Myrsky vaan yltyy mun mielessä... ja tunteet kiihtyy, epätoivo ja tuskan määrä kasvaa päivä päivältä. Itku ja tuska muuttuu tyhjyydeks, vajoan syvälle, niin syvälle ja valot sammuu, kukaan ei näe kun hukun, ja valo katoaa, suljen silmäni ja toivon, että on aika on lähteä. Pelastatko mut? Oletko se valopilkku, joka tekee tästä maailmasta paremman ja kauniimman..
Kun myrsky laantuu on vaa tuhkat jäljellä, muurit ja haarniskat hajoaa, sisällä vain hauras ja heikko, haavat ja viillot on syviä, ja vuotaa, sydän vetelee viimeisiiän, happi meinaa loppua. Kun katson maailmaa ,näen sen murenevan silmieni edessä, vain tyhjyyttä ja tuskaa loputonta edessä..
Huudan, itken, huutoitken , heittelen tyynyä ja sekoan. Kaikki tää on mun ja mun tyhmän pään syytä!!!! Argh, miksen kertonut sulle kuinka ihana ja viehättävä upea nainen ootko kun nähtiin, miksen kertonut et osaat melki lukea mun ajatuksia, miksen kertonut, että haluun suudella sua siinä ja nyt, miksen vaan jättänyt mun kumppania lopullisesti sillon heinäkuus kun se vingu takas.
En tosiaankaa halua mitä äitihahmoa, tai mitään ihmistä joka ei yhtään haasta mua, tiiän et oon vitun laiska ja säälittävä luuseri, ja ihan helvetin addiktioherkkä ja ilkee narsistinen, paha ihminen.
En todellakaan haluu ketään jonka kanssa se ei tunnu näin oikealta! Rikon kaiken mihin kosketan, koska en osaa olla kenenkää kaa joka ei tajuu mua, joka ei oo niinkuin sä, omanlainen ja niin kaunis ja upea, kaikinpuolin.
Vaikka olisin joku helvetin maailman presidentti tai maailman rikkain niin arvaa olisinko onnellinen ilman sua, ehkä saisin enemmän seuraa, ois parempi ulkonäkö, vois harrastaa enemmän ja bilettää ja tehä kaikkea kivaa, mut arvaa oisko tyhjä olo sen jälkeen.
Ois vaan ihan paska olo, kun mikään ei tekis mua iloseks, niinku oon aina ollut. Aina se tyhjyys palaa takas, löysin itseni, ja palas, sain unelmien koulupaikan, ja palas, tiiän mitä mun sydän kaipaa.. et saa rakastaa 100%, ei 95% tai 97% , vaan 100%!! Aitoa ja autenttista rakkautta.. maailman ihaninta ihmistä kohtaan.
Yhdessä mitä vaan, ihan mitä vaan. Jos sä haluat maailman kalleimman lukaalin jossain korkeessa hienosto talossa joskus, niin eiköhän sellanenki järjesty sulle (vaikka en usko et tavottelet hirveen materialistisia asioita). Mut pointti on et sydän tekee mitä vaan sun vuoksi, käyn vaikka sellasen helvetin läpi, jos päädyssä oot sä.
Oot kuin viimeinen bossi tässä pelissä, melkein mahdoton voittaa ilman pikselitarkkoja painalluksia ja reaktioita, menee tuhansia, miljoonia yrityksiä päästä sun luokse, pitää level uppaa vitusti skillei ja muuta, mut sydän ei luovuta, sydän ei anna periks, KOSKA KUKAAN MUU EI VEDÄ VERTOJA SULLE. Mun maailman kaunein sä olet, kultasin ihminen, kaikista muista vaan sua hakisin </3
Sitkun oon sun luona, niin tää rakkaus voi viimein puhjeta kukkaan, voin viimein olla siellä missä oon aina halunnutkin olla ja voin vihdoin olla rauhas, onnellinen, ja ehkä pystyn keskittyyn vähän paremmin kaikkeen muuhun sit.
