Rahat pankkitileiltä hyötykäyttöön. Kansalaisten varoja makaa 9Miljardia pankkitileillä, mitäs se eulle kuluu missä rahojaan säilyttää, voi vaikka sytyttää takkaansa pakkasella jos siltä tuntuu.
EU-Haluaa kansalaisten
5
157
Vastaukset
- Anonyymi
Joo sieltä ne
pankkihyökkäykset tulee. Isot pojat tarvii pelirahoja. Köyhillä ei saa olla rahaa. Patjan alle säilytykseen. - Anonyymi
Niillä rahoilla voisi pelastaa ilmaston ja taata turvapaikka monelle vainon uhrille.
- Anonyymi
Se on vaan niin ihana tunne, kun on tilillä kuusinumeroinen summa rahaa. Ei tarvi stressata yllättävistä kuluista. Lisäksi voi lähteä vaikka käymään etelässä tai ostaa uuden auton ex tempore, jos tulee sellainen mielihalu.
- Anonyymi
Minula ei le mitän rahaa minun pankitilila. Minä olen investoinu kaiki minun rahat minu hyvä ja kannattava yritykse pyörittömiseen.
Minun kebab-pizzeria toimii loisttavasti. Olemme auki yötä päivää ja meilä menee Suomessa hyvin hyvin nyt. Halvat hinnat kevyet verot. - Anonyymi
Minun tilillä ei mahdottomia, rahat kiinni kiinteistöissä ja kiinteessä omaisuudessa metsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824727- 1842043
- 1321742
- 1741363
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161231- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78912