Nelikymppinen bbw haluaisi löytää pidempiaikaiseen ystävän itseään vanhemmasta, perinteisestä mut seksin suhteen kokeilunhaluisestakin miehestä. Erityisesti, jos sulla sama tilanne kuin mulla, että seksiä ei vähään aikaan ole ollut mut haluisit myös löytää ihmisen, jonka kanssa tätäkin puolta itsestään olis turvallista toteuttaa.
Löytyykö viisi-kuusikymppinen mies Varsinais-Suomesta?
8
235
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tarjous. Kirjoittele mulle ja sovitaan. M 65v Jkl.
- Anonyymi
Hei. 65v.Terve siisti mukava mies varsinaissuomesta Pöytyältä Laita jokin yhteys tieto pidän kokeilun haluisista naisesta.oon ollut ilman jonkin aikaa.
- Anonyymi
Kyllä minullekkin sopisi, olen kylläkin pirkanmaalta 54/184/80 . Viestitä: jukkap999 at gmail.com
Uudestakaupungista löytyis kiinnostunut 57v mies.
- Anonyymi
Nelikymppinen bbw kirjoittelee rohkeasti suoraan osoitteeseen duracellpupuksi (at) gmailpistecom niin jatketaan sitä kautta
- Anonyymi
Kukaan ei anna sinulle luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei anna sinulle luuseri.
Mitäs olet saamaton luuseri. Sinä sen tiedät omasta kokemuksestasi.
- Anonyymi
Turusta 65v hyvärunkoinen mies haluaisi tutusta sinuun ..
Tulen luoksesi pitemmällekkin .
Myös luonani tai risteilyillä voisimme pitää toisillemme seuraa
Mitenköhän yhteydenotot ?
Suukoin VT 💋
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045