Olen ollut tosi

Anonyymi-ap

kyllästynyt projektiin ja sen toistavaan kerrontaan vuosi toisensa jälkeen! En jaksa sitä enää siinä' muodossa kuin se on ollut jo vuosien ajan. Ainoa minkä koen olevani minunnäköistä elämää on olla yhdessä ystävänä ikäiseni vanhemman miehen kanssa. Olo on ollut kauan huono ja monet asiat ovat vaikuttaneet siihen, että koen olevani perillä vain siellä missä minun pitääkin olla, kun jaan elämäni ikäiseni miehen kanssa. Enää ei ole sitä mahdollisuutta että mikään voisi vaikuttaa minuun niin, että haluaisin muuttaa tätä mielipidettäni. Viimeiset viisi vuotta tuhosivat kaiken kauniin elämästä. Oli liian rankkaa elämää liian kauan, kun ei pystynyt edes töissä käymään ja sen takia vointi huononi olennaisesti! Projektin toteutus vaikutti siihen, ettei sillä siinä muodossa kuin se toteutettiin, ollut koskaan mahdollisuutta saada aikaan mitään hyvää. Kymmenen vuotta meni siksi täysin hukkaan. Jos se olisi toteutettu nopeatempoisemmalla aikataululla, ei olisi kenellekään tullut sitä tunnetta, ettei vaan enää jaksa sitä yhtään ja toisaalta minun ei tarvitsekaan jaksaa. Minulla on ollut jo kauan omat periaatteet siitä minkänäköistä oma elämäni voisi olla-ja projekti ei anna siihen sitä vastausta, mikä kuvaisi juuri sitä mitä minä haluan elämältäni nyt ja tulevaisuudessa! Hiljaisuus oli liian pysyvää liian kauan, mikä myös osaltaan vaikutti siihen että jaksaminen alkoi olla hyvin vähäistä! Miksi mitään ei tapahtunut viimeistään sillloin, kun hoidin kaupungilla sitä pientä poikaa! Ei minulla ollut silloin mitään mahdollisuutta sanoa tietylle henkilölle yhtään mitään!

4

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärrys siihen mistä oli kyse oli vielä silloinkin aika vähäistä. Jos asioista olisi keskuteltu kasvokkain jo heti silloin kun projekti aloitettiin, ymmärrys kaikkeen olisi ollut heti selvää. Koska olin kokenut jääväni heikoille tiedon jakamisessa jo parisuhteessa ollessani, projektin toteutus vastasi aika lailla samaa rankkaa kokemusta, mitä jouduin parisuhteessani kokemaan kauan ja siksi sen toteutus ei koskaan tuntunut hyvältä.Tiedon vähän kerrallaan jakaminen oli minusta sietämätöntä ja meni kauan ennen kuin edes ymmärsin mistä siinä kaikessa oli kyse! En pysty tekemään mitään sellaista mitä en halua, koska jouduin toimimaan niin jo parisuhteessa ollessani ja siksi ainoa oikea tapa on tehdä niin kuin sisin haluaa minun tekevän. Jotta saisin elää omannäköistäni elämää niin kauan kuin vielä on aikaa, haluan ikäiseni uuden ystävän jakamaan elämää kanssani!

• Anonyymi

Mulla on niin hyvin kuin tässä maassa voi olla eikä kiinnosta.

• Anonyymi

Hyvä, sitten on rauha maassa ja esitys loppunut! Vihdoinkin toiveeni on kuultu.! En ymmärrä kenen idea se olin alun perin, että siihen otetaan mukaan hvyin eri ikäisiä! Tuntuu ihan hölmöläisten hommalta ja kuitenkin kaiken aloittajien ei pitäisi olla hölmöjä!

• Anonyymi

Huoraprojekti ei muuta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2598
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2241
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1760
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1737
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1680
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1536
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      120
      1299
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1239
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1224
    Aihe