11 täysin varmaa joukkuetta voitti saa nähä tuleeko 12 oikeen mitään...???
vakiossa tulee varmaan iso "potti"
3
1068
Vastaukset
- JJK
Näin mulla, ekaa kertaa 13 oikein ja 35 eur, ei paljo lainoja lyhennellä!
Vakioveikkaus - Järjestelmä
Pelattu 23.06.2005 kello 18:38:29
Kierros 25/2005
Tulospäivämäärä 23.06.2005
(806)
Rivit
nro ottelu A
1 Atlantis - FC Haka __2
2 KPV - Kups _X2
3 OLS - Rops __2
4 Kaapo - Tampere U __2
5 Korsholm - TP-47 __2
6 PK-35 - Viikingit 1X2
7 Gnistan - FC Hlinna 1_2
8 Käpa - FC Honka __2
9 JJK - Kings 1X_
10 Jippo - FCV 1__
11 TPV - Hyps 1__
12 Vkajo - Klubi 04 __2
13 PS Kemi - Tervarit 1__
Jokeri ei
Hinta 4,80 euroa
Pelin numero 174-15834379-194
Tulos ()- Huono onni
Onnittelen vilpittömästi, vaikka pikkurahakierros olikin. Ei sitä 13:sta usein tule.
Olet vain luottanut liikaa suosikeihin. Jos ne pettää, silloin tietää rahaa. Itse pelaan pientä hajarivisysteemiä jossa on 12 riviä, maksaa 2,40 euroa. Systeemissä on sama periaate kuin haravissa, mutta pitää hajoittaa kupongille. Se on kymppitakuinen, tarkoitta että jos pohjaveikkaukseen tulee 13 oikein, antaa systeemi vähintään 10 oikein. Niitä tulee vähintään 4 kpl. 21.2.2004 oli pohjassa 12 oikein ja kun tarkastin kupongin, löytyi 11 oikein. Silloin tuli 232,40 euroa.
En suunittele vakiokohteita, vaan teen arpomalla pohjaveikkauksen. Siitä sitten kuponkiin. Mulla on aina samat täysinvaidellut- ja osittainvaihdellut kohteet. Varmat vaihtuu viikottain. Huono onni kirjoitti:
Onnittelen vilpittömästi, vaikka pikkurahakierros olikin. Ei sitä 13:sta usein tule.
Olet vain luottanut liikaa suosikeihin. Jos ne pettää, silloin tietää rahaa. Itse pelaan pientä hajarivisysteemiä jossa on 12 riviä, maksaa 2,40 euroa. Systeemissä on sama periaate kuin haravissa, mutta pitää hajoittaa kupongille. Se on kymppitakuinen, tarkoitta että jos pohjaveikkaukseen tulee 13 oikein, antaa systeemi vähintään 10 oikein. Niitä tulee vähintään 4 kpl. 21.2.2004 oli pohjassa 12 oikein ja kun tarkastin kupongin, löytyi 11 oikein. Silloin tuli 232,40 euroa.
En suunittele vakiokohteita, vaan teen arpomalla pohjaveikkauksen. Siitä sitten kuponkiin. Mulla on aina samat täysinvaidellut- ja osittainvaihdellut kohteet. Varmat vaihtuu viikottain.Tietokoneellahan voi veikata hajarivejä koneen arpomana.
Jonkin verran veikkausta seuraavana olen ollut toteavinani, että rivit ovat todennäköisyydellä painotettuja.
olen voittanut kyseisillä riveillä 10-ja 12-oikein. Jos käytän vaikkapa haravaa saan sillä kaavioon tyypillisesti 10-11-oikein ja lopputulos siis (kalliimmalla) sama.
Käyttämäni harava on ollut 11 takaava 0-7-34.
Olisi mukava kuulla muiden veikkauskokemuksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082