”Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.”
Apt 5:42
Samoin nytkin uskovien kristittyjen luovuttamaton tehtävä on julistaa Jeesusta Kristusta ja Sovitusta, syntien anteeksiantoa.
Kuulivatpa tai eivät.
Herkeämätön evankeliumin julistus
68
295
Vastaukset
- Anonyymi
”Ja Jeesus vaelsi kaikki kaupungit ja kylät ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.”
Matt 9:35- Anonyymi
Me emme lannistu! Jeesus Kristus on Voittaja!
- Anonyymi
”Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.”
Matt 24:14 - Anonyymi
"Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".
Mark 1:15 - Anonyymi
Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”
Mark 16:15 - Anonyymi
Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
Room 10:16 - Anonyymi
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
Jeesus varoitti tästä ajasta, kun sanotaan, että lait ja käskyt on kumottu ja niiden merkitys mitätöidään pelkästään julistamalla Jumalan valtakuntaa,
ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin omilla päätöksillään.
Lääkärilehdessä hypnoosiin erikoistunut lääkäri kauhisteli lahkosaarnaajien käyttämiä keinoja saada ihminen tulemaan lahkon uskoon.- Anonyymi
Niin raamatussa on monia teemoja joista yksi on pyhyys ja toinen on Rakkaus.
Siitä teidät tunnetaan opetuslapsiksi että teillä on keskinäinen rakkaus. Lähimmäiselle rakkaus ei tee mitään pahaa. Ei edes vihaa tai jos vihastuu antaa anteeksi ennen kuin aurinko laskee.
Pyhyyteen ja pyhitykseen silti yksi jos toinenkin pyrkii. Joh. 17 Jeesus kuitenkin tunnustaa: ISÄ SINÄ YKSIN OLET PYHÄ ja vielä SINÄ ITSE OLET TODELLISUUS.
Ei ole taivaassa , maan päällä ja maan alla ketään arvollista kuin yksin KARITSA.
Rakkaus on suurin.
Mikä käskyistä on teille rakkain?
Mitä puolestaan olette eniten rikkoneet?
Miten sovitatte tekonne kun olette rikkoneet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin raamatussa on monia teemoja joista yksi on pyhyys ja toinen on Rakkaus.
Siitä teidät tunnetaan opetuslapsiksi että teillä on keskinäinen rakkaus. Lähimmäiselle rakkaus ei tee mitään pahaa. Ei edes vihaa tai jos vihastuu antaa anteeksi ennen kuin aurinko laskee.
Pyhyyteen ja pyhitykseen silti yksi jos toinenkin pyrkii. Joh. 17 Jeesus kuitenkin tunnustaa: ISÄ SINÄ YKSIN OLET PYHÄ ja vielä SINÄ ITSE OLET TODELLISUUS.
Ei ole taivaassa , maan päällä ja maan alla ketään arvollista kuin yksin KARITSA.
Rakkaus on suurin.
Mikä käskyistä on teille rakkain?
Mitä puolestaan olette eniten rikkoneet?
Miten sovitatte tekonne kun olette rikkoneet?Lahkolaisten valheita ja eksytyksiä ja hurmoshenkiä ei pidä hyväksyä ja ottaa vastaan "rakkauden" kaapuun puettuina.
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaisten valheita ja eksytyksiä ja hurmoshenkiä ei pidä hyväksyä ja ottaa vastaan "rakkauden" kaapuun puettuina.
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]Lahkolaisten valheita ja eksytyksiä ja hurmoshenkiä ei pidä hyväksyä ja ottaa vastaan "rakkauden" kaapuun puettuina.
Miksi kutsut kristittyjä veljiäsi lahkoksi, totuutta valheeksi, Herran Henkeä hurmokseksi jne.
On totta että Jumala tekee eräistä kristillisistä tahoista jopa oman rodun. Tällainen on mm. Jehovan todistajat. Heille on muotoutumassa yhtenäinen ulkonäkö. He tulevat Kristusta muistuttamaan läheten hänen ulkonäköään.
