Hieronnassa kiihottuminen

Anonyymi-ap

Onko muita naisia, jotka kiihottuvat hieronnassa? Olen käynyt ennenkin silloin tällöin hieronnassa mutta vastaavaa tunnetta kun tänään ei ole ennen tullut. Hieroja oli kyllä ihan komea minua kymmenisen vuotta nuorempi mies.

Aluksi hierottiin hartioita ja niskaa. Sitten kaulaa ja rintalihaksia. Olen aina ollut aika herkkä rintojen kosketukselle ja vaikka nyt ei varsinaisesti rintoja hierottu vaan rintalihaksia niin jotenkin tuo kosketus sai rinnat herkäksi ja tunsin miten alan kiihottua tilanteessa.
Sitten kun siirryttiin selkään ja pakaroihin niin olinkin jo ihan kiimassa. Mietin vaan, että mahtoiko hieroja tuon huomata tai tilanteessa jotain aistia. Hyvin ammattitaitoisesti hän työnsä teki. Hierojalla lähtiessäni tunsin edelleen olevan hyvin kiihottuneessa tilassa. Sinänsä kokemuksena hieno mutta aavistuksen hämmentävä.

Ainakin tilannetta on nyt illalla sängyssä mukava muistella..

Kati42

3

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sari 35v
      Selkä jumissa hierotuksille. No siinä makoilin mahallani pöydällä kun hieroja sanoi että pitäis laskea hieman noita pikkareita ja avata rintaliivejä... annoin luvan. Levitti hierontaöljyt yläpepun päältä kohti niskaa ja alotti hieromaan. välillä paino kovaa ainaki itestä tuntui. Liutti kämmeniä pepunpäältä kohti niskaa. Taivs sentään kun alotti liikkeen uudestaan pepunpäältä niin tunsin kun klitta painui pöytää vasten kiihotui enempi ja enempi. Melkeen jo ynähtelin siittä paineesta. Ei hemmetti tää oo tosi, olin kiihottunu tuntyylisestä hieronnasta mielessä aattelin jos nyt vielä jatkaa niin saan orkun... nosti husuja ja laitto rintsikat kiinni. Kysyi että tuntuuko paremmalle. Vastasin juu vaikka mielessä pyöri kaikenlaisia ajatuksia. Melkeen toivoin että olis jatkanu loppuun asti. Aika lähellä huipennusta olin. Toisaalta olis se ollu melko nolua kun olisin saanu ulina orkun kun niitä normisti saan.

• Anonyymi

Rämesika se taas kuvittelee omiaan

• Anonyymi

hieronnassa rentoituu padenmin, kuin pelkässä seksissä,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5317
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3272
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3166
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1605
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe