Silloin käy Suomelle huonosti, DCA lakkaa ja Putin voi vapaasti miehityksen jälkeen, aloittaa ihmisten massateloitukset Suomessa, Baltiassa ja Puolassa
Elämä oli ja meni, harmi että päättyy näin mutta sellaista se on super valtioiden kanssa
Trump nousee valtaan lähipäivinä
7
148
Vastaukset
- Anonyymi
Miten Putin muka voittaisi Suomen tai Puolan sodassa? Ei mitenkään,
- Anonyymi
Tsaari on pelkkä pimpimpimpimPutin!
- Anonyymi
Tankki täyteen ja akut ladattuna autoissa sillä keskiviikkona voi Haaparannan suunnalla olla ruuhkaa. hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Media on koko ajan valehdellut, että Ukraina voittaa venäjän ja Trump lopettaa Ukrainan tukemisen.
Harris ei ota osaa tähän sota-asiaan.
Kunhan Trump valitaan presidentiksi, niin tulee tämä sota päättymään.
Venäjä voittaa sodan, koska venäjällä on miehistön ylivoima.
Huonokin sodankäynti voitetaan, jos on miehistön ylivoima.
Kuudessa kuukaudessa kuulemma Ukrainalta loppuu miehet rintamalta.
Ei sitä sotaa missään sotapelissä käydä, jossa ei kuole sotilaita, vaan se on sotaa, jossa miehiä kaatuu ja kuolee.- Anonyymi
Ukrainan ei anneta pommittaa "kivikautisen" venäjän maaperää länsiaseilla, eikä aseisteta tarpeeksi. Se on suurin syy Ukrainan heikkouteen.
- Anonyymi
Kokkola kaatuu...
- Anonyymi
Mihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984