Rakkaita veljiä ja sisaria he ovat silti.
Jumalan ihme on uudet rodut.
- Anonyymi
Matt. 19:17
Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sinä minulta hyvästä kyselet? On vain yksi, joka on hyvä. Jos haluat päästä sisälle elämään, noudata käskyjä."- Anonyymi
Matt. 5:18
Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.
- Anonyymi
Joos. 24:22
Silloin Joosua sanoi kansalle: "Te olette itse todistajina itseänne vastaan, että olette valinneet itsellenne Herran palvellaksenne häntä". He vastasivat: "Olemme".
Room. 10:20
Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet". - Anonyymi
Joh. 14:21
"Joka on ottanut vastaan MINUN KÄSKYNI JA NOUDATTAA NIITÄ, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ILMAISEN hänelle itseni."- Anonyymi
Onko sinun ( TS ) mielestäsi todellakin toisten ihmisten herjaaminen Jumalan tahdon mukaista ja hänen käskyjensä täyttämistä?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun ( TS ) mielestäsi todellakin toisten ihmisten herjaaminen Jumalan tahdon mukaista ja hänen käskyjensä täyttämistä?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI!Sen tiedän varmasti, että Teuvo Suni syntyi 01.03.1937 ja kuoli 13.05.2022
Toinen asia jonka tiedän varmasti on se, ettei T.S. sinun valehtelulla haudasta nouse.
Eli siis 85 v. 2 kk. 13 pv. Kuoli ns. "saappaat jalassa."
- Anonyymi
Jeesuksen lähettämät oikeat totuuden julistajat eivät ole mitään suosittuja ja kuuluisia "evankelistoja", mitä nimeä ei edes mainita Raamatussa.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.- Anonyymi
Väärin taas Teuvo!
” Mutta seuraavana päivänä me lähdimme sieltä ja tulimme Kesareaan, jossa menimme evankelista Filippuksen tykö, joka oli yksi niistä seitsemästä, ja jäimme hänen tykönsä.”
Apt 21:8
”Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti.”
2 Tim 4:5 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin taas Teuvo!
” Mutta seuraavana päivänä me lähdimme sieltä ja tulimme Kesareaan, jossa menimme evankelista Filippuksen tykö, joka oli yksi niistä seitsemästä, ja jäimme hänen tykönsä.”
Apt 21:8
”Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti.”
2 Tim 4:5Kyllä näin on.
- Anonyymi
Johannes julisti Jeesusta ja kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
Eikä aikaakaan kun mies tapettiin.
Mark.1
1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku.
2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.- Anonyymi
Apt.2
38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
39 Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne.
KIng James
38 Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.
39 For the promise is unto you, and to your children.
Repent=syntisyyden myöntäminen kasteen perusteeksi.
Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun. (perisynti)
Uudessa liitossa on Rakkaus ja se on kaiken täyttymys.
Haluaako joku kumota sen, mikä Raamatussa lukee.- Anonyymi
Rakkaus on yksi Jumalan seitsemästä luonteenpiirteistä, ei mikään ainoa totuus.
Uskonlahkoissa niitä uskon ja rakkauden kauppiaita piisaa joka lähtöön...
Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]Jumalalla on seistemän erilaista pysyvää luonteenpiirrettä Raamatun mukaan.
Rakkaus ja kosto, jne. (Jahve Nissi)
Puhumalla pelkästä rakkaudesta annetaan puutteellinen kuva Jumalan luonteesta.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla on seistemän erilaista pysyvää luonteenpiirrettä Raamatun mukaan.
Rakkaus ja kosto, jne. (Jahve Nissi)
Puhumalla pelkästä rakkaudesta annetaan puutteellinen kuva Jumalan luonteesta.
4. Moos. 14:18
'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli. Anonyymi kirjoitti:
Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]Mitä tekemistä tuolla vt raamatunkohdalla on uuteen liittoon..haluatko kertoa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2. Sam. 12:13
Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.
2. Sam. 12:15
Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.
18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.Jumala on sama, eilen tänään, ikuisesti. Jumala ei muutu.
