Olin kanssa vähän yli parikymppinen, kun olimme pienessä maaseutuhotellissa häissä. Jaoin huoneen ikäiseni pikkuserkun tms. kanssa. Emme olleet koskaan tavanneet. Häät meni ja pienessä hiprakassa menimme joskus kahden maissa nukkumaan.
Päivä oli ollut kuuma ja niin myös huoneemme. Menimme alkkareissa nukkumaan. Sänky oli ehkä noin 120 cm leveä joten vahingossa osuimme toisiimme kun unettomina käännyimme välillä.
En tiedä kumpi aloitti mutta rupesimme leikkimielisesti työntämään toisiamme kauemmaksi. Työnsimme toisiamme käsivarresta ja jaloilla. Itseä rupesi kiihottamaan toisen läheisyys vaikka olinkin kaikin puolin kokematon.
Yritin pitää keskikehoani etäällä ettei pikkuserkkuniosuisi vahingossa kovaan kulliini. Kunnes oma käteni osui vähän alas ja sivaksi Karin kovaa aisaa . Hän vastasi samalla mitalla ja ylettyi minun kaluuni ja sipaisu oli harkittu ja pidempi kuin omani. Nyt en enää välittänyt vaan hilasin itseni häntä lähemmäksi ja pian kullini painoi hänen reisiään.
Kari käännähti päälleni, kuĺimme vastakkain ja liikutteli itseään minua vastaan.
Ei kestänyt kaukaa kun heitimme alkkarit pois. Aluksi runkkasimme toisiamme kunnes käännyimme 69 asuntoon.
Aamulla olimme hiukan häpeissämme mutta pian olimme taas täydessä touhussa.
Ekakerta seksiä
8
624
Vastaukset
- Anonyymi
Mä vaan tyydyn kattelemaan kavereiden pullotuksia ja kulleja saunassa. Yhden kohdalla oon huomannut et se tekee samaa. Katellut mun omaa myös. Mutta ei sen enempää. Ollaan kaikki sinkkuja. Ikää 25-33w.
- Anonyymi
Sama mun ystäväni tekee saunassa kyttää mua koko ajan. Mutta ei sen enempää. Samoin se kyttää mua kun riisun saunassa. Osa mun ystävistä on naimisissa ja lapsia. 30=34v itse oon vielä sinkku33
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mun ystäväni tekee saunassa kyttää mua koko ajan. Mutta ei sen enempää. Samoin se kyttää mua kun riisun saunassa. Osa mun ystävistä on naimisissa ja lapsia. 30=34v itse oon vielä sinkku33
Spede se taas kuvittelee omiaan buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spede se taas kuvittelee omiaan buaahaa
Mitäs kuvittelet. Sitähän se lääkitys sulle tekee buaahaa spede.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kuvittelet. Sitähän se lääkitys sulle tekee buaahaa spede.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Sää mää ja bää sä et todellakaan tiedä mitää. Sekopää määkijä olet. Mitäs muuten olet. Ne lääkkeesi varmaan. Millainenhan olet ilman lääkitystäsi.
- AnonyymiUUSI
varmaan ihana muisto
- AnonyymiUUSI
Olin 42v tutustuessani 85v mieheen,jonka kanssa koin ensimmäisen kertani pannessa miestä peppuun.
Opasti hyvin ja ei se kovin paljon eronnut naisen emättimeen panemisesta ja sinne miehen sisään myös laukesin.
Alkuun se hävetti hetken,mutta ei enää ja jo tuolloin päätin,että ainoastaan vanhemmat miehet kelpaavat sillä välttyy turhilta feikeiltä ja vastaavilta.
M47v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973