Itse olen mielestäni iso kun 19 cm ympärysmittainen dildo menee sinääni. Kommentoidaanhan kuten aikuiset.
Oletko mielestäsi iso peppureijästäsi?
14
1628
Vastaukset
- Anonyymi
Sisääni piti kirjoittaa edelliseen.
- Anonyymi
On tuo kyllä käsittämättömän iso. Pitää varmaan lämmitellä pikkuhiljaa että venyy?
- Anonyymi
keskikaljapullo menee
Tiukka on mun anus mut kiihottavaa on venytellä ja avata peppua <3
- Anonyymi
Käviskö turussa ison kullinhieronta runkkaus ehkä imuja
- Anonyymi
Suht samoissa lukemissa ollaan.
Joku reilu 6cm paksu dildo menee perseeseen.
Matka tähän on ollut antoisa, ja toi on mielestäni ihan ok tulos, eikä tarvitse enää venyttää.
Sen verran pitää perseen aueta, että vaimo voi halutessaan fistata. Juu ei mulla ainakaan kun tekee jo yksi sormi todella tiukkaa!
- Anonyymi
Sama täällä vaimo lykki paksua sisääni.
- Anonyymi
Olen harrastanut isoja juttuja perseeni kanssa ja nyt menee n. 8,5cm halkaisijaltaan oleva kumikulli sisään suht helposti. Terv:M57
- Anonyymi
Kivan kokonen aukko sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivan kokonen aukko sulla.
Kyllä! Ongelmana vaan on, että en pysty enää pidättelemään packaa. Kaikki tulee aina housuun 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Ongelmana vaan on, että en pysty enää pidättelemään packaa. Kaikki tulee aina housuun 😥
Teet kuten muutkin percereiän rassaajat, laitatte vaipat!
- Anonyymi00025
Olen jo useamman vuoden käyttänyt anaalitappeja, pienempiä alussa, ja nyt on isommat noin 11 cm hakaisijaan jotka venyttää ja tuntuu hyvältä. Anaali session jälkeen tuntuu hyvältä runkkaa posliini kullista spermat.
M 64 CD 💃 - Anonyymi00026
Tuo on kyllä jo hyvä saavutus ja voit olla luottavainen, että voi huoletta ottaa minkä tahansa random kyrvän anaaliisi pelkäämättä että sattuisi. Se on hyvä, jos esim. harrastaa ryhmäseksiä missä mukana voi olla hyvin eri suuruisia kaluaja.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2757630Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat654337Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2773664SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden522349Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä11817Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31452Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51317- 1051291
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401212Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01191