Onko se Kakko siellä edelleen?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Mita se sulle kuuluu taukki
- Anonyymi
Teloitukset suoritetaan hirttämällä. Niitä saatetaan joutua odottamaan vankilassa vuosikymmeniä. Tuomitut saavat tietään teloituksestaan vasta samana aamuna, kun tuomio pannaan täytäntöön. Ihmisoikeusjärjestöt pitävät menettelyä epäinhimillisenä ja julmana.
Hallitus ei salli vieraita kuolemaantuomituille. Kirjeenvaihtokin on mahdollista vain poikkeustapauksissa. - Anonyymi
Kyllä on ja vielä monta vuotta. Pätevä ja toimelias ryk.
- Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma....
- Anonyymi
Kaapo siellä möyryää edelleen!
- Anonyymi
Loistavaa.
Raision taparikolliset on sen vuoksi helppo tavata. He ovat Saramäessä kakkua nokkimassa.- Anonyymi
Tony Kakko laulo hyvän biisin youtoubessa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475