Hulluja ehdotuksia vihreiltä.

Vihreiden Harjanne: Eläkeikää nostettava – kaikkien eläkkeisiin ilmasto­perusteinen lisävero.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010802517.html
Mitä lie taas pössytellyt?
10299
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Montakos lasta Harjanne on hankkinut omia eläkkeitään rahoittamaan. Veikkaanko oikeinjos sanon ettei ensimmäistäkään. Harjanteen verot ja eläkemaksut on tuplattava. Maksakoon itse eläkkeensä kun ei lisäänny.

Äänestä

Mitä helevettiä!?minä en maksele pienestä eläkkeestäni mitään ympäristöveroa Aasialaisten,Afrikkalaisten ym ryssien luonnon paskaamisesta!en omista autoa enkä muutenkaan piereskele paljon,asun keskellä puhdasta metsää jonka olen itse siistinä pitänyt,haistakuu Harjanne paskasa ja maksakuut ite tuplaveron!

Äänestä

Toivottavasti kansa muistaa seuraavissa vaaleissa. Vihreät elävät Suomen muotoisen pilven alla , suhteellisuuden taju niille on täysin uusi käsite. Pääasia ,että saavat kusetettua jo valmiiksi kusessa olevia ihmisiä. Törkeä äijä. Eläkeläiset ovat rakentaneet Suomen hyvinvoinnin ja eräät ääliöt haluavat tuhota eläkeläisten viimeisenkin toimeentulon. En koskaan äänestä vihreitä, korkeintaan maanrakoon.

Äänestä

Sanoisin jotta tämän Harjanteen sukupolvi lienee kulutuskäyttymisellään matkustelun ja muun ökyilyn suhteen haitallisin ikinä, sanoisin hälle jopa jotta syö poika vtus.

Äänestä
  • Vuoden 2019 syksyllä Harjanteesta kiersi netissä meemi, johon oli koottu kuvia hänen tekemiltään useilta ulkomaanmatkoilta eri maanosissa. Kuvat oli kerätty hänen Instagram-sivultaan. Harjanteen mukaan suuri osa matkoista oli "työmatkoja". Hän myös kertoi pitävänsä lentomatkustamisensa kritisointia suotavana.
    Lähde Wikipedia

Äänestä

Ainakin vois kieltää näitä eläkeläisiä lentämästä joka talvi ulkomaille talveksi?

Niitä kun on jo kymmeniä tuhansia. Eivät kuluta eläkkeitään Suomessa. Tästä syystä ostovoima siirretään ulkomaan yrittäjille, pois Suomesta.

Äänestä
  • Eläkeläiset ovat itse tienanneet työllänsä eläkket joten ha saavat matkustaa minne haluavt. Toista se on sossupummeilla jotka eivät koskaan halua mennä töihin.

Äänestä

Nyt tämä on muistettava, kun seuraavat vaalit. Nostetaanpa silloin kissa pöydälle tästä köyhien ystävästä..!!

Äänestä

Aivan käsittämätöntä. Harjanne näyttää olevan katkera eläkeläisille. Hän itse kuuluu hyvätuloisiin. Eläkeläinen pärjää jotenkuten pienellä eläkkeellään.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Vihreiden Harjanne: Eläkeikää nostettava – kaikkien eläkkeisiin ilmasto­perusteinen lisävero.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010802517.html
Mitä lie taas pössytellyt?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu