Nyt Sievissä pitää lopettaa toisen puolueen arvostelu. En äänestä ketään sellaista, joka lähtee arvostelemaan toista puoluetta.
Eikö riitä. Että tuo omat kannat esille.
Tällä tarkoitan sieviläistä keskustan merkittävää vaikuttajahenkilöä.
Alue ja kunnallisvaalit
16
598
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sua, ite aloitit ketjusi haukkumalla keskustaa
- Anonyymi
Oletkos lukenut mitä Sieviläisessä kirjoitettiin. En ole peruuttaa, mutta en hyväksy toisten arvostelua julkisesti.
- Anonyymi
Mitä Sieviläisessä kirjoitetaan?
- Anonyymi
Kepulaisten pitäs olla enempi kieli keskellä suuta.
- Anonyymi
Ja persut ne vaan öyhöttää, ja haukkuvat toisia, tavallisia ihmisiä. Mitä se kertoo ihmisen luonteesta? Ovatko persut syntymästä alkaen vai onko lapsuus jättänyt suoraan sanottuna luonnevamman teihin persuihin????Ei ole helppoa elämä ja yhteistyö taatusti kanssaeläjillä!
- Anonyymi
Kepulaiset kämyt ovat tottuneet oleen vallassa ja jyräämään muut, ajat muuttuu se on jäärien vaikea sulattaa.
- Anonyymi
Totta, keput oppivat tekemään päätökset pikkupiirissä. Nyt ajat ovat toiset. Myös kunnallispoliitikkoja arvostellaan, mikä tahansa toiminta ei käy ja se on oikein. Sieviläisten tulisi oppia vielä enemmän ottamaan kantaa.
- Anonyymi
Persut petti kansan, kansa muistaa
- Anonyymi
Mitään pettäneet, oli tiedossa että kurjuutta tulee ja se myös kerrottiin, juhlat on vaan nyt ohi ja nyt kärsitään krapulaa ja pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään pettäneet, oli tiedossa että kurjuutta tulee ja se myös kerrottiin, juhlat on vaan nyt ohi ja nyt kärsitään krapulaa ja pitkään.
Just niin kauan kuin noin tyhmä hallitus on vallassa.
- Anonyymi
Ei riidellen vaan neuvotellen ja sopien.
- Anonyymi
Yksikään puolue ei saa nyt moittia eikä mollata ketään, koska se vie ääniä kunnallisvaaleissa.
Sievissäkin tarvitaan muutosta. Ei ole mitään järkeä, että kepu päättää kaikesta.
Tarvitaan uusia raikkaita ajatuksia muuten koko tämä koko kunta surkastuu ja loppuu.- Anonyymi
Mitä merkitystä puolueella on? Eikös meidän kansanedustajamme ole nykyään persu? Kunnanpolitiikassa oli muistaakseni keskustaa. Tulikos Antin mielenmuutoksen myötä paljonkin raikkaita ajatuksia?
- Anonyymi
Raikkaita tuuli kuten antti....oikia tuuliviiri!
- Anonyymi
Keskustalaiset on homoja. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Anonyymi
Ihanaa , että meillä on Suomen surkein ja haukutuin kansanedustaja. Ollaan jossain sentään ykkösiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228