Itse olen mielestäni iso kun 19 cm ympärysmittainen dildo menee sinääni. Kommentoidaanhan kuten aikuiset.
Oletko mielestäsi iso peppureijästäsi?
19
2159
Vastaukset
- Anonyymi
Sisääni piti kirjoittaa edelliseen.
- Anonyymi
On tuo kyllä käsittämättömän iso. Pitää varmaan lämmitellä pikkuhiljaa että venyy?
- Anonyymi
keskikaljapullo menee
Tiukka on mun anus mut kiihottavaa on venytellä ja avata peppua <3
- Anonyymi
Käviskö turussa ison kullinhieronta runkkaus ehkä imuja
- Anonyymi
Suht samoissa lukemissa ollaan.
Joku reilu 6cm paksu dildo menee perseeseen.
Matka tähän on ollut antoisa, ja toi on mielestäni ihan ok tulos, eikä tarvitse enää venyttää.
Sen verran pitää perseen aueta, että vaimo voi halutessaan fistata. Juu ei mulla ainakaan kun tekee jo yksi sormi todella tiukkaa!
- Anonyymi
Sama täällä vaimo lykki paksua sisääni.
- Anonyymi
Olen harrastanut isoja juttuja perseeni kanssa ja nyt menee n. 8,5cm halkaisijaltaan oleva kumikulli sisään suht helposti. Terv:M57
- Anonyymi
Kivan kokonen aukko sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivan kokonen aukko sulla.
Kyllä! Ongelmana vaan on, että en pysty enää pidättelemään packaa. Kaikki tulee aina housuun 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Ongelmana vaan on, että en pysty enää pidättelemään packaa. Kaikki tulee aina housuun 😥
Teet kuten muutkin percereiän rassaajat, laitatte vaipat!
- Anonyymi00025
Olen jo useamman vuoden käyttänyt anaalitappeja, pienempiä alussa, ja nyt on isommat noin 11 cm hakaisijaan jotka venyttää ja tuntuu hyvältä. Anaali session jälkeen tuntuu hyvältä runkkaa posliini kullista spermat.
M 64 CD 💃 - Anonyymi00026
Tuo on kyllä jo hyvä saavutus ja voit olla luottavainen, että voi huoletta ottaa minkä tahansa random kyrvän anaaliisi pelkäämättä että sattuisi. Se on hyvä, jos esim. harrastaa ryhmäseksiä missä mukana voi olla hyvin eri suuruisia kaluaja.
- Anonyymi00027
Kuuden sentin halkaisija alkaa olla jo isomman puolella. Käytän itse 5-6 senttisiä enimmäkseen panokoneessa, mutta myös isommat menee. Mun paksuin lelu on 9,5 cm ja menee hyvin perille asti, mut vaatii kyllä hyvät lämmittelyt. Se on kuitenkin sitä kokoluokkaa, etten sitä kovin usein käytä. Sen jälkeen on kyllä paikat ammollaan jonkun aikaa.
- Anonyymi00028
Tuskin olen kun mulla vielä Neitsyt perse. M59 02al
- Anonyymi00029
Itseäni kiinnostaa myös ja olen jonkin verran harjoitellut. Yksin on vain vaikea motivoitua joskus. Haluaisinkin, hetero miehenä kysyä mitä naiset ovat tästä mieltä ja ketkä heistä nauttivat omien reikiensä venyttämisestä?
T. M 0 - Anonyymi00030
19 cm ympärysmittanen on 6.3 cm halkasia.
- Anonyymi00031
Löytyisikö tänään, asiallista keskusteluseuraa aiheesta kiinnostuneesta naisesta?
T. M 0
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83603768Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2463066Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672513Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1791559Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast31547Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har241514Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään641470Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j141065- 611022
- 94978