Äkkiä tipahti lämpötilat

🥶🧣🧤 mittari näyttää vain 1,3 astetta. Nenä valuu ja aivastuttaa kun eilen ei ollut pipoa päässä kauppareissulla. Jää kuntosalikin tänään väliin.
14220
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Hyvä keli tänää lähin vähän ulkoilee tulee oltua kotona 24h

Äänestä
  • Aloittaja

Tulee oltu liikaa sisällä, kun kukaan ei enää taluttele mua ulkona. Tänään katselen vain ikkunasta kun muutama lumihiutale leijjuu maahan. Toivottavasti ei tule kinoksia ennen keskiviikkoa jolloin mulla on renkaanvaihto.

Äänestä

Tahalles palellutit et saat pitkän viikonlopun.

Äänestä
  • Aloittaja

En tajunnut kauppaan mennessä, että ulkona on kylmä tuuli. Katsoin vain lämpömittaria. Ei ollut edes kunnollista kaulaliinaa.

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

En tajunnut kauppaan mennessä, että ulkona on kylmä tuuli. Katsoin vain lämpömittaria. Ei ollut edes kunnollista kaulaliinaa.

Karaista itseäsi.Minulla oli kuuma ja en kehdannut ulkoilla T -paita päällä kuten teen monesti pimeällä ,nyt oli valoisaa.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00004 kirjoitti:

Karaista itseäsi.Minulla oli kuuma ja en kehdannut ulkoilla T -paita päällä kuten teen monesti pimeällä ,nyt oli valoisaa.

Silloin kun pesin parvekelaseja yritin karaisua. Ei auttanut. Piti välillä hakea pipo päähän, että sain loput lasit pestyä.

Äänestä

Gubbe on jälleen kovin tuottoisa näissä aktiivisissa aloituksissaan.

Äänestä
  • Aloittaja

Tässä sulle kolme FAKTAA:
    1. Olen vieläkin nainen.
    2. Mulla on vain tämä nimimerkki.
    3. En keskustele itseni kanssa.

Äänestä

Tipahtaa kun kohdalle sattuu :)

Äänestä

Tiili

Äänestä

Hih

Äänestä

Tässä vähäsen aikaa sitten kun Suomeen saapui myrskyn rippeitä niin lämpötila näytti melko paljoa. Saattoi olla jotain 12-14 astetta. Oli ilta ja olin juoksemassa ulkona. Vastatuuleen juostessa tuli niin kylmä päähän että jopa silloin oli käytettävä pipoa. Taisi hieman ripotella pisaroita taivaalta samalla. Kyse on lisäksi tottumisesta. Alkuun viilenevät lämpötilat tuntuvat kylmiltä, kunnes lopulta niihin tottuu. C-vitamiinia kannattaa syödä huolella silloin kun flunssa uhkaa.

Äänestä
  • Aloittaja

Koiran kanssa mulle oli pahimpia aamulenkit talvella. Kun lämpöisen peiton alta kömpi ulos niin piti takin alle laittaa enemmän vaatetta kuin päivällä tai illalla. Tuulen vaikutus kylmän tuntuun korostuu jos tuuli on pohjoisesta tai luoteesta.

C-vitamiinia mulla on purkista koko ajan käytössä. Liikahan poistuu luonnollista tietä. Saa sitten kalat ja viemärirotatkin terveysannoksen.

Äänestä

Aloittaja

Tämän nyt kirjoitan aloitukseni jatkoksi. Nimittäin ostin eilen lohipalan kaupasta. Olihan se yhdelle henkilölle hiukan iso, mutta nyt siitä on tehty monta ruokalajia, jotka laitan pakasteeseen kunhan jäähtyvät. Lohisoppa etenkin maistuu tosi hyvältä.😋🐟🍲

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🥶🧣🧤 mittari näyttää vain 1,3 astetta. Nenä valuu ja aivastuttaa kun eilen ei ollut pipoa päässä kauppareissulla. Jää kuntosalikin tänään väliin.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu