Mutta kaikesta tapahtuneesta huolimatta mulla on ikävä sua J. Teen kaikkeni päästäkseni yli tästäkin tunteesta.
https://youtu.be/nlg2hnlnkVM?si=brcujh_oic9LVJE8
Hävettää myöntää
10
370
Vastaukset
- Anonyymi
Jenni kuitaa.
- Anonyymi
Janne
- Anonyymi
Mullakin häntä,teen kaikkeni että unohdan lopullisesti. Meille ei ,tai siis mulle ei voi tulla ketään rakasta elämään vaikka mun sydän haluaisi sitä. Se haluaisi rakastaa ja olla vaan onnellinen. Kaipaisin myös läheisyyttä ja syliä. Välillä oon niin rauhaton ja pskana. En haluaisi elää näin mutta helpommin menee kun sulkee hänet pois vaikka se sattuu.
- Anonyymi
Mikä siinä hävettää, ettet vaan ollut suhteen kolmas pyörä?
- Anonyymi
Lisää lyriikoita hähää
- Anonyymi
Sun vuoksesi en yhtåän säveltä kuuntele, en nuottia taivuta, enkä riimiä kirjoita. Häpeän mitta täyttyi ajat ja vedin rajat sitten.
En sua vihaa mut en enää koskaan tallaa sun pihaa. Oot vain kylmää haisevaa lihaa ja sanon menneelle elämälle - Jii - hahhahhaa.
P-nainen, joka vain lukee näitä eikä tee aloituksia.
- Anonyymi
Et kai häpeä minua? Ei kai. Mut hei, olet ihaninta maailmassa. Halaisin ja pussaisin heti, jos vain suostuisit.
- Anonyymi
Omia hölmöjä ajatuksia ja tunteita vain 🫣
- Anonyymi
💕💕
Ei tarvii. Jos oot hän (Veera), niin mä kaipaan sua yhtä paljon. Vaikeet tunteet voidaan käsitellä vaik yhdessä ja muiden nöyryytys tai kiusaamisyrityksistä ei kannata välittää, sellaset ihmiset on vähän yksinkertaisia. Vaik tuntisit paljon tai ahdistais, niin et koskaan olis liikaa mulle, ymmärrän jos sul on huonoi kokemuksii miehist aiemmin, mut voidaan edetä varovasti ja hellästi, luottamusongelmat ymmärrän, mut haluun olla sun luottamuksek arvoinen kaikest huolimat <3 ~ yks J mut ei se palstan Jani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776