Myyrmäen skuuttionnettomuus

Anonyymi-ap

Tapaus siirtyy syyttäjälle!

https://yle.fi/a/74-20121446

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010800338.html

Jutusta selviää, että ensimmäinen oli kyykyssä, keskimäinen ohjasi ja viimeinen piti kiinni keskimmäisestä henkilöstä!

Todella turvatonta ajella tuolla tapaa!

Vain yksi saa olla laudalla iästä riippumatta.

Onnettomuudessa on monia silminnäkijöitä, jotka ovat kertoneet lautailijoiden kääntyneen vauhdilla ja yllättäen suojatielle.

Myyrmäen onnettomuus ei ole yhtään vaikuttanut siihen, että lautailijat noudattaisivat ohjeita ja liikennesääntöjä.

4

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liittyy varmaan siihen ajoradan ajoneuvojen velvoitteeseen, miten lähestyä suojatietä, että miksi juttu etenee.

"Ajoneuvolla suojatietä lähestyttäessä on noudatettava erityistä varovaisuutta ja ajettava sellaisella nopeudella, että ajoneuvon voi tarvittaessa pysäyttää ennen suojatietä."

• Anonyymi

En ollut silminnäkijä tapauksessa!

Monien silminnäkijöiden mukaan skuuttaajat tulivat vauhdilla ja aivan yllättäen kääntyivät suojatielle.  

Skuutilla ja pyörällä saa ajaen ylittää suojatien, mutta väistämissäännöt on sitten eri asia.

Tässä onnettomuudessa skuutti oli väistämisvelvollinen autoon nähden. Oli vuokraskuutti, jonka rakenteellinen nopeus on yli 15km/h. Lisäksi sellainen, että vuokraskuuteissa on käyttäjän ikäraja 18-vuotta!

Tuolla liikenteessä näkee todella paljon pyöräilijöitä, skuuttaajia sekä muilla sähköisillä liikkumisvälineillä liikkuvia, jotka tulevat vauhdilla suojatielle välittämättä siitä, että he itse ovat väistämisvelvollisia!

Kysyn teiltä ihmisiltä, että  ajatteko itse autolla 1 km /h lähestyessä suojatietä, jotta varmasti ehditte pysähtyä! Autoilija ajaa 40 km/h ja on parin metrin päässä suojatiestä niin ei meistä kukaan taida ehtiä pysähtyä ennen suojatietä?

Tässä tietoa: 40 km/h; reakointiaika n. 1 s, jolloin auto etenee n. 11 m ja siihen sitten jarrutusmatka eli auto etenee yht. n. 17 m. Edellä oleva tieto löytyy Liikenneturva sivuilta, jos vain osaa etsiä!

Jokaisella liikenteessä liikkuvalla on ennakointivelvollisuus: jalankulkijoilla , skuuttaajilla, pyöräilijöille, autoilijoille jne.

Liikenteessä ei tule liikkua kuin "päätön kana"!

Toivotaan, että oikeudessa tulee vapauttava tuomio!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monien silminnäkijöiden mukaan skuuttaajat tulivat vauhdilla ja aivan yllättäen kääntyivät suojatielle.  

Skuutilla ja pyörällä saa ajaen ylittää suojatien, mutta väistämissäännöt on sitten eri asia.

Tässä onnettomuudessa skuutti oli väistämisvelvollinen autoon nähden. Oli vuokraskuutti, jonka rakenteellinen nopeus on yli 15km/h. Lisäksi sellainen, että vuokraskuuteissa on käyttäjän ikäraja 18-vuotta!

Tuolla liikenteessä näkee todella paljon pyöräilijöitä, skuuttaajia sekä muilla sähköisillä liikkumisvälineillä liikkuvia, jotka tulevat vauhdilla suojatielle välittämättä siitä, että he itse ovat väistämisvelvollisia!

Kysyn teiltä ihmisiltä, että  ajatteko itse autolla 1 km /h lähestyessä suojatietä, jotta varmasti ehditte pysähtyä! Autoilija ajaa 40 km/h ja on parin metrin päässä suojatiestä niin ei meistä kukaan taida ehtiä pysähtyä ennen suojatietä?

Tässä tietoa: 40 km/h; reakointiaika n. 1 s, jolloin auto etenee n. 11 m ja siihen sitten jarrutusmatka eli auto etenee yht. n. 17 m. Edellä oleva tieto löytyy Liikenneturva sivuilta, jos vain osaa etsiä!

Jokaisella liikenteessä liikkuvalla on ennakointivelvollisuus: jalankulkijoilla , skuuttaajilla, pyöräilijöille, autoilijoille jne.

Siellä saattoi olla nastoja pyöräväylällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei autolla tarvitse ajaa 1 km /h lähestyessä suojatietä, että voi noudattaa omaa velvollisuutta, joka aiemmin mainitaan. Ajoradan ajoneuvon kuljettajien pitää katsoa ja hahmottaa tilanne ja sovittaa oma nopeus vallitsevan olosuhteen ja tilanteen mukaan. Joskus voi ajaa hivenen lujempaa ja välillä vaatii hidastamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe