Kesälomareissussa tapahtunutta(Tosi)

Anonyymi-ap

Minun tapahtunut juttu tämä kun kesälomani alkoi viimeinkin jota vuoden jo oli odottanut.
Juhannusta vietettiin kavereiden kanssa juoden ja hauskaa pitäen täällä Tampereella. Itse eronnut maaliskuussa. Siis poikamies nykyisten olen ja 27, osalla kavereista jo vaimo ja yhdelle lapsikin jo ehtinyt syntyä.
Tuli sunnuntai siinä aloittelin pakkaamista kun olin yksin lähdössä reissuun kun kavereilla ei vielä lomaa ja osalla ei lomaa ollenkaan kokokesänä,
Maanantaiaamuna noin kymmenenpintaa hyppäsin autoon ja määränpäänä sille päivää oli Oulu vaikka olikin matkaa joku 500 km.
Lähellä Oulua soitin Siskolle joka asustaa siellä miehensä kanssa, että olisiko matkalaiselle kahvia saatavilla ja lupasi kyllä ja oli mielissään että tulen käymään, joimme kahvia samalla kuulumisia vaihtaen kun harvemmin kasvotusten näemme nykyään. Siskon poikaveri oli jokin aika sitten vasta vaihtanut työpaikkaa ,joten sillä ei ole kesälomaa ollenkaan ja ajaa rekkaa ulkomaille saakka niin kotonakaan ei aina ole viikkoon kahteen.
Siskolla oli loppunut työt kun yritys missä oli ollut töissä niin mennyt konkurssiin muutamia viikkoja sitten.
Itsellä oli suunnitelmissa mennä käymään ihan norjanpuolella mutka jossa en koskaan ole käynyt . Sisko sanoi että olisipa kiva käydä myös mutta kun poikakaverilla lomaa ei tänä vuonna, minä että, hyppää kyytiin, yksin olen liikenteessä että hyvin sopii autoon että ei muuta kuin vaatetta mukaan ja reissuun.
Kello oli jotain hiukanyli viisi jo iltapäivällä. Sisko vaan että ei kyllä tänään ehdi lähteä jos olen matkaa jatkamassa, Minä että ei minulla mikään pakko ole jatkaa matkaa tänään, Kuukausi aikaa reissata kun loma. , jäin yöksi Siskon levitettävälle sohvalle nukkumaan.
Aamulla siinä heräiltiin kumpikin omissa sängyissään. Söimme aamupalan ja sitten hommat tehtyä lähdimme jatkamaan kohti pohjoista,
Seuraava pysähdyn Rovaniemellä.
Siellä käytiin kauppakeskuksessa vähän katselemassa ja kävelemässä kylällä ja juomassa kahvit sekä selaamassa nettiä että mikä on paikka minne saakka ajetaan tänään, Paikaksi päätettiin että ainakin Sodankylä ellei kauemmaskin,
Ajoimme Sodankylään , siinä hetken katselimme ja päätimme että matka jatkuu kyllä vielä ainakin Ivaloon, ja vaihdoimme kuskia, sisko alkoi ajamaan välillä , sain vähän levähtää itse.
Kun viimein saavuimme Ivaloon, sinne sitten päätimmekin jäädä yöksi ainakin ja jatkaa matkaa sitten seuraavan päivänä.
Kylän hotelli oli aika hiljainen siihen aikaan vuodesta.
Saimme huoneemme, menimme laukkujen kanssa sisään, totesimme että kyllä täällä nukkuu yön jos kaksikin.
Kello oli muistaakseni jotain kuuden seitsemän välillä illalla kun olimme siinä.
Hetki siinä suunniteltiin ja lähdimme sitten käymään syömässä.
Syömisen jälkeen hetki huokaistiin, ja päätimme lähteä iltakävelylle ennen unia että mitä se Ivalo pitää sisällään, No eipä se kovin suuri ja kummoinen paikka ollut, mutta pienen lenkin kävimme kuitenkin katselemassa Lappia.
Tulimme kävelemästä hotellinpihaan, kävin auton hansikaslokerosta hakemassa Rovaniemen Alkosta ostamani pienen rommipullon ja menimme sitten huoneeseen loppuillaksi, vähän maistelimme rommia loman kunniaksi.
Siinäpä se tiistai ilta kuluikin keskustellen ja välillä rommi napsut ottaen,
Tuli seuraava aamu, ja illalla jo katselimme netistä että minne sitten suuntaamme mutta emme oikein tulleet mihinkään päätökseen,, että mennään minne nokka näyttää kun aikaa on.
Hyppäsimme autoon ja seuraavaksi ajoimmekin Utsjoelle,, välillä kyllä pysähdyimmekin jossakin lammen järven rannalla, sisko halusi käydä siinä uimassa, niinpä se meni sinne pelkissä stringeissä ja ilman rintaliivejään itse en käynyt ,tyydyin vaan katselee siskon uintia.
Siitä sitten matka jatkui Utsjoelle, se vasta olikin kuollut kylä, Siitä jatkoimme Norjanpuolelle jossa olimme pariyötä, ja tulimme kotisuomeen takaisin, ja Sodankylään jäimme yöksi tullessa vielä.
Siellä saimme yksityissaunan, Sisko arkaili aluksi lähteä minun kanssa yhtä aikaa saunaan mutta lähti se sitten vaikka sisko oli jo 25 ja täytti 4,7 26 vuotta.
Ehkä se olikin väärä liike lähtee sinne yhdessä ei poikamiehen kantti kestänyt ,Nähdä siskoa alastomana .
Saunassa ollessamme tapahtui se mitä vähiten uskoin ikinä tapahtuvan siskon kanssa, Saunassa ollessamme tapahtui se mitä vähiten uskoin ikinä tapahtuvan siskon kanssa.
Mutta eipä siinä kauaa tarvinnut siskoakaan siihen houkutella kun oli valmis yhteistyöhön.
Hotelli huoneessa vielä sitten yöllä toisen kerran, mutta kummallekaan ei jäänyt morkkista tapahtuneesta jälkeenpäin joka pääasia
Sen reissun jälkeen emme ole yhdessä harrastaneet enää ,vaikka kyllä minulla mielessä on joskus se käynyt että hyvää teki että uusiakin voisi ,mutta ei vielä ainakaan ole tullut mahdollisuutta eikä tilaisuutta.
Jos tulee tilaisuus niin ehkä uusin
Ikimuistoinen lomareissu oli ja tuskin ikinä katoaa mielestä.
Että tällaista voi tapahtua jos himo iskee..
Kirjoittaja on Marko ja sisko on Niina ja tosiaan 28 ja nyt 26 v.

2

2244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse tässä kesällä olin viikonlopun siskon luona pohjoisessa, se oli jäänyt sinkuksi yllättäen kun mies oli yllättäen vaan ilmoittanut että haluaa muutta erilleen ,siinä sitten illalla saunottiin ei oma sauna vaan kerrostalon yleissauna, olutta juotiin ja sitten siinä vaan jotenkin jutut ajautui seksiasioihinkin , siitä sai sit kipinää kai kun päädyimme sänkyyn saakka,

• Anonyymi

Ja sitten päädyitkin speden kanssa samaan koppiin hönö buaahaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      4057
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1486
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      111
      1347
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1114
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      14
      947
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      59
      927
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      890
    8. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      12
      887
    9. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      869
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      861
    Aihe