Yleisradion Iida Rauhalammi kirjoittaa ettei Sanna Marin jätä meitä rauhaan.
Omaan makuuni kirjoittaja on vähän liikaa Sanna Marin fanityttö, ei ihan puhdasoppinen kulttilainen, mutta fanityttö kuitenkin. Jokainen voi itse kuitenkin lukea YLE analyysin ja kertoa mitä mieltä on.
https://yle.fi/a/74-20121309
YLE: Sanna Marinin laihtumisen kyttääminen ei ole yhteiskunnallisesti merkittävä asia
11
86
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sanna Marin saa aivan vapaasti olla nykyisellään laiha tai entisellään oleva Marimekko mamma. Ulkonäöllä en anna mitään arvoa kunhan korvien välistä löytyy älyä jolla hoitaa nykyistä tehtäväänsä olkoon se nyt mikä hyvänsä.
Politiikan ja jätti ja äänestäjät rumalla tavalla.
Ei vaali häviö anna aihetta heittää pyyhettä kehään.
Lopettakaa jokainen tuo tyhjänpäiväinen ulkonäkö kirjoittelu.- AnonyymiUUSI
Minkä jätti? Sanna keräsi puolueelle ääniä ja veti muitakin mukana Eduskuntaan!
Ei kyllä pettänyt ketään. Tämä on vain pikkusielujen höpötystä!
Kaikilla Suomen pääministereillä on ollut homman loppumisen jälkeen hakeminen, mitä seuraavaksi. Joku Katainen karkasi Brysseliin (itse nimitti itsensä) ja Aho Venäjälle Hiihtoliiton mokailujen jälkeen.
Marin teki mielestäni juuri oikein. Hirveä panettelu Persujen taholta koko pääministeri kauden, jota voi kutsua työpaikka kiusaamiseksi.
Miksi Marin olisi jäänyt istumaan Eduskuntaan rivi jäseneksi?
Ja joku pääsi hänen tilalleen! Fiksu teko! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla Suomen pääministereillä on ollut homman loppumisen jälkeen hakeminen, mitä seuraavaksi. Joku Katainen karkasi Brysseliin (itse nimitti itsensä) ja Aho Venäjälle Hiihtoliiton mokailujen jälkeen.
Marin teki mielestäni juuri oikein. Hirveä panettelu Persujen taholta koko pääministeri kauden, jota voi kutsua työpaikka kiusaamiseksi.
Ja joku pääsi hänen tilalleen! Fiksu teko!Jospa tunnustaisit tosiasiat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jospa tunnustaisit tosiasiat.
Juuri tunnustin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja joku pääsi hänen tilalleen! Fiksu teko!Petos sanna,köyhien ystävä.vaalipäivänä!
- AnonyymiUUSI
Mie ootan koska super Marinin vatsa kasvaa
- AnonyymiUUSI
Eiköhän sekin ole jokaisen henkilökohtainen asia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän sekin ole jokaisen henkilökohtainen asia.
Mutta eiköhän siitäkin pari instagram postausta tule?
- AnonyymiUUSI
Vatsa kasvaa samaa mieltä .. Jakaa vain persettä että pysyy pinnalla.
- AnonyymiUUSI
Seksielämä on myös jokaisen henkilökohtainen asia.
- AnonyymiUUSI
Mediaan tuota akkaa pitää pinnalla.sisäisesti kypsymätön.!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138