Kiusaaminen ei ole kivaa

Anonyymi-ap

no kerroppa miks kiusaat, kiusaaja nii!

41

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toiset tykkää siitä! Mä oon aina sanonut että eläimet on parempia kuis ihmiset ja se ei muutu tämän elämän aikana.

• Anonyymi

Niin on. Sivusta

• Anonyymi

Minä olen koulukiusattu. Kotona narsisti vanhemmat. Joutunut katsomaan pahoinpitelyä. En osaa mitään kaikki muut on parempia kuin minä. Minua on pahoinpidelty. Minua on työpaikka kiusattu. En halua mennä kotoolta enää ulos koska pelkään ja vihaan vain ihmisiä enkä pysty luottamaan keheenkään. Olen varmaan ainut tällainen ihminen.

• Anonyymi

😥😢😰

• Anonyymi

On tässä tullut mietittyä, että sais se T. Läntinen tehdä tänne soveltuvan biisin, uuden version siitä koulukiusaamisbiisistään. Ihan ois passeli tänne se ja vaikka tunnariksi ainakin tällä hetkellä. Sen verran näyttää olevan tuota kiusaamista.

• Anonyymi

Jotkut pyhittää koko elämänsä kiusaamiseen, varsinkin jos on löytynyt sopiva kohde jota voi sitten nälviä porukalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut pyhittää koko elämänsä kiusaamiseen, varsinkin jos on löytynyt sopiva kohde jota voi sitten nälviä porukalla.

Näissä kannattaa aina muistaa, että kiusaajilla on itsellään jokin ongelma joka ei liity kiusattuun. Ihmiset näyttävät oman pahanolon jopa työpaikoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näissä kannattaa aina muistaa, että kiusaajilla on itsellään jokin ongelma joka ei liity kiusattuun. Ihmiset näyttävät oman pahanolon jopa työpaikoilla.

Mun kuolemaa ainakin moni toivoo. Haluaisin vain elää rauhassa, mutta ilmeisesti olen niin ällö ihminen jota voi kohdella miten vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kuolemaa ainakin moni toivoo. Haluaisin vain elää rauhassa, mutta ilmeisesti olen niin ällö ihminen jota voi kohdella miten vain.

Mulla on yksi ystävä joka ajattelee näin! Älkää nyt hyvät ihmiset pilatko omaa elämää toisten vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on yksi ystävä joka ajattelee näin! Älkää nyt hyvät ihmiset pilatko omaa elämää toisten vuoksi.

Kyllä se elämä melko pilalle saadaan kun monta ihmistä ns. hyökkää toisen kimppuun. En tiedä miksi olen niin vihattu, haluan vain olla rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se elämä melko pilalle saadaan kun monta ihmistä ns. hyökkää toisen kimppuun. En tiedä miksi olen niin vihattu, haluan vain olla rauhassa.

Hmm, ei kannata välittää. Se on ihan sama.. näin olet muiden yläpuolella. Paremmat ihmiset eivät hyökyile muiden kimppuun, kun ei ole tarvetta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm, ei kannata välittää. Se on ihan sama.. näin olet muiden yläpuolella. Paremmat ihmiset eivät hyökyile muiden kimppuun, kun ei ole tarvetta!

Yritän olla välittämättä, mutta silti monta asiaa ovat pilanneet mun elämässä puuttumalla asioihin ja vääristelemällä asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä annat kohdella itseäsi rumasti? Vedä rajat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä sairain kiusaaja ja valheen levittäjä ja pahantekijä! Mut tiedetäänhän se, et sull on paaaljon ongelmii elämässäs! Ongelmia on toki jokaisella, mut ei kukaan tervejärkinen ala toisiakiusaamaan omien ongelmien takii! Mt-oncelmat ennen kaikkee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä työnnä itseäsi sinne missä on paha olla. Pysy pois sieltä. Minä en mene mihinkään missä olen saanut vain pahuutta osakseni. Se on isosti ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä hyökkää aina kiusaajan kimppuun ja en anna periksi ellei pyydä anteeksi julkisesti.
        Kiusaaminen on tuolloin rajua eli turhaan en käy kimppuun.Pelkät ulkonäköön liittyvät haukut tai luonteeseen ei tunnu miltään mutta kodin piiriin kuuluvien asioiden levitys(intiimiasiat) ja niillä mässäily saa minut murhamoodiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä hyökkää aina kiusaajan kimppuun ja en anna periksi ellei pyydä anteeksi julkisesti.
        Kiusaaminen on tuolloin rajua eli turhaan en käy kimppuun.Pelkät ulkonäköön liittyvät haukut tai luonteeseen ei tunnu miltään mutta kodin piiriin kuuluvien asioiden levitys(intiimiasiat) ja niillä mässäily saa minut murhamoodiin.

