Itse olen mielestäni iso kun 19 cm ympärysmittainen dildo menee sinääni. Kommentoidaanhan kuten aikuiset.
Oletko mielestäsi iso peppureijästäsi?
19
2005
Vastaukset
- Anonyymi
Sisääni piti kirjoittaa edelliseen.
- Anonyymi
On tuo kyllä käsittämättömän iso. Pitää varmaan lämmitellä pikkuhiljaa että venyy?
- Anonyymi
keskikaljapullo menee
Tiukka on mun anus mut kiihottavaa on venytellä ja avata peppua <3
- Anonyymi
Käviskö turussa ison kullinhieronta runkkaus ehkä imuja
- Anonyymi
Suht samoissa lukemissa ollaan.
Joku reilu 6cm paksu dildo menee perseeseen.
Matka tähän on ollut antoisa, ja toi on mielestäni ihan ok tulos, eikä tarvitse enää venyttää.
Sen verran pitää perseen aueta, että vaimo voi halutessaan fistata. Juu ei mulla ainakaan kun tekee jo yksi sormi todella tiukkaa!
- Anonyymi
Sama täällä vaimo lykki paksua sisääni.
- Anonyymi
Olen harrastanut isoja juttuja perseeni kanssa ja nyt menee n. 8,5cm halkaisijaltaan oleva kumikulli sisään suht helposti. Terv:M57
- Anonyymi
Kivan kokonen aukko sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivan kokonen aukko sulla.
Kyllä! Ongelmana vaan on, että en pysty enää pidättelemään packaa. Kaikki tulee aina housuun 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Ongelmana vaan on, että en pysty enää pidättelemään packaa. Kaikki tulee aina housuun 😥
Teet kuten muutkin percereiän rassaajat, laitatte vaipat!
- Anonyymi00025
Olen jo useamman vuoden käyttänyt anaalitappeja, pienempiä alussa, ja nyt on isommat noin 11 cm hakaisijaan jotka venyttää ja tuntuu hyvältä. Anaali session jälkeen tuntuu hyvältä runkkaa posliini kullista spermat.
M 64 CD 💃 - Anonyymi00026
Tuo on kyllä jo hyvä saavutus ja voit olla luottavainen, että voi huoletta ottaa minkä tahansa random kyrvän anaaliisi pelkäämättä että sattuisi. Se on hyvä, jos esim. harrastaa ryhmäseksiä missä mukana voi olla hyvin eri suuruisia kaluaja.
- Anonyymi00027
Kuuden sentin halkaisija alkaa olla jo isomman puolella. Käytän itse 5-6 senttisiä enimmäkseen panokoneessa, mutta myös isommat menee. Mun paksuin lelu on 9,5 cm ja menee hyvin perille asti, mut vaatii kyllä hyvät lämmittelyt. Se on kuitenkin sitä kokoluokkaa, etten sitä kovin usein käytä. Sen jälkeen on kyllä paikat ammollaan jonkun aikaa.
- Anonyymi00028
Tuskin olen kun mulla vielä Neitsyt perse. M59 02al
- Anonyymi00029
Itseäni kiinnostaa myös ja olen jonkin verran harjoitellut. Yksin on vain vaikea motivoitua joskus. Haluaisinkin, hetero miehenä kysyä mitä naiset ovat tästä mieltä ja ketkä heistä nauttivat omien reikiensä venyttämisestä?
T. M 0 - Anonyymi00030
19 cm ympärysmittanen on 6.3 cm halkasia.
- Anonyymi00031
Löytyisikö tänään, asiallista keskusteluseuraa aiheesta kiinnostuneesta naisesta?
T. M 0
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794