Rahat pankkitileiltä hyötykäyttöön. Kansalaisten varoja makaa 9Miljardia pankkitileillä, mitäs se eulle kuluu missä rahojaan säilyttää, voi vaikka sytyttää takkaansa pakkasella jos siltä tuntuu.
EU-Haluaa kansalaisten
5
169
Vastaukset
- Anonyymi
Joo sieltä ne
pankkihyökkäykset tulee. Isot pojat tarvii pelirahoja. Köyhillä ei saa olla rahaa. Patjan alle säilytykseen. - Anonyymi
Niillä rahoilla voisi pelastaa ilmaston ja taata turvapaikka monelle vainon uhrille.
- Anonyymi
Se on vaan niin ihana tunne, kun on tilillä kuusinumeroinen summa rahaa. Ei tarvi stressata yllättävistä kuluista. Lisäksi voi lähteä vaikka käymään etelässä tai ostaa uuden auton ex tempore, jos tulee sellainen mielihalu.
- Anonyymi
Minula ei le mitän rahaa minun pankitilila. Minä olen investoinu kaiki minun rahat minu hyvä ja kannattava yritykse pyörittömiseen.
Minun kebab-pizzeria toimii loisttavasti. Olemme auki yötä päivää ja meilä menee Suomessa hyvin hyvin nyt. Halvat hinnat kevyet verot. - Anonyymi
Minun tilillä ei mahdottomia, rahat kiinni kiinteistöissä ja kiinteessä omaisuudessa metsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943622
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452982Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782477- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212173- 1172168
- 642030