Missähän syy mahtaa olla? Olen kyllä aktiivisesti juonut Karhun A olutta jo kymmenen 0.33l tölkkiä mutta suolistoni on ollut kovin hiljainen. Voisiko olla ummetusta? Kuinka monta tölkkiä vaaditaan kunnon sontisripuliin? Haluaisin yllättää naapurini ripuloimalla hänen ulko-ovensa eteen.
Ammattilaissontikset kertokaa mitä tehdä?
Tänään ei ole tullut ripulia
Anonyymi-ap
7
234
Vastaukset
- Anonyymi
Kiljun valmistus on helppoa ja halpaa. Sillä onnistut.
- Anonyymi
Miksi kiusata naapuria, kun siitä tulee aina vain itselleen ongelmia, paljon enemmän, kuin uhrillesi?
- Anonyymi
Henkinen pahoinvointi. Hätähuuto.
- Anonyymi
Mitä pelättävää siinä on, tulla AA-kerhoon?
- Anonyymi
Hyvä ASD osta kylmikseltä Halloween-naamari:
https://www.youtube.com/watch?v=SBTy0CWiKEE
Suosio on taattu, piireissä kuin piireissä.- Anonyymi
Komea kolli, ei muutaku kylille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komea kolli, ei muutaku kylille.
Tuolla naamalla ei saa kuin vain lisää turpaan, vaikka jalka olisikin amputoitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772