Ehdokkaaksi kuntavaaleihin?

Anonyymi-ap

Kaupungin toimintaa pitkään seuranneenna mietinnässä politiikka ja ehdokkaaksi asettuminen. Kepu vaikuttaa ajavan vain omaa henkilökohtaista etuaan ja kaupungin etu unohtuu, Perussuomalaisilla hyviä ajatuksia, mutta välilä menee vähän yli. HaRy:n toiminta kaikinpuolin hyvää ja lähellä omaa ajatusmaailmaa. Pitäsköhän tässä Heikile kilauttaa...

34

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jo ja heti….!

• Anonyymi

Eikö Heikki vielä ole soitellut? Kyllä se rimpauttelee

• Anonyymi

Hjannulla jo hätä...

• Anonyymi

Nyt ois korkea aika pistää kaupungin rattaat pyörimään oikeaan tahtiin. Kepun touhut on nähty ja varsinkin kuultu.

• Anonyymi

Mitåhån tuo on?

• Anonyymi

Jarruttamisen kun lopettaa, niin silloin ne rattaat alkaa pyörimään... sinne valtuustoon vaan sopevia ihmisiä ja eri puoluista, jotka ymmärtää yhteistyön voiman. Keskusta, kokoomus ja vasemmisto... etusijalla.

• Anonyymi

Joo olis aika vaihtaa tyyliä !

• Anonyymi

Aikaa suunnan vaihtoon on niukustumisesta kasvutielle vähän!

• Anonyymi

Vai miettii Ilkka ehdokkaksi ryhtymistä? hih hih

• Anonyymi

Ilikka ja Hannu dynaaminen tehoduo

• Anonyymi

Perussuomalaisten neuvettelutaidot,eihän vaan menis junttahommiksi eihän,ei pelkoa,pari paikkaa saavat

• Anonyymi

Elä huoli kyl kepu junttauksen hoitaa......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu..kyllä heino ossoo.....

• Anonyymi

Kyliltä kuuluu kuihketta että kehnosti hoidettujen luottamustoimien myötä se yksikin paikka on tiukassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vain yksi päätös, mikä voidaan tehdä. Jos siellä jotkut inttää vastoin parempaa tietoa, niin eihän niiden pohjalta voi päätöksiä tehdä. Viranhaltijat miettii ja laskee asiat parhaimman tietonsa ja taitonsa mukaan. Niistä sitten varmaan neuvotellaan ja suunitellaan asioita eteenpäin. Tietoa saa varmaan kaikki valtuutetut ja voi kysellä siellä, kun ovat sen parhaan tiedon äärellä. Eikö se mahda näin mennä?

• Anonyymi

Pääsee lakkauttaan kunnan.....kepu saarikon märkäuni!!!

• Anonyymi

mitenköhän tämä hary on toiminu ei ole tehnyt muuta kuin alotteita mutta ei mitenkään puuttunut asioihin. ratsastaa sitoutumattomuudella. oikeasti mitä se on tehny tai saanut aikaseksi. kertokaa meillekkin.

• Anonyymi

Näin se on. Tiukassa paikassa hävitään. Siksi äänestän persuja, siellä ei peräännytä

• Anonyymi

hary on toiminut ansiokkaasti persujen räyhä ja valituspolitiikan vastapainona. siksi äänet menee sinne

• Anonyymi

Keskustan johtamana on Haapavesi mennyt pilalle. 20 vuotta sitten kaupunki kukoisti ja oli varaa pitää huolta asioista. Nyt on toisin. Väki on vähentynyt 2000 henkeä. Kaupungilla on vaikeuksia talouden kanssa.
      kaupunginjohtaja kertoo että meillä olisi hyvä tilanne täällä. Miten voi olla mahdollista kun juuri on yt menossa ja väkeä irtisanotaan. kouluja suljetaan ja kylien ihmiset jätetään oman onnensa nojaan talven lumien keskelle. Keskusta syyttää perussuomalaisia ja varsinkin yhtä vaikka itse päättävät kaikista asioista enemmistön turvin. Olen vielä paperlla keskustalainen mutta en äänestä keskustalaista. Syvästi pettynyt olen. Annan ääneni perussuomalaiselle ja juuri hänelle ketä täällä jatkuvasti arvostelette. Tiedän monia keskustalaisia jotka tekevät samalla tavalla.

