Onko ketään tilannut Hatas Helsinki verkkokaupasta ja onko kokemuksia? Tilasin tuotteen 3 päivää sitten sanottiin että on matkalla mutta ei voi vieläkään näkynyt.
Tilaus verkkokauppa hatas Helsinki
25
1623
Vastaukset
- Anonyymi
Trustprofile kertoo, että ko. verkkosivusta on tullut kyseenalaisia ilmoituksia. "This domain was reported unsafe. We advise you to be cautious."
Olen törmännyt moniin samantyyppisiin domaineihin, myös tämä vaikuttaa täydeltä vedätykseltä.
Pähkinänkuoressa, itse en tilaisi. - Anonyymi
Huijausta äläkä ostako Hatas Helsinki tuote ei tullu siitä on nyt monta päivää ja robotti vastaan viesteihin
- Anonyymi
Ei löydy yrityksestä ytj kautta tietoja, ÄLÄ TILAA MITÄÄN!
- Anonyymi
Onko tuotetta kuulunut? Olin vähällä tilata takin, jollaista ei ole muualla tullut vastaan, mutta ilmeisesti näitä tuotteita ei tosiasiaa ole... :-(
- Anonyymi
Älä tilaa vaan, tilasin mutta ei vastanut kuvassa olevaa takkia lainkaan!
Palautuksenkin joutuu itse maksamaan, joten itse en tiedä mitä tekisin takille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tilaa vaan, tilasin mutta ei vastanut kuvassa olevaa takkia lainkaan!
Palautuksenkin joutuu itse maksamaan, joten itse en tiedä mitä tekisin takille.Vaadi rahat takaisin, ei ne tavaraa halua takaisin
- Anonyymi
Älä tilaa mitään! Huiputusta koko firma. Tilasin sieltä kengät, toimitusaika oli noin kuukausi. Kengät eivät vastanneet tuotekuvia vaan oli täysin käyttökelvottomat läjässä olevat shitit. Minun pitäisi ne maksaa. Eivät lähetä palautusosoitetta vaan tarjoavat 30 % hyvitystä seuraavasta tilauksesta, jota en tosiaankaan aio tehdä.
- Anonyymi
Hatas kertoo palautuksesta näin:
** KAIKKI PALAUTUKSET LÄHETETÄÄN ASIAKKAAN KUSTANNUKSELLA KESKUSVARASTOOMME AASIASSA.
PALAUTUSKULUT VOIVAT OLLA JOPA 35 EUROA!
- Anonyymi
hatas sulta puuttuu päästä ratas.
- Anonyymi
Kannattaa maksaa Klarnan kautta myöhemmin niin ei tule petetyksi! On turha kirjoitella kun on tilauksesta vasta muutama päivä ja toisaalta viikonlopputilauksethan ei kyllä liiku ennenkuin arki tulee.
- Anonyymi
Maksoin Klarna kautta, mutta eipä paljon auttanut. Kun piti lähettää paketti takaisin Hatas Helsingin, en saanut palautus osoitetta. Klarna laittoi laskun maksuun kun oli sitä mieltä etten voinut antaa tarpeeksi todistusaineistoa.
- Anonyymi
Kannattaa unohtaa koko homma. Tuohan kuulostaa jo nimen perusteella kiinalaiselta drop shipping sivustolta. Sivuston kun avaa niin paljastuu heti käännöskoneella tehdyksi paskaksi. Miten ihmiset viitsivät edes tilata tuollaisesta?
Ei noissa Klarnat auta, kun tuote ei kuitenkaan ole odotusten mukainen ja palauttaakaan ei ole varaa.- Anonyymi
Pyydä rahat takaisin !
- Anonyymi
Älkää missään nimessä tilatko tuolta mitään!!! Pelkkää huijausta ja "tuotteet" täyttä kuraa, jos ikinä edes tulevat perille.
- Anonyymi
Minäkin sorruin tilaamaan puseron, jota väitti kashmiriksi ja puoleen hintaan, kun on vika päivä ! Noin 3 viikon päästä tuli pusero, ihanan pehmeä, mutten tiedä onko villaa. Mukana ei ollut mitään lappua, joka kertoisi materiaalin, valmistusmaan, pesuohjeen ym.
