehkäisemiseksi käytettiin lapsen käsien sitomista ja esinahan pois leikkaamista. Corn flakesien tuottaja mr. Kellogg uskoi, että maissimurot estävät halua itsetyydytykseen.
Näiden lahkolaisten osuus oli Jenkkilässä niin suuri, että heidän aloittamansa perinne valloitti tavallistakin väestöä. Euroopassa ympärileikkausta harjoitettiin vain lääketieteellisistä syistä, esim. sitkeän tulehduksen hoitoon, lukuun ottamatta juutalais- ja muslimivähemmistöä. Siitä kulttuuriero Euroopan ja Jenkkilän välillä.
Kynis.mi 🌹👀 - Anonyymi
Huomaakos tuon nyt jos joku ympärileikattu väitän et ei näe silmällä sitä. Nahkat takana vaan joilakin on uimahalissakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158