Hadar taksipalvelut yhtiön kuski otti omavaltaisesti 20 e ylimääräistä eri laskulla. Sanoi että tarvitsee enemmän. Autossa oli kyllä mittari ja se oli päällä. Kuitin sain
Mittarin mukaan
7
337
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa hienoa asiakaspalvelua. Varsinkin jos sait kuitin pyytämättä.
- Anonyymi
Ei kuittia kannata koskaan antaa. Ei tavis tee kuitilla mitään. Itse pyydän kuitista 10€ tulostuslisän.
- Anonyymi
No nythän asia korjataan kun olet siitä ilmoittanut suomi 24 palstalle? **ttu mitä tampioita
- Anonyymi
Miksi niin vähän? Olisi kannattanut ottaa satanen vähintään.
- Anonyymi
Saitko edes lerssiä?
- Anonyymi
Se on ottanut 20 euroa avustamislisää. Joutui kantamaan sinut siihen kotioven eteen, jossa vähemmän iloinen vaimo otti sinut vastaan. Olit tuhannen päissäsi.
Mieti taas seuraavana viikonloppuna kun kuljettaja kantaa sinut taas housusi märkänä rapun oven eteen kannattaako täällä itkeä siitä 20 eurosta.- Anonyymi
Ei tuollaisella köyhällä ulisijalla mitään vaimoa ole. Yksin sammui vuokratalon rappukäytävään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741