Veera on aina mun sydämessä, nyt ja ikuisesti, ja vasta sitku oon Veeran lähellä, voin olla onnellinen.. vasta silloin voi myrsky laantua ja mieli vähän rauhottua, kylhän siinä varmaan itku tulis... tiiän että en pystyis varmaa pidättää itkua jos näkisin sut mun eessä.. haluisin vaan ison halin, maailman pisimmän.. puristaisit sit kunnolla, mä en uskalla, kun oon käyny salil ja en haluu rikkoa sua, mut halaisin hellästi takaisin
En ehkä ole Veeran unelmien kumppani, mutta olisin jos voisin.. taistelisin kaikki taistelut läpi, kävelisin tulisilla hiilillä sun vuoksi, se kipu ei olis mitään verratuna tähän, SE EI OIS MITÄÄN!
Pitää mun spraymalaata ja vandalisoida eduskunta talon seinälle "Veera rakas <3" et näät miten paljon sua rakasta, pitääkö mun kerätä kiviä rannalla ja rakentaa niistä iso teksti, jossa lukee "Veera rakas", ja piirtää siihen myös sun pupu, et tajuut. Pitääkö mun vaurioittaa itseäni , että näät mun kivun, ja tuskan, että näät miten vaurioilla sydän on ilman sua. Pitääkö mun polttaa tää maailma, että saan olla sun kaaa. </3
Kuinka monta epäonnistunutta yritystä siihen menee, että mä lopulta voin todistaa, että rakastan sua, vain sua, aidosti, oikeasti ,ja koko sydämestäni, kuinka monta kaunista kaunista sanaa ja tekoa siihen tarvitaan..
Ja näetkö sä mua? Näetkö mun silmissä sitä surua ja epätoivoa, tyhjyyttä, tuskaa... rakastan sua.. ei sille voi mitään </3 Mä todella haluan että oot onnellinen, oli se sit mun kaa tai jonkun muun, mutta.. kyllä sydän kärsii, aina, sille en voi mitään.
Mitä sä haluat? .. <3
https://open.spotify.com/track/4EyPadLFhtWojU7mkT5hqT?si=12fe4b76c79f40b1
it's like avalanche
19
149
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sinä voisit ekaksi sprayjata vaikka taulun mikä kuvaa Vertaa.Ottaa kuvan ja laittaa someesi julkiseksi.
Ideana kiva, mut toi toteutus ois vähän creepyä. :) Ja en osais tehdä hänestä tarpeeks kauniista, en oo tarpeeks hyvä piirtään/maalaan.
- AnonyymiUUSI
BPDBunny6666 kirjoitti:
Ideana kiva, mut toi toteutus ois vähän creepyä. :) Ja en osais tehdä hänestä tarpeeks kauniista, en oo tarpeeks hyvä piirtään/maalaan.
Tee lyijykynällä sitte.Oman näköisellä käsialalla se on tunne paremmin esillä ja aito välittäminen.Mistäpå sen tietää miten hyvä siitä tulee.
Anonyymi kirjoitti:
Tee lyijykynällä sitte.Oman näköisellä käsialalla se on tunne paremmin esillä ja aito välittäminen.Mistäpå sen tietää miten hyvä siitä tulee.
joo, mut hävettäis jos siitä tulis ihan huono.. en haluu loukata häntä mitenkää :(, voinha mä yrittää, mut oon aik perfektionisti :p
- AnonyymiUUSI
BPDBunny6666 kirjoitti:
joo, mut hävettäis jos siitä tulis ihan huono.. en haluu loukata häntä mitenkää :(, voinha mä yrittää, mut oon aik perfektionisti :p
Älä sitte väkisin yritä väkertää.
Perfektionistit on kauheita.Niiden kans ei voi asua samassa asunnossa ilman etteikö tulisi sanomista.Itse oon boheemimpi.Joku leivän miru tippuu sänkyyn niin toinen rupee tressaan..omg. Anonyymi kirjoitti:
Älä sitte väkisin yritä väkertää.
