EU-Haluaa kansalaisten

Rahat pankkitileiltä hyötykäyttöön. Kansalaisten varoja makaa 9Miljardia pankkitileillä, mitäs se eulle kuluu missä rahojaan säilyttää, voi vaikka sytyttää takkaansa pakkasella jos siltä tuntuu.
5242
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Joo sieltä ne
pankkihyökkäykset tulee. Isot pojat tarvii pelirahoja. Köyhillä ei saa olla rahaa. Patjan alle säilytykseen.

Äänestä

Niillä rahoilla voisi pelastaa ilmaston ja taata turvapaikka monelle vainon uhrille.

Äänestä

Se on vaan niin ihana tunne, kun on tilillä kuusinumeroinen summa rahaa. Ei tarvi stressata yllättävistä kuluista. Lisäksi voi lähteä vaikka käymään etelässä tai ostaa uuden auton ex tempore, jos tulee sellainen mielihalu.

Äänestä

Minula ei le mitän rahaa minun pankitilila. Minä olen investoinu kaiki minun rahat minu hyvä ja kannattava yritykse pyörittömiseen.

Minun kebab-pizzeria toimii loisttavasti. Olemme auki yötä päivää ja meilä menee Suomessa hyvin hyvin nyt. Halvat hinnat kevyet verot.

Äänestä

Minun tilillä ei mahdottomia, rahat kiinni kiinteistöissä ja kiinteessä omaisuudessa metsä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Rahat pankkitileiltä hyötykäyttöön. Kansalaisten varoja makaa 9Miljardia pankkitileillä, mitäs se eulle kuluu missä rahojaan säilyttää, voi vaikka sytyttää takkaansa pakkasella jos siltä tuntuu.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu