Hulluja ehdotuksia vihreiltä.

Anonyymi-ap

10

298

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Montakos lasta Harjanne on hankkinut omia eläkkeitään rahoittamaan. Veikkaanko oikeinjos sanon ettei ensimmäistäkään. Harjanteen verot ja eläkemaksut on tuplattava. Maksakoon itse eläkkeensä kun ei lisäänny.

• Anonyymi

Mitä helevettiä!?minä en maksele pienestä eläkkeestäni mitään ympäristöveroa Aasialaisten,Afrikkalaisten ym ryssien luonnon paskaamisesta!en omista autoa enkä muutenkaan piereskele paljon,asun keskellä puhdasta metsää jonka olen itse siistinä pitänyt,haistakuu Harjanne paskasa ja maksakuut ite tuplaveron!

• Anonyymi

Toivottavasti kansa muistaa seuraavissa vaaleissa. Vihreät elävät Suomen muotoisen pilven alla , suhteellisuuden taju niille on täysin uusi käsite. Pääasia ,että saavat kusetettua jo valmiiksi kusessa olevia ihmisiä. Törkeä äijä. Eläkeläiset ovat rakentaneet Suomen hyvinvoinnin ja eräät ääliöt haluavat tuhota eläkeläisten viimeisenkin toimeentulon. En koskaan äänestä vihreitä, korkeintaan maanrakoon.

• Anonyymi

Sanoisin jotta tämän Harjanteen sukupolvi lienee kulutuskäyttymisellään matkustelun ja muun ökyilyn suhteen haitallisin ikinä, sanoisin hälle jopa jotta syö poika vtus.

• Anonyymi

Vuoden 2019 syksyllä Harjanteesta kiersi netissä meemi, johon oli koottu kuvia hänen tekemiltään useilta ulkomaanmatkoilta eri maanosissa. Kuvat oli kerätty hänen Instagram-sivultaan. Harjanteen mukaan suuri osa matkoista oli "työmatkoja". Hän myös kertoi pitävänsä lentomatkustamisensa kritisointia suotavana.
        Lähde Wikipedia

• Anonyymi

Ainakin vois kieltää näitä eläkeläisiä lentämästä joka talvi ulkomaille talveksi?

Niitä kun on jo kymmeniä tuhansia. Eivät kuluta eläkkeitään Suomessa. Tästä syystä ostovoima siirretään ulkomaan yrittäjille, pois Suomesta.

• Anonyymi

Eläkeläiset ovat itse tienanneet työllänsä eläkket joten ha saavat matkustaa minne haluavt. Toista se on sossupummeilla jotka eivät koskaan halua mennä töihin.

• Anonyymi

Nyt tämä on muistettava, kun seuraavat vaalit. Nostetaanpa silloin kissa pöydälle tästä köyhien ystävästä..!!

• Anonyymi

Aivan käsittämätöntä. Harjanne näyttää olevan katkera eläkeläisille. Hän itse kuuluu hyvätuloisiin. Eläkeläinen pärjää jotenkuten pienellä eläkkeellään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      145
      1145
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      118
      1032
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      214
      770
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      63
      715
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      706
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      588
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      57
      541
    Aihe