Olisiko meillä joskus yhteinen perjantai. Mitähän me tehtäis 😍 Voisin rakastaa sinua helposti paljon.
Hyvää perjantaita rakkaalle miehelle
49
559
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kaunis ajatus. Iloksesi voin kummiskin ilmoittaa että eipä ole.
- AnonyymiUUSI
joku marttyyrivaihde päällä varmaan…
- AnonyymiUUSI
Ei se ilo ole jos semmoista ilmoittaisi.
- AnonyymiUUSI
Itse ajattelen toisin, kiva olisi kokea ja tuntea toisen merkityksellisyys itselle näin. Mitä tunnemme toisiamme kohtaan ja mitä kaikkea yhdistäviä asioita löydämme toisista, ai että jos kaikki palat, vaikka loksahtaisi paikoilleen, ei voi ennalta tietää, ku ei toisen luonteesta juuri mitään vielä tiedä 🤗🙏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajattelen toisin, kiva olisi kokea ja tuntea toisen merkityksellisyys itselle näin. Mitä tunnemme toisiamme kohtaan ja mitä kaikkea yhdistäviä asioita löydämme toisista, ai että jos kaikki palat, vaikka loksahtaisi paikoilleen, ei voi ennalta tietää, ku ei toisen luonteesta juuri mitään vielä tiedä 🤗🙏
En tiedä, kenelle vastaat, mutta sama juttu, ajattelen, että kiva tutustua ihan rauhassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenellä siis olis tällainen tilanne päällä, studioKuuluttaja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
I try my very best not to celebrate absolutely anything what comes with you, amen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän on guppe sun performanssien avulla hyvä opiskella lisää naisista..🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika kömpelöä o nääs sillai sosiaalisesti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika kömpelöä o nääs sillai sosiaalisesti
Gubbefani on todella kömpelö sosiaalisesti. Todella yksitoikkoinen tapaus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe on taas tänään trollailun vauhdissa jo aikaisin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Gubbefani on todella kömpelö sosiaalisesti. Todella yksitoikkoinen tapaus.
Ei ollu tarkoitus astua varpaillesi mea culpa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, kenelle vastaat, mutta sama juttu, ajattelen, että kiva tutustua ihan rauhassa.
Vastaan sille, joka on minun mielessä päivittäin, jota näen aina välillä. En ihan joka päivä häntä näe, mut aina kun näen synnyttää se jostain syystä hyvää mieltä. Varovainen olen kuitenkin, aika näyttää lähennymmekö joskus vielä?
- AnonyymiUUSI
Olen varmaan se väärä mies mutta hyvää huomenta ja makoisia kahvihetkiä ☕☕
- AnonyymiUUSI
Kerro jotain onko murukahvia vai aitoa kahvia käytätkö mukia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jotain onko murukahvia vai aitoa kahvia käytätkö mukia?
Oli muru/pikakahvia koska helpompaa ja mustavalkoinen ehkä jyskistä miljoona vuotta sitten ostettu muki🤔 haluaisitko tietää lisää?
- AnonyymiUUSI
Huoltajuus kiista?
- AnonyymiUUSI
H-naisen kanssa voisin helposti keksiä jotain puuhaa mikä rimmaa osittain perjantain kanssa.🤭
-J-Rölli.- AnonyymiUUSI
Niin ja hyytävän hyvää pyhäinpäiväviikonloppua! 👻
-J-Rölli - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja hyytävän hyvää pyhäinpäiväviikonloppua! 👻
-J-RölliGoddess Kali has arisen
- AnonyymiUUSI
Niin varmasti😜
- AnonyymiUUSI
jotain pyllyyn liittyvää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti😜
Kyllä kyllä. 😇
-J-Rölli - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jotain pyllyyn liittyvää?
Äiti kehui varmaan jo eilen potta touhusi
- AnonyymiUUSI
No niin, mitäs tähän sitten voisi vastata ilman profilointeja 😂
Hyvää perjantaita ja pyhäinpäivää J-röllille ja kahvittelijoille, nautitaan päivästä 😘- AnonyymiUUSI
Kiitos ☕
- AnonyymiUUSI
en kyl toivota jarille mitää hyviä perjantaita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ☕
Minä toivotan jokaiselle.
ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
en kyl toivota jarille mitää hyviä perjantaita
Toivotan että vihdoin näkyisi tuossa tien laidalla nainen kävelyllä. Ikkunasta katsoisin vain kättä heiluttaen en käy käsiksi.... :).....