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on sama, eilen tänään, ikuisesti. Jumala ei muutu.
Jumala teki uuden liiton ja lopetti vanhan.
Se sama Jumala.
Ensimmäinen liitto oli väliaikainen ,kuten raamattu sanoo.
Tuli täydellinen uusi Jeesuksessa Kristuksessa ja se entinen sai mennä.
Kiitos Jumala tästä ilouutisesta kaikelle maailmalle.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Jumala teki uuden liiton ja lopetti vanhan.
Se sama Jumala.
Ensimmäinen liitto oli väliaikainen ,kuten raamattu sanoo.
Tuli täydellinen uusi Jeesuksessa Kristuksessa ja se entinen sai mennä.
Kiitos Jumala tästä ilouutisesta kaikelle maailmalle.Puhut potaskaa. Ei Jeesus kumonnut yhtään aikaisempaa liittoa. Ne on Paavalin eksytyksiä sellaiset puheet.
Paavali hyökkäsi valittujen eli Juutalaisten kimppuun omilla valheillaan.
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien valejeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä.
Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
Jeesus: En minä ole tullut lakia, profeettoja enkä liittoja kumoamaan, vaan elämään niiden mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut potaskaa. Ei Jeesus kumonnut yhtään aikaisempaa liittoa. Ne on Paavalin eksytyksiä sellaiset puheet.
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien valejeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä.
Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
Jeesus: En minä ole tullut lakia, profeettoja enkä liittoja kumoamaan, vaan elämään niiden mukaan.Väärin taas TS!
Profetia:
”Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton;”
Jeremia 31:31
Profetian toteutuminen:
Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.”
Luuk 22:20 Anonyymi kirjoitti:
Puhut potaskaa. Ei Jeesus kumonnut yhtään aikaisempaa liittoa. Ne on Paavalin eksytyksiä sellaiset puheet.
Jeesus: En minä ole tullut lakia, profeettoja enkä liittoja kumoamaan, vaan elämään niiden mukaan.Valehtelet kaiken .Uudenliiton ja uskon perusta on juuri vapaus laista.
Kristitty on vapaa laista.Juutalaiset jotka ei hyväksy Jeesusta tuomitaan lainalla ja muut, jotka esim ei ole kuulleet evankeliumia ja omantunnon mukaan.
Vanha liitto on kumottu.Sitä ei ole eikä vihmontaa..ei mitään paitsi tulevassa temppelissä joka tulee saatanan istuimeksi.
Sinne tien antaa juutalaiset se saatanan synagooga ja niitä on paljon .- Anonyymi
Mutta rakkaus yhdessä totuuden kanssa.
- Anonyymi
Rakkauden julistajat hiippailee pareittain vanhustentalojen liepeillä salkussaan valmiiksi kirjoitetut testamenttipaperit.
MOT-ohjelman mukaan isommat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä ja testamenttitulot ovat nykyisin lahkojen suurin tulonlähde.Et ateistina ja luopiona eli jo tuomittuna ymmärrä raamatun tekstejä.
Uusiliitto on Rakkauden käskyjen alla.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Et ateistina ja luopiona eli jo tuomittuna ymmärrä raamatun tekstejä.
Uusiliitto on Rakkauden käskyjen alla.Aamen!
Jeesus asetti uuden liiton:
Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.”
Luuk 22:20
- Anonyymi
Tähänkin ketjuun evankeliumin vastustaja ( TS ) on ilmaantunut.
- Anonyymi
Kerran hän oli uskossa, mutta kun ei valvonut hengellistä tilaansa, tuli sisään seitsemän pahempaa riivaaja kuin oli alkuperäinen.
- Anonyymi
Jotkut tosiaan valehtelee pakonomaisesti.
Sitähän evankeliointi on.- Anonyymi
Miksi sinä valehtelet? Koska olet Valheen Isän eli Perkeleen lapsi, joka on ollut valehtelija lankeemuksestaan lähtien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä valehtelet? Koska olet Valheen Isän eli Perkeleen lapsi, joka on ollut valehtelija lankeemuksestaan lähtien.
"Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi...."
Siinnä se luukku helvettiin sinullekin aukesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinnä se luukku helvettiin sinullekin aukesi.Lopeta valehtelu. Se on väärin ja se on syntiä!
Samoin kadotustuomion lausuminen on syntiä ja vastoin Jeesuksen käskyä.
Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta.
Luuk 6:37a - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinnä se luukku helvettiin sinullekin aukesi.Annan toki silti sinun syntisi anteeksi. Se on Jeesuksen opetuksen mukaista.
- Anonyymi
Paavali jo antoi esikuvan käyttää valhetta tehokeinoja ja täsmäaseena evankeliumin levittämiseen.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
Se on huono lähtökohta sellainen, mitä kristityn ei pidä hyväksyä.
Jeesus ei valehtele isoissa eikä pienissä asioissa, ei minkään syyn vuoksi.
Kannattaa uskoa Jeesusta.- Anonyymi
Jeesus itse ei valehdellut mitään.
1. Piet. 2:22
-- Hän ei syntiä tehnyt, hänen suustaan ei valhetta kuultu.
1. Joh. 2:4
Joka sanoo tuntevansa hänet mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka sanoo tuntevansa hänet mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä.Ps. 116:11
"Kaikki ihmiset ovat valhettelijoita". - Anonyymi
valittu ase=ase tarkoittaa aina jotakin pahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
valittu ase=ase tarkoittaa aina jotakin pahaa
samoin "upotus" tarkoittaa aina jotakin pahaa
Ps. 69:16
Älä anna vetten vuon minua upottaa, syvyyden minua niellä ja kuilun sulkea suutaan minun ylitseni.
Rakas Kristitty, älä mene Jenkkilahkojen anabaptistisille upotuskasteille.
Matt. 18:6
Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. - Anonyymi
Pietari puhui sinun kaltaisistasi vääntelijöistä TS!
”niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”
2 Piet 3:16 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka sanoo tuntevansa hänet mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä.Teuvo!
Miksi sinä valehtelet?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo!
Miksi sinä valehtelet?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI!Miksi pommitat jatkuvasti edesmennyttä Jumalanmiestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pommitat jatkuvasti edesmennyttä Jumalanmiestä?
Kyllähän tuon jokainen tajuaa, miestä tuon henkilön kohdalla on kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo!
Miksi sinä valehtelet?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI!Pitää paikkansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pommitat jatkuvasti edesmennyttä Jumalanmiestä?
Edesmennyttä? Älä viitsi valehdella!
Kaikki sen tietävät, että TS kirjoittaa herjojaan täällä päivittäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo!
Miksi sinä valehtelet?
Entä valehtelu? Olet laittanut liikkeelle älyttömän valhehuhun, että olisit edesmennyt! Etkö tosiaan tajua, että kaikkivaltias ja kaikkitietävä JUMALA NÄKEE SINUT JA SINUN VALHEESI!Otinpa varmuuden vuoksi tuosta kommentista kuvankaappauksen, kun näitä on suollettu, lähes joka ketjuun ja voi olla että ne hiljaisuudessa häviää ketjuista.
- Anonyymi
Talon isännän nukkuessa (kuoltua) tuli vihamies ja kylvi lustetta nisun sekaan.
Jeesus opetti nisua, mutta Jeesuksen kuoltua ilmestyi tuo lusteen kylväjä tekeytyen uudeksi väkeväksi apostoliksi.
Jeesus varoitti siitä asiasta mm. näin sanoen.
Matt.24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, Valitutkin."- Anonyymi
"Valituilla" Jeesus tarkoittaa tässä omia eläissään valitsemiaan oikeita 12 Karitsan apostolia. Joista osa mahdollisesti hairahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Valituilla" Jeesus tarkoittaa tässä omia eläissään valitsemiaan oikeita 12 Karitsan apostolia. Joista osa mahdollisesti hairahtuu.
