Kiihottavaa kun panen muijaa takaapäin ja samalla kiskon hiuksista.
Hiuksista vetäminen.
8
350
Vastaukset
- Anonyymi
Olispa todella kiihoittavaa nähdä kun panisit viiskymppistä pitkähiuksista blondi vaimoani talkaapäin. Ukm55
- Anonyymi
Kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan hyh hyh 🤢🤮
- Anonyymi
Kukaan koske siihen mätisäkkiin tikullakaan hyh hyh
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton eunukki
- Anonyymi
Se pieni kipu kun hiuksista kiskotaan takaapäin tekee vaan hyvää. Oon siinä selkä notkolla peppu pystyssä ja sillo haluun et mies nussii rajusti. Enkä ole kyllä sit hiljainen. Blondi nainen.
- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Ite naisena en kyllä siedä yhtään sitä et mun hiuksista vedettäisiin. Eikä liioin saa läpsiä yhtään eikä mihinkään. Muuten tykkään kyllä antaa takaapäin ja kiva jos mies hamuaa samalla mun roikkyvia tissejä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747644Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372486
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82102Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352044- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589