Veera miksi munkaa ei toimis vaikka "tartten" sua niin paljon ja tekisin sut onnelliseksi

Miksi aattelet et juttu munkaa ei toimisi, johtuuko se epävakaan intensiivisistä tunteista vai ulkonäöstä, toimisko se jos hommaisin hiussiirron ja hiusraja ylenis jollain 1mm, onko se ongelma tässä, onko ulkonäkö ylipäätänäsäkkin ongelma, sain sellaisen kuvan, että arvostat persoonallisuutta enemmän.. ja mäki "rakastuin" sun persoonaa, vaikka aluks olin ihastunut ihanaan energiaas ja onhan sekin upeeta, oot niin oma ihminen, tiiän sen, siks oon näin epätoivonen ja sekasin atm.

Haluisin vaan tietää, ihan aidolta Veeralta, mikä se juttu on, en halua mitää oletuksia ,kuten et katon 200 animee päiväs, koska se ei oo totta, se on vitsi, mahdatko ees tajuta että ollaan paljon samanlaisempia kun ollaan ,etpä tietenkää koska uskot vieraiden ihmisten stereotypioihin musta ja ne ihmiset ihan tosissaan usko soy meme naamal nää kaikki jutut, eikä ikinä fact chekkaa mitään, koska ne vaa olettaa.. sad

Voitko vaan kertoa mikset voi olla munkaa, vaik se tekis must aidosti onnellissimman ihmisen koko maailmas ja oon ihan varma ,että meillä ois super eeppinen ja ihana parisuhde, paras koko maailmas.

Johtuuko se vaan siitä, että rakastuit sun poikaystävään? Onko hänessä jotain sellaista, mitä minä en voisi antaa, vai ootko ihminen joka ei osaa olla yksin, en sano et sun pitäis eroo... en haluu sellast, mut mietin vaa et mikä tekee siitä miehestä niin ihmeellisen, onko se vaan rakkauskemikaalit ja et hän ehti ensin...

millon tää on vaa julmaa pilaa.. sattuu niin paljon, tää on niin kivuliasta mulle.. kun et tunnu ymmärtävän mun sanoi ja mitä näin sussa :(, tai ehk huijaat vaa mua, kumpa </3

6

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja onko mitään mahdollisuutta että voitas olla yhdes vielä... kaipaan ja tarviin sua niin paljon, vaik sit avoimes parisuhtees, ja saisit olla nyksäskin kaa, hyväksyn sun rakkauden muita ihmisiä kohtaan ja "vapauden", jos pystyt hyväksyyn mun tuntees, jos en sit oo jotenki sulle sellanen josta et pysty tykkään :,(...

• anteeks oon ihan sekasin ja epätoivonen kun en oo nukkunutkaa, koitan vaan miettiä jotain.. ehk mun ei kuuluis miettiä tälläst, toivon et oot onnellinen ja mua sattuu helvetisti..

• Anonyymi

Oot ihana & super symppis, toi hiusraja :’DD uskon et siit se ei jää kii höpsö..<3 Voi kumpa löytäisitte vielä toistenne luo…
      Oikeesti!
      Mä niin toivon sitä!

• Anonyymi

Aina ei saa mitä haluaa, eikä tuo pakkomielle hänestä auta asiaa

• Anonyymi

V ei tiedä miten rubikin kuutio ratkaistaan. Kuudestakaan väristä ei voi luopua. Ni miten ne saa järjestykseen?

• Anonyymi

Sä oot paras postaaja tällä palstalla, novelli jossa oli monster tölkkejä oli hyvä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. 33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe