Rahat pankkitileiltä hyötykäyttöön. Kansalaisten varoja makaa 9Miljardia pankkitileillä, mitäs se eulle kuluu missä rahojaan säilyttää, voi vaikka sytyttää takkaansa pakkasella jos siltä tuntuu.
EU-Haluaa kansalaisten
5
237
Vastaukset
- Anonyymi
Joo sieltä ne
pankkihyökkäykset tulee. Isot pojat tarvii pelirahoja. Köyhillä ei saa olla rahaa. Patjan alle säilytykseen. - Anonyymi
Niillä rahoilla voisi pelastaa ilmaston ja taata turvapaikka monelle vainon uhrille.
- Anonyymi
Se on vaan niin ihana tunne, kun on tilillä kuusinumeroinen summa rahaa. Ei tarvi stressata yllättävistä kuluista. Lisäksi voi lähteä vaikka käymään etelässä tai ostaa uuden auton ex tempore, jos tulee sellainen mielihalu.
- Anonyymi
Minula ei le mitän rahaa minun pankitilila. Minä olen investoinu kaiki minun rahat minu hyvä ja kannattava yritykse pyörittömiseen.
Minun kebab-pizzeria toimii loisttavasti. Olemme auki yötä päivää ja meilä menee Suomessa hyvin hyvin nyt. Halvat hinnat kevyet verot. - Anonyymi
Minun tilillä ei mahdottomia, rahat kiinni kiinteistöissä ja kiinteessä omaisuudessa metsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560