Potkut tuli

Anonyymi-ap

Syynä asennevika ja huono käytös asiakaspalvelutilanteessa. Kumma kun ei edes vituta yhtään. Sensijaan tuntuu kun olisi kahleet irrotettu nilkasta

18

968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä taas sain potkut vain siksi että olin kyvykkäämpi kuin pomoni. Mutta ei minuakaan potkut vituttaneet. Pääsin ansioitta asemaansa päässeen nousukkaan alaisuudesta pois ja urani lähtikin toisaalla heti nousuun kun sain lähes vapaat kädet toteuttaa visioitani.

• Anonyymi

Hyvä! Tiuskivat kuskit kaikki ulos päin vain. Ei teitä tarvita.

• Anonyymi

kukapa haluisi kuljettaa nahkaan pakattua jätettä

• Anonyymi

Otamme osaa!😄

• Anonyymi

Toivottavasti et löydä enää töitä

• Anonyymi

Toivottavasti korjaat asenteesi ja onnea uuteen työnhakuun. Tämä on palveluammatti. Kuljettajan täytyy suhtautua työhönsä kuin työskentelisi omassa firmassaan.

T. Helbin äijä

• Anonyymi

Talkradio7 youtube siinä hyvä pussikuski. Lataa uuden hyvän videon lähes joka aamu.

• Anonyymi

Loppuiko Kalajärven kopilta paperi?

• Anonyymi

Korjaahan sinä Helbin äijä vaan jo ne fillaroinnissa käyttämäsi naisten sukkahousut narulle kun eiköhän se fillarointi-ja keikistelykausi ole jo ohitse tältä vuodelta !
      Syvästi ollaan koko työyhteisö huolissamme sun naismaisesta käyttäytymisestäsi ja pahoin myös pelkäämme että tulet siankusella uitetuksi jos keväällä alkavien pitkien lakkojen aikana sulla Syvä tarkoitus töihin pyrkiä !!!

Helbheikki

• Anonyymi

Kyllä ne lakot alkavat. Tarkkaa päivämäärää ei vielä tiedoteta.
      Koskee erityisesti fillaristeja jotka tuntee mieltymystä samaan sukupuoleen.

Parta-Jugi

• Anonyymi

Kannatetaan ja valmiina ollaan tulemaan porteille vahtimaan !

• Anonyymi

Mitä sitä porttia vahtimaan.

• Anonyymi00016

Potkut tuli Syvälle Koivarilta syksyllä.
      Paljon parempi ilmapiiri nykyää.

Helbheikki

• Anonyymi00017

Hima-Baarissa Kontulassa perjantaina aiheesta kuin aiheesta keskustelua ja liiton liittymiskaavakkeita myös ja sovintokaljat Kähärälle . MyösSyväkin vaimonhakkaaja -adjutanttinsa kanssa joka ei uskaltanut kanssamme pöllimetsään pari vuotta sitten tervetuloa, mutta mun nopeet kädet pidettävä myös muistissa ja oltava fiksusti.
      Kaljat kaikille ja ilmoittautukaa portsarille eteisessä. Perjantaisin klo 18 alk.

Parta-Jugi

• Anonyymi00019

Anteeksi, kirjoitusvirhe; siis tapaaminen Homo-Baarissa ja minun nopeat kädet saavat piimän lentoon sukkelasti.

Parka-Juggis

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Anteeksi, kirjoitusvirhe; siis tapaaminen Homo-Baarissa ja minun nopeat kädet saavat piimän lentoon sukkelasti.

Parka-Juggis

Tulehan parka raukkis, prepaid-reppana Kähärä joka olet tuon homokirjoituksen takana, paikalle face to face ja sopimaan asiat, Hima Baariin Kontulaan perjantaina klo 18 jälkeen, mutta älä yllytä testaamaan nopeita käsiäni. Olen myös samanaikaisesti portsarina siellä.
        Lennät, koiranturpa, pihalle sukkelasti jos et osaa olla fiksusti ja juoda tarjoamani sovintokaljat.
        Ole tosineiti ja tule.

Parta-Jugi

• Anonyymi00018

Tiesitkö että tuo irtisanomisperuste saattaa huonolla tuurilla vaikuttaa kaikkeen muuhun työn saantiin paitsi liukuhihnatyöhön en nääs tiedä mitään sellaista työtä missä saisit täysin yksin työskennellä mistä maksettasiin niin että sillä palkalla pärjäisit on toki ymmärrettävä että joka alalla tulee veemäisiä asiakkaita vastaan mu sitä ei pureta seuraavaan asiakkaaseen sitä edellisen aiheuttamaa v itutusta monesti ihmetelly kuinka poliisi viitsii edes vaivautua töihin ottaen huomioon kuinka enemmistö asiakkaista heitä on kohdellu helpointa olis ollu aikoinaankin kun juoppoputkasta lasketaan ulos hakataan ensin ja sanotaan että tämä oli siitä hyvästä ettet osannu käyttäytyä miksi niin eivät muista miksi oli joutunu poliisi lyömään pampulla

• Anonyymi00020

Myös lauri sai potkut itse perustamastaan firmasta.
      Kimmo taas on saanut potkut alan kahdesta suojatyöpaikasta, mistä kenenkään ei pitäisi saada potkuja

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2730
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      346
      2366
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2162
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      31
      2101
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1748
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1282
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1279
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1130
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      66
      1125
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      4
      1085
    Aihe