Norjassa sähköautojen määrä nousee huimaa vauhtia.
Suomessa ei pitäisi mennä tuohon samaan ja ihan vaan siksi koska olemme Venäjän naapureita.
Varmin kulkupeli on vanha yksinkertainen dieselauto.
Sähköverkon haavoittuvuus on liian herkkä.
Sähköautoilu
10
201
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Samaa mieltä. Miksi kaikkien pitäisikään? Ajakoot ne ketkä haluaa, minä en halua.
- Anonyymi
Kuka haluaa ajaa vanhoilla ropposilla?
- Anonyymi
Minä!! 👍🏻 en ottaisi uutta autoa vaikka ilmaseks saisin. Hyvä laatuinen vanha auto eikä ole ongelmia tien päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä!! 👍🏻 en ottaisi uutta autoa vaikka ilmaseks saisin. Hyvä laatuinen vanha auto eikä ole ongelmia tien päällä.
Siihen asti kunnes ne vanhan ropposen viat iskevät. Itse en koskaan voisi kuvitella ajavani kaksi vuotta vanhemmalla autolla.
- Anonyymi
Sukulainen osti hienon uudehkon auton. Premium-luokan auton.
Ihan jatkuvasti korjattavaa. Varsinkin sähkö vikoja.
Itselläni liki 20 vuotta vanha auto eikä mitään sähkö vikoja, sen kun vaan ajaa posottaa.- Anonyymi
Kunhan ei vaan kehuista menisi rikki?
- Anonyymi
Härski Hartikainenhan sen jo tiesi, että luksusautoissa on luksusviat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ei vaan kehuista menisi rikki?
Ei mene ainakaan ne osat rikki mitä nykyisissä uusissa autoissa on.
Tuulilasin ihan peruslasi ilman mitään antureita ja tunnistumia.
Hyvin karvalakkimalli. Sivulasitkin kammella avattavat.
- Anonyymi
En ole fanaatikko minkään käyttövoiman suhteen ja ajattelen, että jokainen saa ajaa sellaisella autolla kuin haluaa tai olla ajamatta. Kuitenkin uskoisin siirtymän olevan kohti sähköistä voimalinjaa tulevaisuudessa mm. energiatehokkuuden ansiosta. Ja toisaalta, sähköä voidaan tuottaa monella eri tavalla. Ei tarvitse olla riippuvainen Venäjän tai Lähi-idän öljysheikkien mielen liikkeistä.
- Anonyymi
Ei tarvitse ollakaan venäjästä riippuvainen mutta Venäjä voi aina sabotoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068