- AnonyymiUUSI
Me tehtäis hänen ihanan kanssa ihan mitä huvittais. Kunpa sellainen päivä tulisi pian.
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
Oispa yhteinen perjantai ihanan M naisen kanssa
- AnonyymiUUSI
Joo
Ois kiva
Halinalleni
- AnonyymiUUSI
Meillä voisi olla yhteinen peppuperjantai...
- AnonyymiUUSI
Perseet voi vetää myös yksinkin jos esimerkiksi tää anaalifiksaatio ei innosta
- AnonyymiUUSI
Tai peppuparaati😏
- AnonyymiUUSI
Kiitti rakas!
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
Kaunis ja helposti ymmärrettävä viesti!!!! "Paljon" sana sopii tähän yhteyteen loistavasti!. Perjantai päivä on viikon lupaavin ja odotetuin päivä, silloin alkaa parisuhteessa olevilla viikonlopun suunnittelut ja jos rauhallisempi kotiviikonloppu suunnitteilla, Rakkautta on ilmassa paljon ja pienet ja hellät koskettelut kuuluvat päivien tapahtumiin. Viikonloppuisin voi vierailla ystävien luona tai käydä päivällisellä lempipaikassa, tutustua mielenkiintoisiin paikkoihin tai huoltaa omia, kumppanin tai naapurin huoltoa tarvitsevia asioita. Jos on kotieläimiä, niiden karvojen kunto tai kynsien kunto on hyvä huolehtia ajan kanssa viikonloppisin. Jos pitää paljon toisesta, nämä kaikki asiat voi tehdä yhdessä, tai oikeammin ne haluaa tehdä yhdessä, keskustellen, hassutellen ja suudellen. Elämässä ei kuitenkaan ole kovin helppo tuntea paljon, sen näyttäminen useammalle ihmiselle on haasteellista, yleensä se pyritään peittelemään ja se on soveliasta vain kahdenkesken kotona. Ihmiset on pidättyväisiä, ujoja ym. mutta ne ihmiset jotka uskaltavat tuntea ja osoittaa sen rakkaalleen, yleensä onnistuvat paremmin parisuhteeseen liittyvissä asioissa ja myös sen kestossa. Rohkeus ja tuttuus kasvaa vuosien kuluessa, ihmiset muuttuvat ja rakkaus muuttaa muotoaan, tärkeintä on kuitenkin pitää kaikki helppona ja paljona, osoittaa toiselle hänen olevan se valittu jonka kanssa siinä hetkessä ollaan ja ollaan oltu. "HELPOSTI PALJON" erittäin kaunis ilmaisu.
https://youtu.be/qnkuBUAwfe0- AnonyymiUUSI
Olet varmasti osin oikeassa. Et silti tiedä tilanteista, murheista ja elämäntilanteista. Jonkun tilanteesta ehkä tiedätkin.
Kuitenkin pidän viestisi sanomaa täysin hyväksyttävänä, oikeutettuna ja pysäyttävänäkin. Sanojahan on helppo tänne tuottaa.
❤️
ap
- AnonyymiUUSI
Perjantaina syötäisiin yhdessä pizzaa. Pidän tavallisista aktiviteeteista. Olisi mukava puuhastella oman rakkaan kanssa tai olla vaan. Voisi olla vaikka tänään yhteinen perjantai, jos haluat tulla kylään. Minä rakastan sua! 😘
- AnonyymiUUSI
Kenelle?
- AnonyymiUUSI
Kutsu elokuviin ens perjantaina.Käydään sitte pizzalla.
- AnonyymiUUSI
Miten ois ens vkl ppu 🍕🍕
- AnonyymiUUSI
Miten sattui, samaa olen miettinyt. 😍
Jos vaan oikeasti haluat yhteisen perjantain, niin sehän on vaan järjestelykysymys.
Vinkkaa asiasta irl ja järjestän kyllä vapaata, ei siinä sen kummempaa. ❤️
Voitaisiin helposti rakastaa koko päivä ja monta kertaa ... 😁😍- AnonyymiUUSI
50 muijal on taas tylsää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
50 muijal on taas tylsää.
16:28:22 on kyllä mies. 😁
- AnonyymiUUSI
Soitellaan ja mietitään jotakin..
- AnonyymiUUSI
Kyllä minulle sopii, jos olen N-nainen, terveisin J
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453703Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653554Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302989Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882105- 1501759
- 1051700
- 1221475
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401202Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085