Jukka Hildénin ulosottotilanne jatkuu edelleen, ja hänen ulosotossa oleva velkansa on tällä hetkellä 73 549,55 euroa.
Kaikki Hildénin 14 vireillä olevaa ulosottomerkintää ovat syntyneet kuluvan vuoden aikana ja koostuvat pääosin maksamattomista veroista. Hildénillä on hoitamatta muun muassa ennakko- ja arvonlisäveroja. Lisäksi perintätoimisto hakee häneltä elokuussa vireille tullutta yli 7 500 euron velkaa, ja vakuutusyhtiö on tehnyt vaateen lähes 500 euron maksamattomista YEL-maksuista. Suurin merkintä rekisterissä on maksamattomiin ennakkoveroihin liittyvä 52 400 euron summa.
Jukka Hildenin ulosottorekisteri on karua luettavaa
13
220
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on ilon päivä 😁
- Anonyymi
Ilmeisen huonoa talouden hallintaa.
- Anonyymi
No niinpä. :D
- Anonyymi
Itse olen aina pyrkinyt hoitamaan raha-asiat esimerkillisesti. juuri äsken maksoin ennakkoberoa 600 euroa ja näin omaverosta samalla, että saan joulukuussa palautuksia 1000 euroa. :D Olen maksanut nyt vuoden mittaan aika monta kertaa tätä samaa summaa, mutta kuitenkin tieto ilahdutti.
Huomasin viime syksynä, että palkanmaksaja ei ollut huomioinut verokorttini tietoa, jossa verotusprosenttia kehoitettiin nostamaan tietyn rajan jälkeen. Palkoissa sanoivat että korotuksesta ilmoittaminen on työntekijän velvollisuus kun tuloraja on ylittynyt ja näinhän se ei mene ja samaa mieltä oli myös veroviraston virkailija..
Tämän töppäyksen huomattuani pyysin nostaa loppuvuoden (marras-joulu) pidätysprosenttia kahdeksaankymmeneen että välttyisin mätkyiltä ja kuitenkin odotin noin neljäntonnin mätkyjä.
Odotin edes jonkinlaista jälkiveron maksua, mutta nyt kävikin onneksi näin. :)))
- Anonyymi
Eukkoa pitää miellyttää yli varojen.
- Anonyymi
Vastuutonta touhua tuolla ihmemiehellä!!
- Anonyymi
Helikopterikyytejä jne Sen tyylinen renttu että pistää kaikki sileäksi saman tien.
- Anonyymi
Leikkii rikasta ettei muija lähtisi.
- Anonyymi
Lisää lapsia pukataan.
- Anonyymi
Rikkaat ja rajattomat on seuraava formaatti.
- Anonyymi
On kyllä ihme touhua että julkisuuden henkilöillä on noin paljon ulosottovelkoja ja kuitenkin monella on todellakin hyvät ansiotulonsa.
- AnonyymiUUSI
Ulosotosta kun tulee kirje, niin sille vaan nauretaan kuin ohjelmassa ja mennään tekemään lisää velkaa.
- AnonyymiUUSI
Duudsoneilla oli aikanaan talo, jonka ne poltti vahingossa. Oli hauska läppä tehdä nuotio sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138