Oletko mielestäsi iso peppureijästäsi?

Anonyymi-ap

Itse olen mielestäni iso kun 19 cm ympärysmittainen dildo menee sinääni. Kommentoidaanhan kuten aikuiset.

19

2153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sisääni piti kirjoittaa edelliseen.

• Anonyymi

On tuo kyllä käsittämättömän iso. Pitää varmaan lämmitellä pikkuhiljaa että venyy?

• Anonyymi

keskikaljapullo menee

• Tiukka on mun anus mut kiihottavaa on venytellä ja avata peppua <3

• Anonyymi

Käviskö turussa ison kullinhieronta runkkaus ehkä imuja

• Anonyymi

Suht samoissa lukemissa ollaan.
      Joku reilu 6cm paksu dildo menee perseeseen.
      Matka tähän on ollut antoisa, ja toi on mielestäni ihan ok tulos, eikä tarvitse enää venyttää.
      Sen verran pitää perseen aueta, että vaimo voi halutessaan fistata.

• Juu ei mulla ainakaan kun tekee jo yksi sormi todella tiukkaa!

• Anonyymi

Sama täällä vaimo lykki paksua sisääni.

• Anonyymi

Olen harrastanut isoja juttuja perseeni kanssa ja nyt menee n. 8,5cm halkaisijaltaan oleva kumikulli sisään suht helposti. Terv:M57

• Anonyymi

Kivan kokonen aukko sulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivan kokonen aukko sulla.

Kyllä! Ongelmana vaan on, että en pysty enää pidättelemään packaa. Kaikki tulee aina housuun 😥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! Ongelmana vaan on, että en pysty enää pidättelemään packaa. Kaikki tulee aina housuun 😥

Teet kuten muutkin percereiän rassaajat, laitatte vaipat!

• Anonyymi00025

Olen jo useamman vuoden käyttänyt anaalitappeja, pienempiä alussa, ja nyt on isommat noin 11 cm hakaisijaan jotka venyttää ja tuntuu hyvältä. Anaali session jälkeen tuntuu hyvältä runkkaa posliini kullista spermat.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi00026

Tuo on kyllä jo hyvä saavutus ja voit olla luottavainen, että voi huoletta ottaa minkä tahansa random kyrvän anaaliisi pelkäämättä että sattuisi. Se on hyvä, jos esim. harrastaa ryhmäseksiä missä mukana voi olla hyvin eri suuruisia kaluaja.

• Anonyymi00027

Kuuden sentin halkaisija alkaa olla jo isomman puolella. Käytän itse 5-6 senttisiä enimmäkseen panokoneessa, mutta myös isommat menee. Mun paksuin lelu on 9,5 cm ja menee hyvin perille asti, mut vaatii kyllä hyvät lämmittelyt. Se on kuitenkin sitä kokoluokkaa, etten sitä kovin usein käytä. Sen jälkeen on kyllä paikat ammollaan jonkun aikaa.

• Anonyymi00028

Tuskin olen kun mulla vielä Neitsyt perse. M59 02al

• Anonyymi00029

Itseäni kiinnostaa myös ja olen jonkin verran harjoitellut. Yksin on vain vaikea motivoitua joskus. Haluaisinkin, hetero miehenä kysyä mitä naiset ovat tästä mieltä ja ketkä heistä nauttivat omien reikiensä venyttämisestä?
      T. M 0

• Anonyymi00030

19 cm ympärysmittanen on 6.3 cm halkasia.

• Anonyymi00031

Löytyisikö tänään, asiallista keskusteluseuraa aiheesta kiinnostuneesta naisesta?
      T. M 0

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      278
      2593
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2443
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      51
      2182
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      67
      1844
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1618
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1544
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1396
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1288
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      87
      1099
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1089
    Aihe