Ajattelin ottaa asian esille. Koska olen alkanut epäillä että tämä asia on yleisempää mitä ajatellaan.
Kuinkahan moni on lähisuhteissaan kokenut väkivaltaista huutamista ja mielen hallintaa yms?
Exäni paljastui hulluksi joiltain osin.
Olin itsekin hieman liero silloin koska oli pelokas.
Mutta hän käytti valtaa aivan sairaalla tavalla.
Haluaisin vain sanoa että lähtekää vittuun. Ja alkaa olla reagoinatta mihinkään sairaaseen paskaan. Säästätte terveyttä ne sillä. Jos joku syyttää teitä ette ole syypää. Jokaisella on oma syypää aivan omassa päässä.
Olisinpa tajunnut aiemmin mikä sekopää hän oli.
Hänessä ei ollut koskaan inhimillisyyden merkkejä vaan hän sai oloni oudosti jo alkujaan. Jos kohtaat siis sellaista. Lopeta ajoissa. Kumoa joku olis sanonut tän mulle sillon.
Älä usko mitään vaan pysy omassa itsessäni. Käänny luotettavien ihmisten puoleen. Kerro jollekkin johon luotat edes hitusen jos on luottamus kadonnut ja pidä yllä näin omaa mielenterveyttä. Monet ajattelee että toinen ihminen voi sen tuoda, mutta pahimmillaan se viedään sulta. Tälläsen ihmiset hakee huomiota ja samalla on jotenkin liian helpon oloisia. Tai sit haluavat vaan nopeaa seksiä tai muuta paskaa. Mut sanon. Säästyy pitkältä pahalta ja mielen hyväksikäytöstä kun yksinkertaisesti vain Päätät ettet lähde sellaiseen mukaan. Jos olet yksinäinen. Kekseytä tämä sykli, ja hakudu johonkin sellaiseen seuraan tai tapahtumaan tms Joss ain hyvä meno ja edes hitusen luottamusta ilmassa.
Lähisuhde saattaa sokaista.
T: sen paksan kokenut ja lopettanut.
Naisen tehtävä ei ole jatkuvasti empatiseerata kaikkea, vaan tehdä asioita oman jaksamisen mukaan. Naisen keho ei myöskään kestä samalla tavalla tiettyjä energioita kuin miesten...siksi naisista tulee usein ylisyyllisiä ja uhreja, koska se on ainut mahdollinen tapa puolustua silloin kun narsisti alkaa käyttää valtaa.
Rakasta itseäsi ja anna armoa itsellesi että teot kuten teit koska halusit rakkautta ja suojaa. Ja te oikein kun menit pois ja irrottauduit hänestä.
Mutta sitten ala elää itsellesi. Ja niille asioille johon sydämesi kutsuu. Hiljalleen.
Tueksi henkisen väkivallan uhreille.❤️ Sinä olet tarpeeksi joka hetki, vaikket edes tuntisi sitä. Voit hyväksyä sen ettet kykene rakkauteen. Olet silloinkin. Ja joka hetki sen jälkeen. Elossa. Jotenkin.
Olet tässä, sellaisena kun olet nyt, vaikka olisit olematta, tai muualla, olet silti, jotenkin.
Raivoaminen
Anonyymi-ap
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13978Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3721837Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2421621Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2491197- 731033
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47756
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719