Vihreiden Harjanne: Eläkeikää nostettava – kaikkien eläkkeisiin ilmastoperusteinen lisävero.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010802517.html
Mitä lie taas pössytellyt?
Hulluja ehdotuksia vihreiltä.
10
208
Vastaukset
- Anonyymi
Montakos lasta Harjanne on hankkinut omia eläkkeitään rahoittamaan. Veikkaanko oikeinjos sanon ettei ensimmäistäkään. Harjanteen verot ja eläkemaksut on tuplattava. Maksakoon itse eläkkeensä kun ei lisäänny.
- Anonyymi
On se ainakin kerran saanut torttua joltakin elämäänsä kyllästyneeltä.
Harjanteella on puolisonsa kanssa yksi lapsi (s. 2023).
https://fi.wikipedia.org/wiki/Atte_Harjanne#Yksityiselämä
- Anonyymi
Mitä helevettiä!?minä en maksele pienestä eläkkeestäni mitään ympäristöveroa Aasialaisten,Afrikkalaisten ym ryssien luonnon paskaamisesta!en omista autoa enkä muutenkaan piereskele paljon,asun keskellä puhdasta metsää jonka olen itse siistinä pitänyt,haistakuu Harjanne paskasa ja maksakuut ite tuplaveron!
- Anonyymi
Toivottavasti kansa muistaa seuraavissa vaaleissa. Vihreät elävät Suomen muotoisen pilven alla , suhteellisuuden taju niille on täysin uusi käsite. Pääasia ,että saavat kusetettua jo valmiiksi kusessa olevia ihmisiä. Törkeä äijä. Eläkeläiset ovat rakentaneet Suomen hyvinvoinnin ja eräät ääliöt haluavat tuhota eläkeläisten viimeisenkin toimeentulon. En koskaan äänestä vihreitä, korkeintaan maanrakoon.
- Anonyymi
Sanoisin jotta tämän Harjanteen sukupolvi lienee kulutuskäyttymisellään matkustelun ja muun ökyilyn suhteen haitallisin ikinä, sanoisin hälle jopa jotta syö poika vtus.
- Anonyymi
Vuoden 2019 syksyllä Harjanteesta kiersi netissä meemi, johon oli koottu kuvia hänen tekemiltään useilta ulkomaanmatkoilta eri maanosissa. Kuvat oli kerätty hänen Instagram-sivultaan. Harjanteen mukaan suuri osa matkoista oli "työmatkoja". Hän myös kertoi pitävänsä lentomatkustamisensa kritisointia suotavana.
Lähde Wikipedia
- Anonyymi
Ainakin vois kieltää näitä eläkeläisiä lentämästä joka talvi ulkomaille talveksi?
Niitä kun on jo kymmeniä tuhansia. Eivät kuluta eläkkeitään Suomessa. Tästä syystä ostovoima siirretään ulkomaan yrittäjille, pois Suomesta.- Anonyymi
Eläkeläiset ovat itse tienanneet työllänsä eläkket joten ha saavat matkustaa minne haluavt. Toista se on sossupummeilla jotka eivät koskaan halua mennä töihin.
- Anonyymi
Nyt tämä on muistettava, kun seuraavat vaalit. Nostetaanpa silloin kissa pöydälle tästä köyhien ystävästä..!!
- Anonyymi
Aivan käsittämätöntä. Harjanne näyttää olevan katkera eläkeläisille. Hän itse kuuluu hyvätuloisiin. Eläkeläinen pärjää jotenkuten pienellä eläkkeellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082485
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401634Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411286Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2931086Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3141036Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22975- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19814Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58783