🥰 jos tämä ei lepertele? Voisin kyllä opetella jos se on välttämätöntä.
The Brunette❤
Huomaako mies, että nainen on ihastunut
16
502
Vastaukset
- Anonyymi
😞😞😞
- Anonyymi
Riippuu miehestä tietenkin. Voi sitä tykkäämistä osoittaa muutenkin.
- Anonyymi
Niin, eikö se ympärillä hössöttäminen ajaisi saman asian? /ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eikö se ympärillä hössöttäminen ajaisi saman asian? /ap
Sun juttujen mukaan miesaloittaja naisen tulee paistella pullaa ja sämpylää huollettavalle taajaan
- Anonyymi
Vaikka lepertelisi, niin en huomaa. Tai oleta että olisi ihastunut. Sen verran tiputettu kaveriksi lepertelyistä huolimatta.
- Anonyymi
Eipä välttämättä. Ainakaan itse en huomannut edes tilanteessa, missä nainen kysyi suoraan minulta, lähdetkö jatkoille, mukavaa musaa ja vähän juotavaa. En huomannut siitäkään. Kyllä se olisi väännettävä siitä rautalangasta ainakin meikäläiselle.
- Anonyymi
Lepertely kuuluu miehelle, ei koskaan naiselle! Herrasmies
- Anonyymi
Ole nainen hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole nainen hiljaa.
Tule koittelemaan, olenko nainen? Herrasmies
- Anonyymi
Herrasmies puhuu totta. Se on miesten hommaa se kosiskelu. Taitaa nykypäivänä vaan monet miehet olettaa, että naisten kuuluu tyrkyttää itseään juuri heille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole nainen hiljaa.
Miksi sinä kirjoittelet tänne tällaista proosantynkää hyvä ihminen?
- Anonyymi
Lepertely, kosketus, huolenpito.
Do it. - Anonyymi
En huomaa mitään hienovaraisia vihjeitä. Minä mies olen ollut jo pitkään valmista kauraa. Muutama sana ja olisin hänen kauniin bruneten ikioma.
❤️—>🤎 Harvemmin huomaa mitään. Parhaiten sellaisesta lähelle hakeutumisesta, voi päätellä että toinen näkyy tykkäävän seurasta. Ei mistään kaukana hymyilystä, kun voi ajatella että noin se tekee kaikillle.
- Anonyymi
Ei ne osaa olla kuin ilkeitä miehille kun se on hauskaa ja saa tyydytystä toisen kiusaamisesta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776