Hieronnassa kiihottuminen

Anonyymi-ap

Onko muita naisia, jotka kiihottuvat hieronnassa? Olen käynyt ennenkin silloin tällöin hieronnassa mutta vastaavaa tunnetta kun tänään ei ole ennen tullut. Hieroja oli kyllä ihan komea minua kymmenisen vuotta nuorempi mies.

Aluksi hierottiin hartioita ja niskaa. Sitten kaulaa ja rintalihaksia. Olen aina ollut aika herkkä rintojen kosketukselle ja vaikka nyt ei varsinaisesti rintoja hierottu vaan rintalihaksia niin jotenkin tuo kosketus sai rinnat herkäksi ja tunsin miten alan kiihottua tilanteessa.
Sitten kun siirryttiin selkään ja pakaroihin niin olinkin jo ihan kiimassa. Mietin vaan, että mahtoiko hieroja tuon huomata tai tilanteessa jotain aistia. Hyvin ammattitaitoisesti hän työnsä teki. Hierojalla lähtiessäni tunsin edelleen olevan hyvin kiihottuneessa tilassa. Sinänsä kokemuksena hieno mutta aavistuksen hämmentävä.

Ainakin tilannetta on nyt illalla sängyssä mukava muistella..

Kati42

20

1707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sari 35v
      Selkä jumissa hierotuksille. No siinä makoilin mahallani pöydällä kun hieroja sanoi että pitäis laskea hieman noita pikkareita ja avata rintaliivejä... annoin luvan. Levitti hierontaöljyt yläpepun päältä kohti niskaa ja alotti hieromaan. välillä paino kovaa ainaki itestä tuntui. Liutti kämmeniä pepunpäältä kohti niskaa. Taivs sentään kun alotti liikkeen uudestaan pepunpäältä niin tunsin kun klitta painui pöytää vasten kiihotui enempi ja enempi. Melkeen jo ynähtelin siittä paineesta. Ei hemmetti tää oo tosi, olin kiihottunu tuntyylisestä hieronnasta mielessä aattelin jos nyt vielä jatkaa niin saan orkun... nosti husuja ja laitto rintsikat kiinni. Kysyi että tuntuuko paremmalle. Vastasin juu vaikka mielessä pyöri kaikenlaisia ajatuksia. Melkeen toivoin että olis jatkanu loppuun asti. Aika lähellä huipennusta olin. Toisaalta olis se ollu melko nolua kun olisin saanu ulina orkun kun niitä normisti saan.

• Anonyymi00012

Lopettiko hieroja sattumalta "juuri ajoissa", vai huomasiko sinussa jotakin ja siksi lopetti. Kummasta sinun mielestäsi oli kysymys?

• Anonyymi

Rämesika se taas kuvittelee omiaan

• Anonyymi

hieronnassa rentoituu padenmin, kuin pelkässä seksissä,

• Anonyymi00008

Mitä tuo padenmin on?

• Anonyymi00006

Mulle eräs mies hieroja hieronut monta orggua.. Työntää en anna tosin oon pitänä hänen kaluaan kädessä. 😘

• Anonyymi00010

Oo, missä päin? Oispa niin ihanaa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oo, missä päin? Oispa niin ihanaa.

Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa

Buaahaa spede buaahaa

• Anonyymi00007

Olen käynyt hierontakursseja, kiinnostuksesta alaan ja antanut hierontoja oman päätoimen ohella. On ollut tilanteita, joissa naispuolinen hierottavani on sipaissut pois pikkuhousut ja halunnut olla hierottavana ilkosen alasti. Tarkennan vielä että olen mies. En ole antanut tilanteen häiritä, vaan toiminut ammattimaisesti. Ehkä minulta olisi toivottu jotain hieman enemmänkin, mutta luulen että naisille on ollut jo kokemus sinänsä saada olla siinä hierottavana, kosketeltavana ja katseltavana, häpy paljaana. Ja siksi tultu hyvällä omallatunnolla asiakkaaksi uudelleen.

Tämmöistä elämä tuo vastaan. On toki tullut suoria kyselyjä eli ehdotuksia, aviomiehiltä, mutta niistä olen pysytellyt kilometrien päässä.

• Anonyymi00009

On parempi, että pysyy aiheessa eli perushieronnassa. Sana leviää nopeasti ja yhtä nopeasti menee maine, samoin asiakkaatkin.
        Tuttu mieshieroja sanoi, että hänelle tulee joskus pyyntöjä hieroa jalkojen välistäkin, mutta hän on kohteliaasti kieltäytynyt.

• Anonyymi00017

Buaahaa spede buaahaa

• Anonyymi00023
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Buaahaa spede buaahaa

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

• Anonyymi00011

Onko Oulun alueella hierontapaikkaa jossa ei kiihottuminen haittaa jos tilanne siihen kehittyy. Eikä haittaa vaikka menisi pidemmällekin.

• Anonyymi00013

Olen hierontatyötä n.15 vuotta tehnyt nainen ja olen työssäni nähnyt monen monta kertaa miehillä alkavan seisonnan, vaikka olen pysynyt kaukana intiimi alueilta, rintani ovat keskikokoa suuremmat, aiheuttaako se jotain ehkä kiihottumista, vai käteni kosketus pelkästään, ammattimaisesti käännän katseeni pois, kun asiakas nousee ylös pukemaan itseään, on muutamia vakkari asiakkaita, jotka ei peittele kiihottumistaan, en reakoi niihin.

• Anonyymi00014

Mä olen mies, mutta kerron kokemuksen. Tästä on aikaa jo yli 20v. Olin muutaman päivän välillä hieronnassa jossa oli nuori naishieroja joka oli hitsin hyvä tyyppi, kivan näköinen ja osasi hieronnan hyvin, jopa paremmin kuin kookkaampi mies. Kyllähän siinä kaikkea mietti, olin silloi jo päälle 30v ikäinen.

• Anonyymi00018

Spede se vaan päästelee aivopieruja

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kiitos spede tiedosta. Hyvä kun tajuut tuon jo itsekkin.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa,

• Anonyymi00021

Olisi aika epänormaalia, jos mies antaisi ajatuksen laukata, joskus voisi kyllä hillitä hieman fantasioitaan jos käy naishierojalla, jottei alkaisi jo liikaa näkyä ulospäin boksereista, tarkoitushan käynnillä on saada jäykistyneet lihakset rennoksi, yhdellä asiakkaalla vuosia sitten tuli löysistä boksereista ulos näkyviin, kun kääntyi mahalleen pöydällä, olin jo silloin sinkkuna ja tiesi tilanteeni, tehden sen tietoisesti, huomautin kohteliaasti esityksestä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      293
      4553
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      355
      2647
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      129
      2524
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      171
      2413
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      199
      2314
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      515
      1315
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      407
      1199
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      12
      1161
    9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      38
      963
    10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
      Viha
      94
      949
    Aihe