Laittaisitteko lisää ja UUSIA juhannustervehdyksiä... Tuolla aikaisemmin oli jo jotai mutta kaikki vanhoja ja moneen kertaan lähetettyjä..
Olisi kiva muistaa ystäviä mukavalla juhannusviestillä! :)
lisää juhannusviestejä..
mie
3
2593
Vastaukset
- tytsy
NYT se alako; JUHANNUS, kaljoo konneeseen, kiniä kolotukseen, siiteriä suonenvettoon, votkoo vetämättömään olloon ja huomenna kossua kohmeloon! HILPIÄÄ JUSSIA!!!
- saanut:
Kerää erilaisia kukkasia, juokse ruispellolla. Yhdistä uudet ja vanhat tavat, Lausu taikasanat. Ältsin friikahtavaa jussia! 2005
- mumma
Naisen juhannus:Usko mennyt,toivo kadonnut ja onni jättänyt.Mutta vielä on otto päällä ja yrjö tulossa. Hauskaa juhannusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221