Vihreiden Harjanne: Eläkeikää nostettava – kaikkien eläkkeisiin ilmastoperusteinen lisävero.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010802517.html
Mitä lie taas pössytellyt?
Hulluja ehdotuksia vihreiltä.
10
243
Vastaukset
- Anonyymi
Montakos lasta Harjanne on hankkinut omia eläkkeitään rahoittamaan. Veikkaanko oikeinjos sanon ettei ensimmäistäkään. Harjanteen verot ja eläkemaksut on tuplattava. Maksakoon itse eläkkeensä kun ei lisäänny.
- Anonyymi
On se ainakin kerran saanut torttua joltakin elämäänsä kyllästyneeltä.
Harjanteella on puolisonsa kanssa yksi lapsi (s. 2023).
https://fi.wikipedia.org/wiki/Atte_Harjanne#Yksityiselämä
- Anonyymi
Mitä helevettiä!?minä en maksele pienestä eläkkeestäni mitään ympäristöveroa Aasialaisten,Afrikkalaisten ym ryssien luonnon paskaamisesta!en omista autoa enkä muutenkaan piereskele paljon,asun keskellä puhdasta metsää jonka olen itse siistinä pitänyt,haistakuu Harjanne paskasa ja maksakuut ite tuplaveron!
- Anonyymi
Toivottavasti kansa muistaa seuraavissa vaaleissa. Vihreät elävät Suomen muotoisen pilven alla , suhteellisuuden taju niille on täysin uusi käsite. Pääasia ,että saavat kusetettua jo valmiiksi kusessa olevia ihmisiä. Törkeä äijä. Eläkeläiset ovat rakentaneet Suomen hyvinvoinnin ja eräät ääliöt haluavat tuhota eläkeläisten viimeisenkin toimeentulon. En koskaan äänestä vihreitä, korkeintaan maanrakoon.
- Anonyymi
Sanoisin jotta tämän Harjanteen sukupolvi lienee kulutuskäyttymisellään matkustelun ja muun ökyilyn suhteen haitallisin ikinä, sanoisin hälle jopa jotta syö poika vtus.
- Anonyymi
Vuoden 2019 syksyllä Harjanteesta kiersi netissä meemi, johon oli koottu kuvia hänen tekemiltään useilta ulkomaanmatkoilta eri maanosissa. Kuvat oli kerätty hänen Instagram-sivultaan. Harjanteen mukaan suuri osa matkoista oli "työmatkoja". Hän myös kertoi pitävänsä lentomatkustamisensa kritisointia suotavana.
Lähde Wikipedia
- Anonyymi
Ainakin vois kieltää näitä eläkeläisiä lentämästä joka talvi ulkomaille talveksi?
Niitä kun on jo kymmeniä tuhansia. Eivät kuluta eläkkeitään Suomessa. Tästä syystä ostovoima siirretään ulkomaan yrittäjille, pois Suomesta.- Anonyymi
Eläkeläiset ovat itse tienanneet työllänsä eläkket joten ha saavat matkustaa minne haluavt. Toista se on sossupummeilla jotka eivät koskaan halua mennä töihin.
- Anonyymi
Nyt tämä on muistettava, kun seuraavat vaalit. Nostetaanpa silloin kissa pöydälle tästä köyhien ystävästä..!!
- Anonyymi
Aivan käsittämätöntä. Harjanne näyttää olevan katkera eläkeläisille. Hän itse kuuluu hyvätuloisiin. Eläkeläinen pärjää jotenkuten pienellä eläkkeellään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3138770Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat805363Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3054796SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703330Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä22777Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42142Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72058Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal422056- 1132026
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401923