Presidentti Niinistön jälkeen kuvittelin, että Suomi on vähintään lirissä. Presidentti Stubb on osoittanut toiminnallaan, että suomalaiset ovat turvallisissa käsissä. Kiinan presidentin Xi tapaaminen ei ollut ainoastaan hällä väliä poseerausta vaan tapaamisessa presidentti Xi kertoi Putinille, että Suomi on ystävällismielinen valtio Suomeen ei syytä hyökätä.
Piiloviestiä ei ole mediassa osattu tulkita.
Presidentti Stubb on kyllä positiivin yllätys Suomen politiikassa vuosikymmeniin.
10
166
Vastaukset
- Anonyymi
STUBB ON MAANPETTURI. PITKÄN KAAVAN KAUTTA.
- Anonyymi
Jos hän on pettänyt maansa, niin on sen tehnyt isänmaan hyväksi. Tosin en tiedä milloin, missä ja miten, joten voisitko tarkentaa
- Anonyymi
Komppaan aloittajaa. Hyvä pressa!
- Anonyymi
Inhoan! Tuon naamaa joka on päivittäin sadoissa jutuissa mediassa, pitää katsoa vielä monta vuotta. Yöks!
- Anonyymi
Alex oli paras ehdokas ja on osoittautunut erinomaiseksi presidentiksi heti alusta alkaen.
- Anonyymi
Minä kyllä häpesin kun Stubb meni neuvomaan Kiinan presidenttiä.
Luuliko Stubb, että Kiinan johtaja ei osaa itse tehdä omia arvioitaan? - Anonyymi
Stubb on osoittanut olevansa selvästi nuoremman sukupolven kasvatti kuin aikaisemmat presidentit. On jo korka aika luopua äärimmäisestä varovaisuudesta ulkopolitiikassa. Jos Suomi olisi liittynyt Natoon jo 1990-luvulla, ehkä suomettuminen ei olisi tarvinnut puhua enää 2000-luvulla. Niinistö oli suomettumisen ajan toivottavasti viimeinen presidentti.
Putinin kaltaisen murhaajan kanssa muka-kaveeraaminen oli vastenmielistä luettavaa. - Anonyymi
Sauli oli hieno presidentti.
Alex jatkaa hyvin hänen työtään. - Anonyymi
Eihän Kekkosen jälkeen ole Suomessa ollut presidenttiä. Jotain pellejä vain.
- Anonyymi
Presidentin arvovallan romuttaja ja vanha kiero koulukiusaaja. Siinä pari näytettä tästä reissureiskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854768- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 341845
- 461803
- 271782
- 571704
- 181621
- 191617