Kirjoitin sinne Suomen osastoon, että vaikuttaa vähän isolta, koko xs ja tuosta merkin puuttumisesta.
Sieltä vastasi robotti:
Rakas Marjo,
Ymmärrämme pettymyksesi aiheutuneesta haitasta. Selventääkseni, tarjosimme sinulle 60 prosentin alennuskoodia seuraavaa tilaustasi varten. Tämä alennus on tarkoitettu korvaukseksi tilauksesta, joka ei sopinut sinulle.
Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen tähän tarjoukseen ja haluat mieluummin hyvityksen, voimme tarjota sinulle enintään 30 prosentin hyvityksen tilauksen arvosta. Ilmoita meille toiveesi, niin käsittelemme sen sen mukaisesti.
Tyytyväisyytesi on meille erittäin tärkeää, ja pyydämme anteeksi kaikkia tästä tilanteesta mahdollisesti aiheutuneita haittoja. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisäapua, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä. Olemme täällä auttaaksemme.
Ystävällisin terveisin,
Mazhar
Vastasin, että kaipasin pesuohjetta ym; ei vielä vastannut. Pitäisiköhän vaatia rahat ?- Anonyymi
Pyysin rahoja takaisin: hyvitti muistaakseni 30 %. Eli lupaus rahojen palautuksesta ei pidä paikkaansa. Tavara pitäisi palauttaa omalla kustannuksella ja siinä on tuhat ehtoa lisäksi ! Ovelaa kauppaamista: kotimainen, vastuullinen, viimeinen päiivä myyntiä -50% ja myy edelleen samoilla mainoksilla ! Robotti vastaa posteihin ja ihan mitä tahsnsa. 😩
- Anonyymi
En suosittele tilaamaan mitään. Tilasin myyntikuvan mukaan oikein kauniin neulepuseron, mutta kun tuote saapui niin ei vastannut lainkaan kuvausta. Harmi kun ei tähän voi valokuvia liittää, niin naurettavan näköinen oli toimitettu tuote :(.
- Anonyymi
Tilattu takki ja kengät...on lian pieni molemmat. Koko summa yli 100 euroa!!!Kaikki tavarat on tosi huono laatu..100 euroa roskiin
Heidän vastaus: USEIN HANKALAA PALAUTUSTEN KANSSA,EI SUOSITELLA....
HUIJARI!!!!!!!!!!- Anonyymi
Kannattaa tilata Temusta. Siellä hyvää ja edullista tavaraa suomalaiseen vartaloon ja makuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tilata Temusta. Siellä hyvää ja edullista tavaraa suomalaiseen vartaloon ja makuun.
Älkää tilatko Kiinasta !
- Anonyymi
Tilasin tuotteen ja tuli väärä koko, oli pieni!
Toimitus kesti 16pv. Eivät vaihda tuotetta oikean kokoiseen. Hyvitystä 30% jos pidän tuotteen. Palautus ei onnistu kuin Kiinaan suoraan. Palautus jopa35€. Tuotteen hinnan saanti takaisin todella epätodennäköistä .
Vaatii tiedon Kiinasta, että palautus on tullut perille! Siis aikamoista huijausta koko touhu!
ÄLKÄÄ tilatko mitään!! - Anonyymi
En suosittele . Yritän parasta aikaa saada yhteyttä heihin ei onnistu millään.Oudon ja epäselvän tilauksen takia
- Anonyymi
Minä olin tilannut joskus marraskuussa 2 paria Wilma-saapaat. Maksu on mennyt mutta tuoteet ei koskaan tullut tähän päivään asti.
Lähetin palaute mutta ei ole vastausta olleenkaan- Anonyymi
Retu kengät tuli perille.
- Anonyymi
Tilasin lämpöliivin ja se tuli koht. nopeasti mutta se olikin aivan kiinalaisten mitoilla tehty eli monta numeroa liian pieni. Ilmoitin heti palauttavani sen ja haluavani sopivan tilalle. Eivät suostuneet lähettämään palautusosoitetta ja siksi laitoin Klarnan laskun tauolle. Homma on nyt jumissa, Klarna ei peruuta laskua ja Hatas ei edes vastaa sähköposteihini. Täytyy ihmetellä miksi nuo ruotsalaiset on yleensä lähteneet hoitamaan tuon Hatas-huijarin laskutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578827Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123479Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262680Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802060Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571757Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050