Lisään.Suomen oikeusistuin on yks naurun aihe.Pitäisi olla Amerikan malli ,kuoleman tuomiot mukaan luettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolleen sä oikeutat itsellesi kiusaamista ja näin ollen olet samanlainen. Yleisesti vaan sanon et kannattaa myös selvittää onko mitä levitelty vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä sairain kiusaaja ja valheen levittäjä ja pahantekijä! Mut tiedetäänhän se, et sull on paaaljon ongelmii elämässäs! Ongelmia on toki jokaisella, mut ei kukaan tervejärkinen ala toisiakiusaamaan omien ongelmien takii! Mt-oncelmat ennen kaikkee...

Hieno päätelmä, harmi et on perseellään. Itsehän ette tee mitään väärää? Ette yhtään ärsytä, puhu paskaa tai riko toisen yksityisyyttä ja tilaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään.Suomen oikeusistuin on yks naurun aihe.Pitäisi olla Amerikan malli ,kuoleman tuomiot mukaan luettuna.

Tiedätkö mikä juttu ei lähde? AIHEETON. Kiusaat väärää ihmistä tollo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesti kiusaaja on myös kiusattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolleen sä oikeutat itsellesi kiusaamista ja näin ollen olet samanlainen. Yleisesti vaan sanon et kannattaa myös selvittää onko mitä levitelty vai ei.

Sinä et tiedä meidän asioista mitään minä tiedän.Kyllä oikeutan itseni kiusaamaan takas.Enkä lopeta ikinä.

• Anonyymi

Unohdin.Minä tunnen miehet.

• Anonyymi

Niin onkin. Paras ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä meidän asioista mitään minä tiedän.Kyllä oikeutan itseni kiusaamaan takas.Enkä lopeta ikinä.

Ei tuollainen ole hyvän elämän sisältöä. Haasta oikeuteen, kohtaa, selvitä tai käsittele yms. Takaisin kiusaamisesta joudut vaan itse kuseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta nämä työpaikka kiusaajat pitäis aina ilmoittaa ja työnantajan laittaa mielentila tutkimuksiin. olisi töitä ja työpaikalla tekijöitä

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sä kiusaat ja vaadit myöntämään jotain ihan väärältä ihmiseltä.
        Mä en ole sua kiusannut enkä tehnyt sulle mitään väärää.
        Tai kellekään muullekaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuollainen ole hyvän elämän sisältöä. Haasta oikeuteen, kohtaa, selvitä tai käsittele yms. Takaisin kiusaamisesta joudut vaan itse kuseen.

Varsinkin kun "kiusaa takasin" väärää kohdetta.

• Anonyymi

Minä en kiusaa vaikka hönö olenkin.

• Anonyymi

Hönöt on parhaita, mun miehet on yleensä yksinkertaisia, mutta ne on vaan💪.. joskus käy hermoille, kun mitään ymmärretä.

• Anonyymi

Ensimmäinen sana juoruporukalla kun aukaiset ikkunan on aina naapuri sitä ja tätä.Vanha kurpä se jaksaa.

• Anonyymi

Joo,ja naapuri meni ja tuli.😡

• Anonyymi

Onko naapuri lupsuttanu sun kikkomanit napaansa ja kurwat huutaa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko naapuri lupsuttanu sun kikkomanit napaansa ja kurwat huutaa ?

Täh?Itse jauhomasa vastasi.

• Anonyymi

Itseltäsikö kyselet ap? Vastaahan nyt lukijoille/luulijoille!

• Anonyymi

Mene sinä helvettiin täältä. Sinunlaisia ei täällä kaivata. MENE POIS

• Anonyymi

Ps. Pitäisi noi nimierkit saada nähtäis nää kiusaajat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan kuin hooralle.Älä untä nää.Lähen vasta kun kulta lähtee ja olen edelleen sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin lujaako osuin oikeaan? Et tiedä kuka olen ja miksi seuraan teidän tekstejä. Hah.

• originalpieninainen
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan kuin hooralle.Älä untä nää.Lähen vasta kun kulta lähtee ja olen edelleen sinkku.

Tiesitkö muuten että tollanen hooraksi syyttely on rikos ja ihan anopalstalla tapahtuneesta sellasesta on tuomittukin. 😙

• Anonyymi

En edes huomaisi jos minua kiusattaisiin. Kätevää. 😂

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2282
    2. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      98
      1374
    3. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1197
    4. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      53
      1165
    5. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      68
      1111
    6. Mikä naisessa on

On söpöä?
      Ikävä
      43
      997
    7. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
      Maailman menoa
      163
      913
    8. Olen rakastunut

työkaveriin, Pakko ilmaista jonnekin.
      Ikävä
      49
      849
    9. Mua ei kiinnosta ikäiseni

Mutta hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä. 😊✨❤️🥱💤
      Ikävä
      115