Vihreiden Harjanne: Eläkeikää nostettava – kaikkien eläkkeisiin ilmastoperusteinen lisävero.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010802517.html
Mitä lie taas pössytellyt?
Hulluja ehdotuksia vihreiltä.
10
292
Vastaukset
- Anonyymi
Montakos lasta Harjanne on hankkinut omia eläkkeitään rahoittamaan. Veikkaanko oikeinjos sanon ettei ensimmäistäkään. Harjanteen verot ja eläkemaksut on tuplattava. Maksakoon itse eläkkeensä kun ei lisäänny.
- Anonyymi
On se ainakin kerran saanut torttua joltakin elämäänsä kyllästyneeltä.
Harjanteella on puolisonsa kanssa yksi lapsi (s. 2023).
https://fi.wikipedia.org/wiki/Atte_Harjanne#Yksityiselämä
- Anonyymi
Mitä helevettiä!?minä en maksele pienestä eläkkeestäni mitään ympäristöveroa Aasialaisten,Afrikkalaisten ym ryssien luonnon paskaamisesta!en omista autoa enkä muutenkaan piereskele paljon,asun keskellä puhdasta metsää jonka olen itse siistinä pitänyt,haistakuu Harjanne paskasa ja maksakuut ite tuplaveron!
- Anonyymi
Toivottavasti kansa muistaa seuraavissa vaaleissa. Vihreät elävät Suomen muotoisen pilven alla , suhteellisuuden taju niille on täysin uusi käsite. Pääasia ,että saavat kusetettua jo valmiiksi kusessa olevia ihmisiä. Törkeä äijä. Eläkeläiset ovat rakentaneet Suomen hyvinvoinnin ja eräät ääliöt haluavat tuhota eläkeläisten viimeisenkin toimeentulon. En koskaan äänestä vihreitä, korkeintaan maanrakoon.
- Anonyymi
Sanoisin jotta tämän Harjanteen sukupolvi lienee kulutuskäyttymisellään matkustelun ja muun ökyilyn suhteen haitallisin ikinä, sanoisin hälle jopa jotta syö poika vtus.
- Anonyymi
Vuoden 2019 syksyllä Harjanteesta kiersi netissä meemi, johon oli koottu kuvia hänen tekemiltään useilta ulkomaanmatkoilta eri maanosissa. Kuvat oli kerätty hänen Instagram-sivultaan. Harjanteen mukaan suuri osa matkoista oli "työmatkoja". Hän myös kertoi pitävänsä lentomatkustamisensa kritisointia suotavana.
Lähde Wikipedia
- Anonyymi
Ainakin vois kieltää näitä eläkeläisiä lentämästä joka talvi ulkomaille talveksi?
Niitä kun on jo kymmeniä tuhansia. Eivät kuluta eläkkeitään Suomessa. Tästä syystä ostovoima siirretään ulkomaan yrittäjille, pois Suomesta.- Anonyymi
Eläkeläiset ovat itse tienanneet työllänsä eläkket joten ha saavat matkustaa minne haluavt. Toista se on sossupummeilla jotka eivät koskaan halua mennä töihin.
- Anonyymi
Nyt tämä on muistettava, kun seuraavat vaalit. Nostetaanpa silloin kissa pöydälle tästä köyhien ystävästä..!!
- Anonyymi
Aivan käsittämätöntä. Harjanne näyttää olevan katkera eläkeläisille. Hän itse kuuluu hyvätuloisiin. Eläkeläinen pärjää jotenkuten pienellä eläkkeellään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi683297Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903076SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773025- 1372406
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412376Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052221Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521918Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371735Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001690Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "51598