vakiossa tulee varmaan iso "potti"

määäää

11 täysin varmaa joukkuetta voitti saa nähä tuleeko 12 oikeen mitään...???

3

1068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK

Näin mulla, ekaa kertaa 13 oikein ja 35 eur, ei paljo lainoja lyhennellä!

Vakioveikkaus - Järjestelmä
      Pelattu 23.06.2005 kello 18:38:29
      Kierros 25/2005
      Tulospäivämäärä 23.06.2005
      (806)
      Rivit
      nro ottelu A
      1 Atlantis - FC Haka __2
      2 KPV - Kups _X2
      3 OLS - Rops __2
      4 Kaapo - Tampere U __2
      5 Korsholm - TP-47 __2
      6 PK-35 - Viikingit 1X2
      7 Gnistan - FC Hlinna 1_2
      8 Käpa - FC Honka __2
      9 JJK - Kings 1X_
      10 Jippo - FCV 1__
      11 TPV - Hyps 1__
      12 Vkajo - Klubi 04 __2
      13 PS Kemi - Tervarit 1__

Jokeri ei
      Hinta 4,80 euroa
      Pelin numero 174-15834379-194
      Tulos ()

• Huono onni

Onnittelen vilpittömästi, vaikka pikkurahakierros olikin. Ei sitä 13:sta usein tule.

Olet vain luottanut liikaa suosikeihin. Jos ne pettää, silloin tietää rahaa. Itse pelaan pientä hajarivisysteemiä jossa on 12 riviä, maksaa 2,40 euroa. Systeemissä on sama periaate kuin haravissa, mutta pitää hajoittaa kupongille. Se on kymppitakuinen, tarkoitta että jos pohjaveikkaukseen tulee 13 oikein, antaa systeemi vähintään 10 oikein. Niitä tulee vähintään 4 kpl. 21.2.2004 oli pohjassa 12 oikein ja kun tarkastin kupongin, löytyi 11 oikein. Silloin tuli 232,40 euroa.

En suunittele vakiokohteita, vaan teen arpomalla pohjaveikkauksen. Siitä sitten kuponkiin. Mulla on aina samat täysinvaidellut- ja osittainvaihdellut kohteet. Varmat vaihtuu viikottain.

• Huono onni kirjoitti:

Onnittelen vilpittömästi, vaikka pikkurahakierros olikin. Ei sitä 13:sta usein tule.

Olet vain luottanut liikaa suosikeihin. Jos ne pettää, silloin tietää rahaa. Itse pelaan pientä hajarivisysteemiä jossa on 12 riviä, maksaa 2,40 euroa. Systeemissä on sama periaate kuin haravissa, mutta pitää hajoittaa kupongille. Se on kymppitakuinen, tarkoitta että jos pohjaveikkaukseen tulee 13 oikein, antaa systeemi vähintään 10 oikein. Niitä tulee vähintään 4 kpl. 21.2.2004 oli pohjassa 12 oikein ja kun tarkastin kupongin, löytyi 11 oikein. Silloin tuli 232,40 euroa.

En suunittele vakiokohteita, vaan teen arpomalla pohjaveikkauksen. Siitä sitten kuponkiin. Mulla on aina samat täysinvaidellut- ja osittainvaihdellut kohteet. Varmat vaihtuu viikottain.

Tietokoneellahan voi veikata hajarivejä koneen arpomana.

Jonkin verran veikkausta seuraavana olen ollut toteavinani, että rivit ovat todennäköisyydellä painotettuja.

olen voittanut kyseisillä riveillä 10-ja 12-oikein. Jos käytän vaikkapa haravaa saan sillä kaavioon tyypillisesti 10-11-oikein ja lopputulos siis (kalliimmalla) sama.

Käyttämäni harava on ollut 11 takaava 0-7-34.

Olisi mukava kuulla muiden veikkauskokemuksia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe