Kovan viikon ilta

Anonyymi-ap

Hyvä ja hauska ohjelma TV1. No saksikäsipetturipersut ei vissiin tykkää kun petosjytkyttäjistä kerrotaan totuuksia..

5

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hauska ohjelma ! ja noista petturipersuista, he eivät usko kuin venäläisen tekoälyn tuottamia "uutisia".. ja palvovat sitä mafia-ukkoa trumppia.. Miestä joka uhoaa lopettavansa sodan heti. ( eli lopettavansa Ukrainan tuen )

• Anonyymi

Hyvä ohjelma !

• Anonyymi

Ylen paras ohjelma. Todella hauska.

• Anonyymi

Eilen se pelle irvaili jääkiekkoa ja herjasi MM-jääkiekkojoukueen kapteenia Timo Jutilaa siaksi !!! Juti sentään kipparoi maailmanmestaruuden, mutta mitä tämä herjaava näsöviisas on aikaansaanut. Jotain rajaa YLE toimittajien käytökseen ja valintaan!

• Anonyymi

Kun persulla on JytkyTappi takapuolessa niin saa valehdella äänestäjille.

• Anonyymi

Typerä ohjelma, vaikkei persuja äänestäisikään.

Teennäistä poliittisaiheista naureskelua.

Ohjelmasta paistaa läpi huono valmistelu ja tekijöiden hatara sivistystaso.

• Anonyymi

Vihervasemmistoa ylistävä politikointi ohjelma. Ala-arvoista sontaa eli täysin ylen tasoa.

• Anonyymi

Jaahas, Persukin heräsi haukkumaan. Persuja ei saisi muuta kuin ylistää ja nuolla pérsettä jotta Persut tykkäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, Persukin heräsi haukkumaan. Persuja ei saisi muuta kuin ylistää ja nuolla pérsettä jotta Persut tykkäisi.

Jaahas persuttelijakin on herännyt helsinkiyksiöstään tukianomuslappujaan täyttämään. xD
        Et sitten edelleenkään osaa yhtä ainoaa kommenttia kirjoittaa ilman "mutta kun persut" ulinaasi. xD

• Anonyymi

Olen katsonut, en ole kovin ihastunut ja se Niina Lahtinen on luotaantyöntävä naaman vääntelyineen, muka hauska, höh. Olen parempiakin ohjelmia nähnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3794
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2735
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      384
      2096
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1909
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1751
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1657
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1297
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1212
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1151
    Aihe