Itse olen mielestäni iso kun 19 cm ympärysmittainen dildo menee sinääni. Kommentoidaanhan kuten aikuiset.
Oletko mielestäsi iso peppureijästäsi?
12
1286
Vastaukset
- Anonyymi
Sisääni piti kirjoittaa edelliseen.
- Anonyymi
On tuo kyllä käsittämättömän iso. Pitää varmaan lämmitellä pikkuhiljaa että venyy?
- Anonyymi
keskikaljapullo menee
Tiukka on mun anus mut kiihottavaa on venytellä ja avata peppua <3
- Anonyymi
Käviskö turussa ison kullinhieronta runkkaus ehkä imuja
- Anonyymi
Suht samoissa lukemissa ollaan.
Joku reilu 6cm paksu dildo menee perseeseen.
Matka tähän on ollut antoisa, ja toi on mielestäni ihan ok tulos, eikä tarvitse enää venyttää.
Sen verran pitää perseen aueta, että vaimo voi halutessaan fistata. Juu ei mulla ainakaan kun tekee jo yksi sormi todella tiukkaa!
- Anonyymi
Sama täällä vaimo lykki paksua sisääni.
- Anonyymi
Olen harrastanut isoja juttuja perseeni kanssa ja nyt menee n. 8,5cm halkaisijaltaan oleva kumikulli sisään suht helposti. Terv:M57
- Anonyymi
Kivan kokonen aukko sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivan kokonen aukko sulla.
Kyllä! Ongelmana vaan on, että en pysty enää pidättelemään packaa. Kaikki tulee aina housuun 😥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Ongelmana vaan on, että en pysty enää pidättelemään packaa. Kaikki tulee aina housuun 😥
Teet kuten muutkin percereiän rassaajat, laitatte vaipat!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863