• Anonyymi

se alkoi törkykirjoittelusta jota julkaistiin lööppilehdissä. jatkumon eli persujen loputtoman valituspolitiikan tuloksena yritykset eivät investoi eikä uusia työllistäviä hankkeitä ole näköpiirissä koska kaikki jumiutetaan tarkoitushakuisesti loputtomiin valituskieretisiin ja se momentum menetetään.

tuulivoimaloista olisi tullut runsaasti verotuloja ,mutta nyt vuosikausien valituskierteen myötä ne tulot on menetetty ja on mahdollista että uudet tuulivoimalahankkeet eivät toteudu.

isossa kuvassa nämä tuulivoimalat olisivat tarvinneet paikkakunnalta erilaisia tukipalveluita mm. teiden auraamista kalustoineen ja muuta sen tasoista mitä heikosti koulutettu ihminenkin pystyisi tekemään.

eri asia on että olisiko tuulivoimaloiden huolto keskitetty paikkakunnalle vai viety sekin naapuripitäjien puolelle?

näitä kaikkia he tarkastelevat investointien perusteina kun kaupungin valtuustosta käsin johdettu yritysvastainen vihapolitiikka kukoistaa..

persujen haittapolitiikka onkin se suurin syy miksi uusia työpaikkoja ei ole näköpiirissä ja seuraavaa lähtijää odotellaan..

• Anonyymi

Eipä Haapavesi ole mennyt pilalle. Kyllä täällä elämää on ja mahdollisuuksia, kun vain annetaan niiden mahdollisuuksien toteutua. Perussuomalaisethan tuolla jarruttaa. Taitaa sote-asiat muuttaa monta asiaa. Haapavesi on vireä, kaunis paikkakunta ja on kouluja ja yritystoimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä Haapavesi ole mennyt pilalle. Kyllä täällä elämää on ja mahdollisuuksia, kun vain annetaan niiden mahdollisuuksien toteutua. Perussuomalaisethan tuolla jarruttaa. Taitaa sote-asiat muuttaa monta asiaa. Haapavesi on vireä, kaunis paikkakunta ja on kouluja ja yritystoimintaa.

vaaleissahan se saadaan selville miten kova kannatus tällä p-jarruttamisella on jonka jarrujälkien poispeseminen vienee pitkän aikaa oli mukana sammakonkutua tahi ei.

• Anonyymi

Tämä on sitä petturipersun kirjoitelmaa.

Niin, väkeä on vähentynyt ja paljon ja vähenee, Veronmaksajat lähtee ja valituksien takia ei verotuloja, muuta kuin rajallisesti. Kateellisuus ja sukupolvien yli jatkunut kauna estää,

Mutta, mutta järkevät ihmiset tietää missä mennään, ketkä jarruttaa ja miksi.

• Anonyymi

Olen muuten sitä mieltä, että vain sika räkii.

• Anonyymi

Jotenki tuntuu että tuulivoimavaltuutettuja koskee eniten se että eivät itse pääse rahoihn käsiksi. En muuten ole kuullut että persut olisi tehneet yhtään valitusta tuulivoimaloista. Mistä tämä väärän tiedon levittäminen kumpuaa? Teillä keskustalaisilla on kova halu valehtelemiseen. Pelottaako vaalit?

• Anonyymi

Valtuuston kokouksista sen on voinut todeta.

• Anonyymi

no pese sitten korvasi ja käy putsauttamassa niistä niistä vaikut . Tässä odotetaan ihan rauhassa niitä vaalilistoja niillehän niitä on pyydelty jo kotvasen näitä tuulimyllyjen ja muun kehityksen vastustajia.

• Anonyymi

Kun maanomistaja vuokraa tuulivoima-alueeksi maataan, niin hänhän saa korvauksen siitä, ettei aluetta voi siltä osin voi käyttää enää samalla tavoin, esim metsänkasvatukseen. Siis metsätuotto on siltä osin rajoitettu. Vuokratuloista hän maksaa veroja, kuten yritystoiminnassa yleensä on. Nämäkin verotulot tulevat yhteiskunnan hyväksi.

• Anonyymi

Haapaveden paikallislehdessä topakkaa kirjoittelua

• Anonyymi

Oliko tuo Heikin aloitus sinun mielestäsi
      a) ovela
      b) hämäävä
      c) kiero
      d) loukkaava

• Anonyymi

totuus on kuitenkin se että iliman Ilkkaa/persuja kunta makselis nyt Hanhikiven purkukustannuksia ja jos vanhusten/ terveydenhuolto olis annettu yksityisille niin tilanne olis tämänkin päiväistä pahempi mikäli Ilkka ei ois siihen puuttunu ja näistähän löytyy selevät tokmentit jos ei vain joku kepilainen oo tätä kunniaa itelleen ottanu mikä on ollu yleinen tapa

• Anonyymi

Hanhikivi- hurmio vaikuttaa olevan niin nolo juttu, että kovin ollaan hilijasena .

• Anonyymi

Ahaa sinulla on siis faktatieto tokmenttia siitä että vanhusten asiat olisivat huonommin mikäli yksityisellä hoidatettaisiin?

Kertoisitko vielä että mitä sieltä täysin keskeneräiseltä Hanhikiven työmaalta puretaan?
        Paljonko Ilkan laskelmien mukaan olisi ollut Haapaveen osuus purkukustannuksista?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe