Tänään iltapäivällä oli hetki, jolloin tulit yhtäkkiä mieleeni haikean suloisella lämmöllä ja kiihkeydellä. Oli yhtäaikaa rauhallinen hyvä olo ja tuo leimahtava tunne.
Nautin näistä tuntemuksistani... paljon.
Monta kertaa olen jo miettinyt, että oletkohan oikeassa arkielämässäsi reilu ja ihastuttava – sellaisena sinut mm. näen.
Välillä on pakko kuvitella miltä tuntuisi halata ja suudella sinua. Ihanaa...
Iltapäivän tunnelmani
11
278
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä kuvittelen suutelevani häntä ja pitäväni lähellä joka päivä. Kai se on ihastuneelle ihan normaalia.
- AnonyymiUUSI
Opettele palsta-gubbe laittaa niitä tunnisteita!
- AnonyymiUUSI
Tunnisteita Hänestä:
ihana,
älykäs,
viehättävä,
tunteellinen,
monipuolinen,
suloinen,
rohkea,
sosiaalinen,
upea,
reilu,
herkkä,
ystävällinen,
ajatteleva,
...
- AnonyymiUUSI
Pelkääkö gubbefani että kulta menee jonkun toisen kainaloon ilman tunnisteita, vai muuten vaan turhan uteliasta sorttia 😏
- AnonyymiUUSI
Naurua näiden tunnepuuskien lomaan ;) hyvä! gubbefani voi pelätä kullan lipuvan jonkun toisen kainaloon.
Huokaus.
Entä mä?
Ei, en edes kuvittele sellaista vaihtoehtoa. Sen sijaan uskon intensiiviseen toistemme huomaamiseen. Se on totta, vaikken vielä tiedäkään mitä unelmointini kohde miettii tai tuntee. - AnonyymiUUSI
Mene sinä himppeli muualle lässyttämään
- AnonyymiUUSI
Ja kukahan tämä henkilö on?
- AnonyymiUUSI
On turha kysellä keitä me täällä ollaan.
- AnonyymiUUSI
Ihana olet itse
- AnonyymiUUSI
En ole minä. Ollut vähän alamaissa, eikä naista kohtaan kuumia tunteita.
- AnonyymiUUSI
Tapaatteko jossain tietyssä paikassa vai onko hän joku kaukainen haave?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138