Perfektionistit on kauheita.Niiden kans ei voi asua samassa asunnossa ilman etteikö tulisi sanomista.Itse oon boheemimpi.Joku leivän miru tippuu sänkyyn niin toinen rupee tressaan..omg.On se ikävää. :( En mä Veeraa tuomitsis mut joo kieltämät kaikki murustavat on ihan kauhee siivota. Ja muutenki ei tarvii olla mitään täydellist, kunhan on oma ittensä :3
- AnonyymiUUSI
Rakas
- AnonyymiUUSI
Miten te voitte ottaa tätä bunny poikaa tosissaan, hoitoonhan tuo kuuluisi.
Koska niillä on ajattelukyky ja jaksaa lukea nää tekstit läpi, toisin kuin jotkut täällä, jotka vaa valittaa ja itkeen, kun omas elämäs ei mee hyvin. Ihan kuin mun onnellisuus Veeran kaa olisi jotenki teiltä pois? Ootteko oikeesti niin katkeria ja pienisieluisia ihmisiä, että ette osais olla toisen puolesta onnellisia?
- AnonyymiUUSI
En otakaan häntä tosissaan. Aika teki tehtävänsä!
Anonyymi kirjoitti:
En otakaan häntä tosissaan. Aika teki tehtävänsä!
enkä mä ota teidän provoiluja tosissanne. Säälittävää.
- AnonyymiUUSI
Koska tää hahmo on ihanuuden ilmentymä 😽 😘
- AnonyymiUUSI
Kävele sitten niillä hiilillä ja katsotaan sen jälkeen taas syssymällä.
Kyllä näiden tunteiden aitous todistuu vielä hänelle, ajan saatossa. Moukille provosoijille mun ei sen sijaa tarvii todistaa yhtikäs mitään , et mee ittees :p
- AnonyymiUUSI
BPDBunny6666 kirjoitti:
Kyllä näiden tunteiden aitous todistuu vielä hänelle, ajan saatossa. Moukille provosoijille mun ei sen sijaa tarvii todistaa yhtikäs mitään , et mee ittees :p
Tuo sun veeras meinas katkassa tänään niskat,pää pyöri ikkunassa melkein ympyrää kun menin siitä ohi😡Olisipa napsahtanut 🎃
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sun veeras meinas katkassa tänään niskat,pää pyöri ikkunassa melkein ympyrää kun menin siitä ohi😡Olisipa napsahtanut 🎃
... älä toivo toiselle tommost .. ees vitsil
- AnonyymiUUSI
Täysin ylimitoitettua tunnetta siihen nähden mitä todedellisuudessa tunnette toisianne. Rehellisesti sanottuna ymmärrän sitä Veeraa oikeen hyvin jos on estänyt sut, kun oot yrittänyt ottaa yhteyttä. Nämä sinun purkaukset on aivan liikaa jokaisella mittarilla mitattuna. Uusi tuttavuus ei voi tuollaisia tunteita vuodattaa. Se aiheutaisi vain ahdistusta ja pakoreaktion. Käytöksesi on aivan liian pakkomielteistä ja olet liian herkkä jos mietit itsemurhaa sen jälkeen jos asiat ei mene toivomallasi tavalla. Rakkaus ja tunteet on hyvä asia, mutta valtaosalle meistä liika on liikaa. Eikä elämäkään mene aina niin kuin haluaa ja suunnittelee. Sinun olisi hyvä "paksuntaa nahkaasi" hieman...
Niin oon vähän too much, sen ymmärrän. Mut joudun joko piilottaan tai hillitseen tunteita mikä on fine, koska ymmärrän et ei tunneta niin hyvin, mut se mitä koin oli tosi ihmeellistä ja ainutlaatuista, jotain tosi erityistä, olisi helpompaa jos hän ois lähellä tai vierel, niin en menis näin sekasin ja epätoivoiseksi, se on niin counterintuiitivista estää , kun se vaan pahentaa mun oloa ja saa mut enemmän pakkomielteiseks, kun jos vaan ois tos vierel ja ymmärtäis.. tätä sairaut, niin ei se ois niin paha. Mut se on täysin hänen valinta mikä hänestä tuntuu hyvältä ja mitä hän haluaa tehdä, en mä voi siihen vaikuttaa, haluun et hän on onnellinen </3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453703Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653554Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302989Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882105- 1501759
- 1051700
- 1221475
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401202Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085