Ilm. 21:12 siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm. 21:12 siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Uudessa Jerusalemissa ei ole mitään Paavalin perustuksia tai pilareita.
Paavali ei kuulunut 12 valitun Karitsan apostolin joukkoon.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudessa Jerusalemissa ei ole mitään Paavalin perustuksia tai pilareita.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.Jerusalemin portit
Hes.48
30 "Nämä ovat kaupungin portit: Pohjoissivulla, joka on neljätuhattaviisisataa kyynärää pitkä,
31 on kolme porttia. Kaupungin portit on nimetty Israelin heimojen mukaan, ja nämä pohjoisen puoleiset portit ovat Ruubeninportti, Juudanportti ja Leevinportti. [48:31-34: Ilm. 21:12]
32 Itäsivu on samoin neljätuhattaviisisataa kyynärää pitkä, ja siinä on kolme porttia: Joosefinportti, Benjamininportti ja Daninportti.
33 Eteläsivunkin pituus on neljätuhattaviisisataa kyynärää, ja siinä on kolme porttia: Simeoninportti, Isaskarinportti ja Sebuloninportti.
34 Länsisivu on sekin neljätuhattaviisisataa kyynärää pitkä, ja siinä on kolme porttia: Gadinportti, Asserinportti ja Naftalinportti. Anonyymi kirjoitti:
Uudessa Jerusalemissa ei ole mitään Paavalin perustuksia tai pilareita.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.Näemme Paavalin yhtenä korkeimmista kirkkaudessa.
Hänen kauttaan tulleiden tekstien myötä sadat miljoonat pelastuu.
- Anonyymi
Tehtävä viedään maaliin asti.
- Anonyymi
Paavali oli valheveikko, jolla oli sisäpiirin tietoa. Saatanan enkeli antoi Paavalille tietoa.
- Anonyymi
2. Kor. 11:14
Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2. Kor. 11:14
Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Demoni oli Paavalin matkakumppani lähteysmatkoilla.
Paavalin opetukset pitää verrata muihin kirjoituksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Demoni oli Paavalin matkakumppani lähteysmatkoilla.
Paavalin opetukset pitää verrata muihin kirjoituksiin.Jäikö hän nalkkiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö hän nalkkiin?
Paholaisen henkiolento sitoi Paavalin, eikä hänellä ollut enää voimaa hyvän tekemiseen.
Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
- Anonyymi
Kuten monet ovat todenneet tämä tietty eksyttäjä on mitä fanaattisimmalla vimmalla koettanut pysyttää ihan Uutta Uskontohaaraa! Omine – outoine - oppeineen!
• Siihen ei kuulu hänen ”dogmiensa” mukaan ketkään Jeesuksen uskovat!
• Eivät ketkään ne, jotka kuuluvat suomalaisiin uskonsuuntiin ( luetellut 130) nimeltä todettua! ( Ne hän on tuominnut – kaikki – portoiksi!)
• Siihen (yhden-miehen-poteroon) ei ilmeisesti lasketa keitään maailman kristittyjä?
• Siihen Uskontopoteroon ei kuulu Jeesus, ei Jeesuksen opetukset!
• Siihen ei kuulu Jeesuksen opettama Rakkauden kaksoiskäsky!
• Siihen eivät kuulu Jeesuksen valitsemat apostolit Paavali ja Pietari. . .
• Siihen ei kuulu Jeesuksen lunastustyö ristillä!
• Siihen ei kuulu Jeesuksen sovitus ja Pyhän sovintoveren lunastusvoima!
• Siinä Uskontoharhan Poterossa ei ole tippaakaan rakkautta, ei Kristuksen rakkautta!
• Siinä vain Viha-Viha-Viha on dynaaminen käyttövoima!
• Siinä pitää osata vihata kaikkia, kaikkea, Raamatun terveitä sanojakin!
• Siinä pitää osata herjata kaikkia ”saatanoiksi”….
• Siinä poterossa on itse S...a korkeimmalla kukkulalla...
• Jne, etc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904413
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?593162Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182368Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki842062- 402033
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281987Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241743Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618