Kuinka rikkaan metsäjuhli tubettajan naama on pyöristynyt vuosien saatossa se kertoo terveydestä ja lisäverikokeiden tarpeesta joista hän itse kertoi
Oletteko panneet merkille
14
215
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En ole nähnyt, mutta leuhkuus ja tavaran tarve on lisääntynyt.
Riittäneekö huomenna mikään?- AnonyymiUUSI
Sinulle ei varmaan riittänyt mutta omaisuus meni ja katkeruus jäi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ei varmaan riittänyt mutta omaisuus meni ja katkeruus jäi.
"Sinulle ei varmaan riittänyt mutta omaisuus meni ja katkeruus jäi."
Vaikuttaa siltä ettei sinulla ole omaisuutta koskaan ollutkaan, vieläkin sama tyhmä pää ja tuulen huuhtoma perse. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Sinulle ei varmaan riittänyt mutta omaisuus meni ja katkeruus jäi."
Vaikuttaa siltä ettei sinulla ole omaisuutta koskaan ollutkaan, vieläkin sama tyhmä pää ja tuulen huuhtoma perse.Älä nyt kerro tilanteestasi. Muuten menee satutarinastasi juoni. Hauskan hassu isollamäellä pakolaislapsena jne jne,,,
- AnonyymiUUSI
Ylipaino aiheuttaa vakavia sairauksia, mm,rasvamaksa nykyään jo kouluikäisillä. Suuri vatsa yleensäkin merkki rasvoittuneesta maksasta.
- AnonyymiUUSI
Leuhkuus ja että MINÄ, "omitkostaja" olen parempi kuin te.
Katsokaa minua minä olen menestynyt- AnonyymiUUSI
Selvästi spurgu valittajaa parempi.
- AnonyymiUUSI
ollaan pantu juu
- AnonyymiUUSI
Rehellinen suomalainen mies tämä metsämän.
Elää omaa elämäänsä ja tekee videoita tubeen.
Kaikista ei tuohon ole, hattua nostan.
Siinä ihmiset, varsinkin miehet tuolla seudulla ei sitä kestä, varsinkin jos on yhtään heikko itsetunto ja kateus pinnan alla.- AnonyymiUUSI
Näin se on, mutta hieman vuosia jo ottaneet tytöt tykkää ja se Manin ahertamaan aina vaan
- AnonyymiUUSI
Kyllä, hän todella elää omaa elämäänsä, täällä nykymaaseudulla ei muita olekaan kuin omaa elämäänsä eläviä rupelipäitä ja meitä nälin kuolioiksi kaluttuja kurttanoita.
Kaikki into, osaaminen ja järjenvalo hävisi nuorten fiksujen ihmisten mukana kaupunkeihin. - AnonyymiUUSI
"Kaikista ei tuohon ole, hattua nostan."
Vituttaa nuo hatun nostajat, muuhun teistä ei olekaan kuin hattua nostelemaan.
- AnonyymiUUSI
Jep,vauraus näkyy joskus päälepäinkin.
- AnonyymiUUSI
Merkille pantavaa on edelleenkin, että samat levyt pyörii näillä kateellisilla lökäpöksy luusereilla. Se nyt on heille ainut lohtu ettei vitutukseen kuole sen todisti jo aikoinaan eräs nipistelevä jalasmökki poliitikkokin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138